Naprawdę wierzycie że to Niemcy spalili samochody TVN?

Data: 2011-11-13 21:51:10
Autor: Grzegorz Z.
Naprawdę wierzycie że to Niemcy spalili samochody TVN?
TVP jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale TVN?

Data: 2011-11-13 22:00:10
Autor: Riva

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1ou736nu1ul2e.1pi4q1bztuibq.dlg40tude.net...
TVP jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale TVN?

Warszawe cala spalili.
Co tam jeden samochod.

Data: 2011-11-13 22:06:40
Autor: Grzegorz Z.
Riva napisał:

[...]

Ale przecież TVN to nie polska telewizja.

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-14 15:26:31
Autor: stevep
Dnia 13-11-2011 o 22:06:40 Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Riva napisał:

[...]

No właśnie, a to zdrajcy jak mogli popdpalić niemiecką (wg prezia)  telewizje.

--
stevep

Data: 2011-11-14 15:30:56
Autor: Grzegorz Z.

Riva napisał:

[...]

Niektórzy tu widać są zbyt młodzi by pamiętać wypowiedź o "niemieckiej
telewizji TVN"

Data: 2011-11-15 03:17:54
Autor: stevep

Riva napisał:

[...]

Eee, to raczej wygodna krótka pamięć.

--
stevep

Data: 2011-11-14 00:47:47
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Grzegorz Z. wrote:

TVP jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale TVN?

Czy Niemcy je palili nie wiadomo (podpalacze byli zamaskowani, byli to prawdopodobnie prowokatorzy), ale napewno narodowcy te samochodzy chronili, a nawet gołymi rękami ratowali przed spaleniem.

Tu jest dowód:

http://www.youtube.com/watch?v=MrwS3sJxUgk

--
Pit

Data: 2011-11-14 06:35:07
Autor: brat_olin
"Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

TVP jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale TVN?

A kto twierdzi, ze ten samochod Niemcy spalili?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-11-15 03:19:29
Autor: stevep
Dnia 14-11-2011 o 15:35:07 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

"Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

TVP jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale TVN?

A kto twierdzi, ze ten samochod Niemcy spalili?

--
Smart questions to stupid answers

A kto, patrioci spod znaku PiS-u?

--
stevep

Data: 2011-11-14 07:49:14
Autor: Przemysław W
[...]

Ja wierzę, bo to Niemcy zbierali się w grzybowej telewizji, to Niemcy pluli na TVN. W końcu to Niemcy zakazali swoim posłom udzielania wywiadów redaktorom z TVN, po to by przed wyborami dojść do wniosku, że trzeba przeprosić się z TVN-em. Nie mam wątpliwości, że spalenie samochodów TWN-u leżało w interesie Niemców. Tych niewyrośniętych, rzygających jadem i biorących w obronę bandytów boiskowych. Tfu! z tymi Niemcami.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Naprawdę wierzycie że to Niemcy spalili samochody TVN?