Naprawa z OC sprawcy - czy się pienię niepotrzebne

Data: 2011-10-18 10:20:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Naprawa z OC sprawcy - czy się pienię niepotrzebne
Hello Franc,

Tuesday, October 18, 2011, 10:13:18 AM, you wrote:

Sytuacja typowa jakich milion - wjazd w tył. Wszyscy się spieszyli, więc
podpisaliśmy z człowiek oświadczenie (elegancki wzór - podawany bodajże na
grupie). Policji nie było.
Człowiek/sprawca pięknie dał swoje dokumenty do ręki, podpisał się pod
wszystkim i rozstaliśmy się. Ubezpieczycile to ERGO HESTIA.
Dalej standardzik ->> zgłoszenie -> likwidatow obejrzał -> wycena i już.
Dzisiaj dzwonię co się dzieje w sprawie.
Pan przekazał, że wysłali pismo do sprawcy z prośbą o potwierdzenie
okolczności zdarzenia. Likwidację mają prawo wydłużyć do 90 dni roboczych.
Strasznie mnie to spieniło, bo przecież na oświadczeniu mają wszystko
włącznie z podpisem człowieka.

Żeby nie było, że traktuję P.M.S jak pręgierz - napiszcie, czy to
standardowe postępowanie. Wewnętrznie czuję, że to gra na przeciągnięcie w
czasie, wyślizganie się z zapłaty za naprawę etc.
Aż mam ochotę narobić im extra kosztów - np. wynająć samochód zastępczy od
dzisiaj do końca likwidacji szkody.

A samochód jest uszkodzony na tyle, że nie da się/nie wolno nim jeździć?

--
Best regards,

Data: 2011-10-18 10:28:57
Autor: Franc
Dnia Tue, 18 Oct 2011 10:20:31 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

A samochód jest uszkodzony na tyle, że nie da się/nie wolno nim jeździć?

Da się jeździć. Oczywiście nie wiem, co się stało pod zderzakiem, ale póki
co calość się trzyma. Z wizualnych rzeczy to zderzak jest do lakierowania +
jakieś pierdoły plastikowe do wymiany.
Wycenili to na 1,2k PLN na chwilę obecną.

--
Franc

Data: 2011-10-18 10:45:01
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, October 18, 2011, 10:28:57 AM, you wrote:

A samochód jest uszkodzony na tyle, że nie da się/nie wolno nim jeździć?
Da się jeździć. Oczywiście nie wiem, co się stało pod zderzakiem, ale póki
co calość się trzyma.

No to na jakiej podstawie auto zastępcze już teraz?

Z wizualnych rzeczy to zderzak jest do lakierowania +
jakieś pierdoły plastikowe do wymiany.
Wycenili to na 1,2k PLN na chwilę obecną.

Czyli banalna obcierka.

--
Best regards,

Data: 2011-10-18 10:47:25
Autor: Franc
Dnia Tue, 18 Oct 2011 10:45:01 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

[...]

Bo mnie wkurzyli... Jeżeli mogę już teraz, to tak chcę. Mogę wstawić auto już teraz do warszatu
do naprawy. Warsztat skończy jak skończy.

--
Franc

Data: 2011-10-18 20:42:56
Autor: Lukasz
Użytkownik "Franc" <sdsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:d8auglaomwd8$.wdtdi7n11y9o.dlg40tude.net...
[...]

i tak właśnie zrób, bierz oczywiście auto zastępcze
jak na razie polecam wypozyczauto.pl - mi od jutra na 7 dni dają auto bezgotówkowo - na koszt ubezpieczyciela (jeśli będzie w serwisie powyżej 7 dni to będę musiał dopłacić i się sądzić z ubezpieczycielem.
A do warsztatu na naprawę bezgotówkową przyjmą ci auto jeśli tylko masz papierek od rzeczoznawcy z ubezpieczalni - nie z kwotami tylko z tym co jest do roboty.
Gorzej jak sprawca zmieni zdanie - bo ponoć może i wtedy będziesz się dłużej z tym pewnie bujał...
Do mnie sprawca dzwonił jakiś tydzień po szkodzie - napisali do niego żeby potwierdził i przesłał moje dane - których mu nie podawałem (bo i po co?), zostawiłem mu tylko nr tel. (i to tylko dlatego że sam tego chciał

Lukasz

Data: 2011-10-18 16:50:11
Autor: Czesławek
[...]

Żeby nie pogorszyć stanu pojazdu?

Czesławek

Naprawa z OC sprawcy - czy się pienię niepotrzebne