Naprawdę ajfon nie odtwarzał wcześniej FLAC?

Data: 2017-06-07 19:18:35
Autor: z
Naprawdę ajfon nie odtwarzał wcześniej FLAC?
Nie jestem audiofilem. Nie było mi to do tej pory potrzebne.
Tak się tylko zdziwiłem ;-)

Data: 2017-06-07 19:29:09
Autor: the_foe
W dniu 2017-06-07 o 19:18, z pisze:
Nie jestem audiofilem. Nie było mi to do tej pory potrzebne.
Tak się tylko zdziwiłem ;-)

a co? nie ma zadnej apki z wbudowanymi kodekami?

--
@foe_pl

Data: 2017-06-07 23:37:33
Autor: z
W dniu 2017-06-07 o 19:29, the_foe pisze:
a co? nie ma zadnej apki z wbudowanymi kodekami?

Nie wiem mało używam tego czegoś.
Wpadła mi w oczy nowa funkcjonalność w nowym systemie czy produkcie (jeden czort) I podobno to nowość której wcześniej nie było.
Taki nowy emejzing :-)

Data: 2017-06-07 23:42:45
Autor: z
Naprawdę ajfon nie odtwarzał wcześniej FLAC?
PS.

Kolega co się bardziej ode mnie zna na flacach porównywał jakość ich odtwarzania na porządnym dedykowanym odtwarzaczu i moim stareńkim GalaxyS2. Nie zauważył większych różnic. :-)

Data: 2017-06-08 13:08:37
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5938721f$0$15196$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Moze i nie odtwarzal ... sluchasz FLAC'ow ?
To widzisz jak potrzebna to funkcja.

Ale dodali i jest emejzing kłality :-)

Tego bym sie nie czepial az tak bardzo, system nie musi odtwarzac wszystkich wymyslonych kiedykolwiek formatow.
Byloby sie co czepiac,  gdyby sie okazalo, ze cos nie pozwalo napisac niezaleznej aplikacji odtwarzajacej.

J.

Data: 2017-06-08 18:40:18
Autor: z
W dniu 2017-06-08 o 13:08, J.F. pisze:
[...]

Jak się będą tak chwalić bez sensu to ja się będę czepiał bez sensu :-)

Data: 2017-06-09 12:07:58
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59397df3$0$15196$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Bo tak to jakos wychodzi - chwala sie, jak to nowa wersja tego emejzing systemu ma rzeczy, ktore inne maja od dawna :-)

Co swiadomego klienta zniecheca do zakupu, jak sobie pomysli, czego jeszcze nie ma, a tym sie juz nie chwala :-)

Akurat brak FLAC to by mi zbytnio nie przeszkadzal, wiec tym sie moga chwalic :-)

J.

Data: 2017-06-09 12:44:39
Autor: z
W dniu 2017-06-09 o 12:07, J.F. pisze:
Akurat brak FLAC to by mi zbytnio nie przeszkadzal, wiec tym sie moga chwalic :-)

Mi też nie ale znam osoby które brałyby to jako koronny argument przy wyborze telefonu.

Że w XXI wieku taka profesjonalna firma  "przeoczyła" coś takiego
Śmiechu kupa :-)

Data: 2017-06-09 13:20:23
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:593a7c19$0$661$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie rozumiesz. Apple nie przegapia.
To Apple ustanawia standardy :-)

Apple gral doskonale, a teraz gra jeszcze lepiej, i jest emejzing :-)

J.

Data: 2017-06-09 13:26:02
Autor: Netx
W dniu 2017-06-09 o 12:44, z pisze:
[...]

Przypuszczam że Apple nie przeoczyło FLAC tylko promują jakiś własny format bezstratnej kompresji. Apple tworzy bardzo hermetyczne środowisko co wcale nie jest emejzing.

Data: 2017-06-10 00:22:13
Autor: Titus Atomicus
Naprawdę ajfon nie odtwarzał wcześ niej FLAC?

Ano wlasnie.
ALAC
Apple Lossless Audio Codec
--
TA

Data: 2017-06-10 07:48:46
Autor: z
Naprawdę ajfon nie odtwarzał wcześniej FLAC?
W dniu 2017-06-10 o 00:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Ano wlasnie.
ALAC
Apple Lossless Audio Codec

To po co się chwalą w nowej wersji systemu natywną obsługą FLAC?
Ale czepialski jestem NIE? :-)

Data: 2017-06-10 15:54:24
Autor: Titus Atomicus
In article <593b883f$0$655$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> wrote:

> [...]
> ALAC
> Apple Lossless Audio Codec
> To po co się chwalą w nowej wersji systemu natywną obsługą FLAC?

No bo wprowadzili, wiec sie chwala.
Nie rozumiem o co sie panu rozchodzi.
--
TA

Data: 2017-06-07 21:43:00
Autor: Preciso de informaç?es, uma opini?o que eu mesmo faço!
Naprawdę srajfUn nie odtwarzał wcześniej FLAC?
z <z@z.pl> Wrote in message:
Nie jestem audiofilem.

srajfUn to zbutwiale GOWNO pasujace do USrael'skiego ludoSZAMBA /
 tlustej PADLINY !

Rece precz od tego PRYMITYWIZMU dla snobow i gluptakow !

--
?

Naprawdę ajfon nie odtwarzał wcześniej FLAC?