Naprawd臋 dobry hub USB 3.0

Data: 2012-04-07 00:10:43
Autor: K
Naprawd臋 dobry hub USB 3.0
W dniu 2012-04-06 23:39, ec404 pisze:
Witam,

Problem kt贸ry mnie trapi to niemo偶liwo艣膰 podpi臋cia dw贸ch dysk贸w do
jakiegokolwiek huba USB. S膮 to oczywi艣cie huby aktywne, ale w to
"do艂adowanie" pr膮dem z gniazdka jako艣 im nie wychodzi.

Mia艂em ju偶 iLink 4 portowy 3.0 - po podpi臋ciu drugiego dysku 2,5
calowego na USB padaj膮 wszsytkie porty. Odpi臋cie zasilania + transmisji
dopiero pomaga.

Mia艂em te偶 jakiego艣 bezfirmowego (heh, co jest teraz firmowe...)
aktywnego, 3.0, i to samo.

Pole膰cie prosz臋 jaki艣 dobry, co by...no w艂a艣nie. Podejrzewam 偶e
rozchodzi sie tutaj o zasilanie, ale ja jestem tylko u偶ytkownikiem
anty-elektronikiem i mog臋 sugerowa膰 si臋 tylko liczbami przy wyborze, o
ile kto艣 mi poda konkretne :)

Wszystko co pod艂膮czam nie ma wi臋kszego poboru ni偶 0,5-0,7 mA, oraz
pr贸buj臋 pod艂膮cza膰 dyski kablem Yeti, czyli zasilanie bior臋 z drugiego
portu r贸wnie偶, ale w takije sytuacji, na bank pada drugi pod艂膮czony dysk.

Modele k贸re widzia艂em, maj膮 zasilanie 5V (huba). Czy to za ma艂o, czy po
prost za ma艂膮 pr膮du moje huby dwa艂y "na poszczeg贸lny port".

Help...

Podlacz dysk z wlasnym zasilaniem.

Data: 2012-04-07 00:34:28
Autor: ec404
Naprawd臋 dobry hub USB 3.0
Podlacz dysk z wlasnym zasilaniem.

to nie jest rozwi膮zanie, a obej艣cie problemu. Poza tym mam fajne obudowy (Toshiba)i nie zamierzam ich wymienia膰 na jakie艣 og贸rki chi艅skie.

Chcia艂bym zna膰 przyczyn臋 tego problemu.

Data: 2012-04-07 00:43:12
Autor: K
Naprawd臋 dobry hub USB 3.0
W dniu 2012-04-07 00:34, ec404 pisze:
Podlacz dysk z wlasnym zasilaniem.

to nie jest rozwi膮zanie, a obej艣cie problemu. Poza tym mam fajne obudowy
(Toshiba)i nie zamierzam ich wymienia膰 na jakie艣 og贸rki chi艅skie.

Chcia艂bym zna膰 przyczyn臋 tego problemu.

Jak chcesz znac przyczyne to musisz sprawdzic czy z obudowa z wlasnym zasilaniem zadziala jesli tak tzn ze za maly prad leci na porty USB.

Data: 2012-04-07 09:19:54
Autor: Rafal Lukawski
Naprawd臋 dobry hub USB 3.0
On 2012-04-07 00:43, K wrote:
[...]

Zasilacz powinien by膰 taki by da膰 900mA na port, je偶eli jego wydajno艣膰 pr膮dowa jest znacznie mniejsza, to to mo偶e by膰 藕r贸d艂o problemu.

Oczywi艣cie jest wi臋cej rzeczy, kt贸re mo偶na 藕le zaprojektowa膰 w obwodzie zasilania ;)

Data: 2012-04-07 15:24:39
Autor: ec404
Naprawd臋 dobry hub USB 3.0
Zasilacz powinien by膰 taki by da膰 900mA na port, je偶eli jego wydajno艣膰
pr膮dowa jest znacznie mniejsza, to to mo偶e by膰 藕r贸d艂o problemu.
zasilacz ma 4A, hub ma 4 porty.

Oczywi艣cie jest wi臋cej rzeczy, kt贸re mo偶na 藕le zaprojektowa膰 w obwodzie
zasilania ;)
no tak, ale jaka mam pewno艣膰, 偶e inne huby kt贸re maj膮 4A, r贸wnie偶 nie b臋d膮 藕le zaprojektowane.
Ju偶 mam dosy膰 tej chi艅szczyzny i chcia艂em jaki艣 naprawd臋 dobry hub, ale ca艂y czas k艂ody pod nogi :(

Naprawd臋 dobry hub USB 3.0