[po weekendowo] Naprawiali samochód

Data: 2009-08-10 13:25:22
Autor: Miecio
[po weekendowo] Naprawiali samochód
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d69b6ab2e4a21c1.html

Dwóch panów z mojego sąsiedztwa spawało progi w swojej skodzie. Problem w tym, że zapomnieli wyciągnąć z tego samochodu butli.

Data: 2009-08-10 13:26:58
Autor: P.H.

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5p0p3$2l6$1mx1.internetia.pl...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d69b6ab2e4a21c1.html

Dwóch panów z mojego sąsiedztwa spawało progi w swojej skodzie. Problem w tym, że zapomnieli wyciągnąć z tego samochodu butli.

jakiej butli??
może po prostu nie odłączyli aku...

Data: 2009-08-10 13:28:45
Autor: Miecio
P.H. pisze:

[...]

Widziałem skutki osobiście.

Palnik acetylenowo-tlenowy. Zresztą na zdjęciu widać jeszcze węże.

Data: 2009-08-10 22:14:20
Autor: J.F.
On Mon, 10 Aug 2009 13:28:45 +0200,  Miecio wrote:
Widziałem skutki osobiście.

Ale zdarzenia nie widziales ?
Palnik acetylenowo-tlenowy. Zresztą na zdjęciu widać jeszcze węże.

No i jak wygladalo cale zdarzenie ? J.

Data: 2009-08-10 13:35:14
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Miecio pisze:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d69b6ab2e4a21c1.html

Dwóch panów z mojego sąsiedztwa spawało progi w swojej skodzie. Problem w tym, że zapomnieli wyciągnąć z tego samochodu butli.

Biedna Fela ;)

Data: 2009-08-10 13:38:47
Autor: krzysiek82
[po weekendowo] Naprawiali samochód
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
Biedna Fela ;)

Zakończyła swój żywot bardzo wybuchowo. Tylko po co wyciągać butlę z gazem żeby coś spawać w aucie? Bo nie rozumiem za bardzo.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-10 13:36:24
Autor: Przemysław Gubernat
Miecio pisze:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d69b6ab2e4a21c1.html

Dwóch panów z mojego sąsiedztwa spawało progi w swojej skodzie. Problem
w tym, że zapomnieli wyciągnąć z tego samochodu butli.
A Ci co naprawiali - mocno poszkodowani ??

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2009-08-10 14:46:13
Autor: hsd
[po weekendowo] Naprawiali samochód

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d69b6ab2e4a21c1.html

e tam za tydzien na gieldzie w slomczynie bedzie jak nowka,
jeszcze z folia na siedzeniach:)

Data: 2009-08-10 18:35:10
Autor: Rafal...
[...]

Obawiam się, że nie wyciągnęli wygłuszeń.... gdzie progi, a gdzie butla...

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

Data: 2009-08-10 23:28:27
Autor: CUT_INZ
Rafal... pisze:

Obawiam się, że nie wyciągnęli wygłuszeń.... gdzie progi, a gdzie butla...

Z tego co widzę to butle w bagażniku a progi na swoim miejscu. A jakie to ma znaczenie?

Wybuchł pożar który spowodował eksplozje. Proste

--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08

NIE JESTEM Z WARSZAWY

Data: 2009-08-10 21:33:36
Autor: Jackare
[...]

Rozumiem że zapomnieli wyciągnąć butli (zbiornika) LPG ? Nie chcę mówić nic na pewno ale przy wybuchu butli z tlenem i butli acetylenowej, ten budynek obok nie byłby taki cały i te drzewka też nie stałyby tak porządnie a panowie którzy sobie spawali sami zmieniliby stan skupienia na fragmentaryczno-gazowy...
--
Jackare

Data: 2009-08-10 23:25:58
Autor: CUT_INZ
Jackare pisze:
[...]

Uwielbiam czytać wypowiedzi takich ekspertów.

--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08

NIE JESTEM Z WARSZAWY

Data: 2009-08-11 00:50:41
Autor: Jackare
[...]

Cieszę się :) Miło tak odczuwać że jestem lubiany i popularny.... i do tego jeszcze to niesamowite powodzenie u kobiet. Myślę że to dla tego że jestem też szalenie przystojny, szarmancki a przy tym wszystkim naturalnie skromny.
--
Jackare
Mistrz Świata

Data: 2009-08-10 23:31:14
Autor: CUT_INZ
Miecio pisze:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d69b6ab2e4a21c1.html

Dwóch panów z mojego sąsiedztwa spawało progi w swojej skodzie. Problem w tym, że zapomnieli wyciągnąć z tego samochodu butli.

do wszystkich ekspertów:

http://www.oswiecimskie24.pl/3646,JAWISZOWICE.-Eksplozja-butli-spawalniczej-rani%C5%82a-stra%C5%BCak%C3%B3w.html

--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02