Naprawa z OC sprawcy - czy się pienię niepotrzebne

Data: 2011-10-18 10:30:03
Autor: J.F
Naprawa z OC sprawcy - czy się pienię niepotrzebne
Użytkownik "Franc"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gb3p3zv92im7$.1gxvb1o0m9r6c.dlg@40tude.net...
Pan przekazał, że wysłali pismo do sprawcy z prośbą o potwierdzenie
okolczności zdarzenia. Likwidację mają prawo wydłużyć do 90 dni roboczych.
Strasznie mnie to spieniło, bo przecież na oświadczeniu mają wszystko
włącznie z podpisem człowieka.

Tu sie pienisz niepotrzebnie - tez pewnie bys nie chcial zeby ci przyslali zwyzke, bo przeciez mial pan szkode.
Pan musisz potwierdzic, napisac, nasz rzeczoznawca obejrzy wniosek, moze dojdzie do wniosku ze nasz klient niewinny - ale zakladam ze i policja by do podobnego doszla.

Natomiast z drugiej strony :
a) taka powiedzmy wskazowka na przyszlosc, bo z drugiej strony pewnie bys sam nie chcial mandatow placic i godzinami czekac: jesli auto mocno rozbite, to jednak wzywac policje, bo jak ktos nie odpisze, to bedziesz trzy miesiace jezdzil autobusem, notatka z policji jednak przyspiesza sprawe

b)
Aż mam ochotę narobić im extra kosztów - np. wynająć samochód zastępczy od
dzisiaj do końca likwidacji szkody.

O to to to - tylko wyslij po tygodniu pierwsza fakture :-)

J.

Naprawa z OC sprawcy - czy się pienię niepotrzebne