Naprawa zabudowy Nissan Navara D22

Data: 2011-11-30 14:40:10
Autor: PesTYcyD
Naprawa zabudowy Nissan Navara D22
Zepsuły mi się sprężyny gazowe w tylnej klapie nadbudówki jakiś rok temu, co niedawno zaowocowało pęknięciem listwy zawiasowej na której wisi klapa. I teraz szukam, albo jakiegoś miejsca gdzie znajdę odpowiednie profile, albo może kogoś kto w okolicach Wrocławia umie takie klapy naprawić metodą domową, ale tak żeby mi się nie urwała na autobanie i nie zabiła kogoś jadącego za mną. Co do profili - próbowałem już szukać w Pommier Polska, Agroma, Alu Trans bez owocnie.  Producent nadbudowy jest mi nie znany. Jedyny znak rozpoznawczy to napis Lachaup Distribution, co i tak nie ułatwiło mi znalezienia producenta.

Sprawa dotyczy takiej nadbudowy:
http://images50.fotosik.pl/1252/4b6628a1367c2271gen.jpg
http://images37.fotosik.pl/1205/c9cd154ac317bbc2gen.jpg

Widok profilu zawiasowego:
http://images45.fotosik.pl/1244/0b1f3900d39a8095gen.jpg
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52d7c932a28fd274.html

Data: 2011-11-30 18:44:32
Autor: GW
Naprawa zabudowy Nissan Navara D22
nadbudowy jest mi nie znany. Jedyny znak rozpoznawczy to napis Lachaup

probowales u Lachaupa w Austrii?

GW

Data: 2011-11-30 19:23:48
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-11-30 18:44, GW pisze:
> probowales u Lachaupa w Austrii?

Nie próbowałem, bo wpisanie w googla tej nazwy nic mi nie pomaga. Nie mogę znaleźć strony tej firmy. Masz może linka?

Data: 2011-11-30 18:30:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 30 Nov 2011 19:23:48 +0100, PesTYcyD napisał(a):

Nie próbowałem, bo wpisanie w googla tej nazwy nic mi nie pomaga. Nie mogę znaleźć strony tej firmy. Masz może linka?

Przecież to Kolina, czego oczekujesz?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2011-11-30 19:25:07
Autor: jerzu
On Wed, 30 Nov 2011 19:23:48 +0100, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

Nie próbowałem, bo wpisanie w googla tej nazwy nic mi nie pomaga. Nie mogę znaleźć strony tej firmy. Masz może linka?

Rozmawiasz z trollem Koliną.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-30 20:02:33
Autor: Marcin Stankiewicz
Naprawa zabudowy Nissan Navara D22
Dnia Wed, 30 Nov 2011 19:23:48 +0100, PesTYcyD na pl.misc.samochody
napisał(a):

Nie mogę znaleźć strony tej firmy. Masz może linka?

Nie możesz znaleźć strony bo 08-10-2010 firma została zlikwidowana ;-)

http://www.societe.com/societe/lachaup-distribution-412071300.html

"Niejedna gwiazda zgasła, kiedy zmieniono hasła. Czernik Cyprian"

Data: 2011-12-01 06:50:11
Autor: GW
Naprawa zabudowy Nissan Navara D22
> probowales u Lachaupa w Austrii?

w tym roku jadąc obok Linzu autostradą w kierunku Zalcburga, po lewej widziałem duży budynek z napisem więc wygląda że działa. Linku nie mam

GW

Naprawa zabudowy Nissan Navara D22