Naprawdę wierzycie że to Niemcy spalili samochody TVN?

Data: 2011-11-14 07:49:14
Autor: Przemysław W
Naprawdę wierzycie że to Niemcy spalili samochody TVN?

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1ou736nu1ul2e.1pi4q1bztuibq.dlg40tude.net...
TVP jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale TVN?

Ja wierzę, bo to Niemcy zbierali się w grzybowej telewizji, to Niemcy pluli na TVN. W końcu to Niemcy zakazali swoim posłom udzielania wywiadów redaktorom z TVN, po to by przed wyborami dojść do wniosku, że trzeba przeprosić się z TVN-em. Nie mam wątpliwości, że spalenie samochodów TWN-u leżało w interesie Niemców. Tych niewyrośniętych, rzygających jadem i biorących w obronę bandytów boiskowych. Tfu! z tymi Niemcami.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Naprawdę wierzycie że to Niemcy spalili samochody TVN?