Naprawmy sojusze z Rosją

Data: 2010-01-27 21:21:28
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją
Nie popierać partii i polityków kierujących się waszyngtońskim, brukselskim czy watykańskim interesem. Te stolice nieraz nas wywiodły na manowce. Żadnych więc głosów w wyborach na PO, PiS, PSL, SLD czy na pochodne.(...)
A gdy eurounijna "Sodoma i Gomora" w końcu się rozpadnie, powinniśmy odbudować sojusz z naszym wschodnim sąsiadem, bo na pozycję państwa neutralnego, utrzymującego mądry dystans wobec Wschodu i Zachodu nas nie stać.

Tygodnik "TYLKO POLSKA"
NUMER 5/2010 JUŻ W KIOSKACH
http://www.polskapartianarodowa.org/
http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/TP_5_10_big.jpg

boukun

Data: 2010-01-27 12:28:24
Autor: Woland
Naprawmy sojusze z Rosją
boukun napisał(a):

sojusz z naszym wschodnim sasiadem

Ta wasza natolińsko-sentymentalna proruska agitacja nijak się ma do
realiów geopolitycznych.... Ruscy to naród meneli i debili, lepiej już
drużyć z Kitajcami, przynajmniej jest ich więcej i nie wyglądają jak
małpy... Trzeba być albo starym peerelowskim dziadem, albo
czerwieńcem, żeby jeszcze pokładać jakąkolwiek nadzieję w tych
neandertalach...

Data: 2010-01-27 21:34:29
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:9632aab2-8795-4913-a963-6948b5113be233g2000yqo.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jesteśmy z tej samej krwi i kości, MY Pansłowianie! Na początku był Rus, Lech i Czech...

boukun

Data: 2010-01-27 14:36:55
Autor: J-23
Naprawmy sojusze z Rosją
On 27 Sty, 21:34, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Woland" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:9632aab2-8795-4913-a963-6948b5113be233g2000yqo.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jesteśmy z tej samej krwi i kości, MY Pansłowianie! Na początku był Rus, Lech i

bokun umyj sobie jeszcze du*e, to Cie kitajce wydymaja bez mydla, jak
zawsze.
Na dodatek, z litosci stara Ci przeleca. Circa pluton, albo i cala
kompania!
I zabiora wszystkie "czasy" (zegarki). A pic beda z nocnika.

J-23 itede...

Data: 2010-01-28 20:07:12
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

boukun napisał(a):

> [...]

kompania!
I zabiora wszystkie "czasy" (zegarki). A pic beda z nocnika.

-- -- -- -- -- -- -- --
I co te prymitywne szczekanie ma niby oznaczać?

boukun

Data: 2010-01-27 21:27:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Najlepiej pocalujmy w dupe Putina i zostanmy druga Bialorussia.

   AR

Data: 2010-01-27 21:32:33
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:41f8$4b60a19c$54702a04$23627news.chello.at...

[...]

Jak na razie, to całujemy w dupska tak jak wyżej w napoczętym wątku pisze.... i cyckają nas jak się da z każdej strony...

boukun

Data: 2010-01-27 22:03:49
Autor: raff
Naprawmy sojusze z Rosją
Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

"odbudowac sojusz" kur... hehehe

R.

Data: 2010-01-27 22:23:07
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> więc
> odbudować

>    Najlepiej pocalujmy w dupe Putina i zostanmy druga Bialorussia.

   Ten z czasow Stalina, Chruszczowa, Brezniewa czy ktoregos z pozostalych?

   Tych kurwa narodowcow to nalezaloby wszystkich popedzic bez butow
   zima na Sybir!

   A powazniej: takie Buble moga sobie pozwalac w miare bezkarnie na
   rozne figofago tylko dlatego, ze wlaza Ruskim bez wazeliny do dupy
   i korzystaja czesciowo z parasola ochronnego ruskiej razwiedki.

   AR

Data: 2010-01-27 23:35:04
Autor: raff
Naprawmy sojusze z Rosją
[...]

Moze te za czasow Carycy Cycy.

R.

Data: 2010-01-27 21:34:06
Autor: Prawusek
Naprawmy sojusze z Rosją
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message
> [...]

Później będzie tylko piach i szambo a na tym tylko oczyszczalnie ścieków
można postawić a nie Polskę. A odbudowę trzeba zacząć od deratyzacji parcha.

Data: 2010-01-28 09:14:04
Autor: sofu
Naprawmy sojusze z Rosją

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Obawiam sie ze nie do konca rozumiesz mentalnosci Rusów? Oni nie na darmo
siedza okrakiem na Azji i kultywuja azjatycka mentalność dzikich hord.
Rosja szanuje tylko silnego partnera bo wie, ze chcąc go połknać może sie
przy okazji udławić. Słabego po prostu pożera.
Przy tym nie mozna sie z nia ot tak zaprzyjaźnić. Tak jak nie mozna sie
zaprzyjaźnić z groźnym dzikim zwierzęciem z lasu. Najpierw trzeba by bylo
takie zwierze oswoic na co w przypadku Rosji sie nie zanosi.

sofu

Data: 2010-01-28 12:06:16
Autor: Jadrys
Naprawmy sojusze z Rosją
W dniu 2010-01-28 09:14, sofu pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

A jak to się ma do Białorusi? Czy ona ma mniejszą swobodę w stosunku do Rosji niż my do USA?  Coraz częściej słychać  głos Łukaszenki krytykujący "Moskwę". A my co? Sam pewnie słyszałeś te poniżające przeprosiny Kwaśniewskiego który pozwolił sobie na ostrzejsze słowo pod adresem Waszyngtonu? Na drugi dzień zaczął skamleć że to dziennikarze przekręcili jego słowa.

A sprawa nieuznania przez Mińsk Abchazji i Osetii Płd.?  Czy my bylibyśmy w stanie nie uznać Kosova?

Tak więc kto tu jest bardziej pożarty? My przez USA, czy Białoruś przez Rosję?

Data: 2010-01-28 13:43:37
Autor: raff
Naprawmy sojusze z Rosją

[...]

Tak, tak, Jadrysiu, Boooj to jest nasz ostaaaatni...

R.

Data: 2010-01-29 09:32:44
Autor: Jadrys
Naprawmy sojusze z Rosją
W dniu 2010-01-28 13:43, raff pisze:

[...]

Naiwność, zwykła naiwność.. - Nigdy nie wygra sie wojny z kapitalizmem jednym bojem.

Data: 2010-01-29 21:13:53
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosja

"Jadrys" <Che@yahoo.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:hju6fa$1er$3news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Ale nastepnym krokiem musi byc instalacja cracked Windows7.
Ekspropritory musia byc ekspropriirowany

Data: 2010-01-29 20:23:38
Autor: Jadrys
Naprawmy sojusze z Rosja
W dniu 2010-01-29 19:13, daniloff pisze:

[...]

W żadnym wypadku,  Nawet na pirackiej kopii Window$ zarabia ten nienażarty kapitalista z "Redmond" .. zamiast tego proponuję instalację w swoim kompie np. "Mandrivy 2010".

Data: 2010-01-29 22:41:05
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosja

"Jadrys" <Che@yahoo.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:hjvck8$3tk$1news.onet.pl...
[...]

Nie, prosze Pana!
Jestem przeciwny kapitalizmu.
Alez nie do takiego stopnia!

Data: 2010-01-28 13:45:03
Autor: sofu
Naprawmy sojusze z Rosją

--

 Problem Polski polega na tym, ze to ona usilnie i od lat stara sie wkładac
głowe marzac o pozarciu.

sofu

Data: 2010-01-28 20:10:51
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjrgsl$8t9$1node1.news.atman.pl...

[...]

Tu nie tyle o mentalność Rusków chodzi, co o mentalność Polaków... Normalnie, to ja się zawsze z Rosjanami bardzo dobrze rozumiem, gdyby wszyscy mieli mój charakter, bylibyśmy braćmi, tak jak nakazuje to nasza słowiańska racja stanu... Czy nam się to podoba, czy nie, musimy żyć z sąsiadem, tym bardziej słowiańskim w zgodzie i przyjaźni, dla naszego szczęścia, a przynajmniej powinniśmy. I nie ma co zwalać winę na Ruskich, bo to Jaruzelski wprowadził stan wojenny i zniewolił nas na kolejne stulecia...

boukun

Data: 2010-01-28 20:36:59
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]

nie
ma co zwalać winę na Ruskich, bo to Jaruzelski wprowadził stan wojenny i

  Gdziez to sasiadujemy z ta przyjacielska Rosja?
  Wzdluz granicy dzielacej ,pod linijke' Prusy Wschodnie?
  I to ma byc moze ta nasza granica przyjazni z ruskimi?

  AR

Data: 2010-01-28 20:56:11
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:82698$4b61e75e$54702a04$8536news.chello.at...

> [...]

 Wzdluz granicy dzielacej ,pod linijke' Prusy Wschodnie?
 I to ma byc moze ta nasza granica przyjazni z ruskimi?

Jak tak dalej pójdzie, to moglibyśmy podzielić się Ukrainą i Białorusią...
Ale do tego trzeba Polaka i chłopa z jajami...

boukun

Data: 2010-01-28 21:04:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]

Jak tak dalej pójdzie, to moglibyśmy podzielić się Ukrainą i Białorusią...
Ale do tego trzeba Polaka i chłopa z jajami...

   Byl juz taki,ktory podobnie dzielil.  Dmowski mu bylo.
   Czy mial nabial?  Nalezaloby o to zapytac ,piekna Marie'
   (Juszkiewiczowa).  Wedlug mnie akurat jaj nie mial,
   reprezentowal bowiem bezjajeczny ,wyzszy typ czlowieka'.

   AR

Data: 2010-01-28 21:15:01
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e7a76$4b61edd4$54702a04$9032news.chello.at...

> [...]

  (Juszkiewiczowa).  Wedlug mnie akurat jaj nie mial,
  reprezentowal bowiem bezjajeczny ,wyzszy typ czlowieka'.

Nie czytaj myśli nowoczesnego Polaka, czytaj myśli najnowocześniejszego Polaka...

boukun

Data: 2010-01-28 21:20:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]
>
>   AR

Nie czytaj myśli nowoczesnego Polaka, czytaj myśli najnowocześniejszego

   Leszka Bubla?  Dziekuje!  Czytywalem czasami.

   AR

Data: 2010-01-28 21:33:34
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

[...]

Nie, miałem na myśli, myśli najnowocześniejszego Polaka:

http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/c75d22a66df53b14/1d821193b884461e?hl=pl&q=my%C5%9Bli+najnowocze%C5%9Bniejszego+Polaka#1d821193b884461e
http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/6a9ce3c3466d4e78/e7cda1ec801f3df2?hl=pl&q=my%C5%9Bli+najnowocze%C5%9Bniejszego+Polaka#e7cda1ec801f3df2
http://prawo.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/pl;soc;prawo,watek,585198.html
A wystarczyło wrzucić hasło na google i wyskoczy pierwszy, trzeci, czwarty... dziesiąty i tak dalej http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&q=my%C5%9Bli+najnowocze%C5%9Bniejszego+Polaka&qt_s=Przeszukuj+grupy

boukun

Data: 2010-01-28 22:11:55
Autor: raff
Naprawmy sojusze z Rosją
[...]

Hahaha, tak, na tym polegal ten deal.

I nas wydymali 20 lat pozniej.

Ruskie ? Nie, dziekuje.

R.

Data: 2010-01-29 03:16:00
Autor: sofu
Naprawmy sojusze z Rosją

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak tak dalej pójdzie, to moglibyśmy podzielić się Ukrainą i Białorusią...
Ale do tego trzeba Polaka i chłopa z jajami...

boukun

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Oj, Boukun Boukun!
Kiedy ty chciałes dzielic Ukraine oni mieli broń atomową, 6500 czołgów
(gdzies czytalem ze nawet 8000), 7000 transporterów opancerzonych,
dziesiatki tysiecy samochodów wojskowych, 1500 samolotów bojowych w tym
lotnictwo strategiczne z bombowcami wyposażonymi w bron atomowa itp. itd.
rakiet, amunicji na full.  Do tego armie liczącą prawie 800 000 ludzi pod
bronia. Poczytaj sobie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Si%C5%82y_zbrojne_Ukrainy . Dopiero po kilku
latach im sie to rozjebalo, bo na utrzymanie takiej armii pracowało pół ZSRR
ktorego nie bylo już przeciez. Oni by nas czapkami wtedy nakryli z ta nasza
bidniutka armia i starymi samolocikami.

sofu

Data: 2010-01-28 11:35:32
Autor: cirrus
Naprawmy sojusze z Rosją
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjq7d0$89q$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A na jakich zasadach chcesz ten sojusz odbudowywać? Obawiam się że jest możliwy wyłącznie na zasadzie wasala.

--
stevep

Data: 2010-01-28 20:13:19
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hjrmgg$ocu$1news.vectranet.pl...
[...]

To tylko nieuzasadnine niczym obawy. Jak na razie, to jesteśmy wasalami sujono-amerykanów, liżemy im dupska na okrągło i włazimy z tajnymi więzieniami i innymi poddaństwami bez mydła. Gdybym ja np. był ministrem spraw zagranicznych Polski, pokazałbym, jak nawiązać z Rosją partnerskie stosunki...

boukun

Data: 2010-01-28 20:38:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]

zagranicznych
Polski, pokazałbym, jak nawiązać z Rosją partnerskie stosunki...

  Wymieniajac wlasnego syfa na ruskiego hiva?

  AR

Data: 2010-01-28 20:57:02
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4a44b$4b61e7c4$54702a04$8564news.chello.at...

> [...]

Polski, pokazałbym, jak nawiązać z Rosją partnerskie stosunki...

boukun

 Wymieniajac wlasnego syfa na ruskiego hiva?

I bez tego zgnijesz i się rozłozysz...

boukun

Data: 2010-01-28 21:07:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]
> więzieniami i
> zagranicznych

>  Wymieniajac wlasnego syfa na ruskiego hiva?

   Nie ja!  Mnie robaki dupy obrabiac nie beda nawet po smierci.

   AR

Data: 2010-01-29 02:06:37
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosją
On 28 янв, 23:07, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>

   Nie ja!  Mnie robaki dupy obrabiac nie beda nawet po smierci.

Radyoaktywna?

Data: 2010-01-29 02:11:59
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosją
On 28 янв, 22:13, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Polski, pokazałbym, jak nawiązać z Rosją partnerskie stosunki...

Dla Polski byloby produktywniej zeby miala partnerskie stosunki i z UE
i z Rosjej.
Ssac dwech matok zawsze pozyteczniej.
Ale dla tego trzeba byc niezalezna w rzeczewistosci

Data: 2010-01-29 12:06:19
Autor: cirrus
Naprawmy sojusze z Rosją
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjsoa0$s2t$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak to niczym, nie znasz historii?

--
stevep

Data: 2010-01-29 01:34:47
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosją
On 27 янв, 23:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

NUMER 5/2010 JUĹť W KIOSKACHhttp://www.polskapartianarodowa.org/http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/TP_5_10_big.jpg

boukun

Mylisz sie.
Ta z sama "Sodoma i Gomora" rzadzi dzisiaj Rosja

Data: 2010-01-29 11:17:44
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> napisał w wiadomości news:89f31dca-9624-4b8d-a842-d5e4e4add928a32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Powiem tak, wy róbcie u siebie porządek, my u siebie, a potem się będziemy bratać. Ewentualnie zrobimy wspólnie rowoltę... i imperialistyczne jarzmo zrzucimy...

boukun

Data: 2010-01-29 02:39:54
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosją
On 29 янв, 13:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "daniloff" <mdanil...@yandex.ru> napisał w wiadomościnews:89f31dca-9624-4b8d-a842-d5e4e4add928a32g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

bratać. Ewentualnie zrobimy wspólnie rowoltę... i imperialistyczne jarzmo

Zgoda

Data: 2010-01-29 11:36:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]

bratać. Ewentualnie zrobimy wspólnie rowoltę... i imperialistyczne jarzmo

   A wspolne zwyciestwo uczcijcie wesolym festynem ludowym
   w lasku katynskim.

   AR

Data: 2010-01-29 02:41:11
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosją
On 29 янв, 13:36, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>

   A wspolne zwyciestwo uczcijcie wesolym festynem ludowym
   w lasku katynskim.

No, jesli ktos bedzie przeszkadzal... ;-)

Data: 2010-01-29 11:46:28
Autor: u2
Naprawmy sojusze z Rosją
W dniu 2010-01-29 11:41, daniloff pisze:
On 29 янв, 13:36, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>

   A wspolne zwyciestwo uczcijcie wesolym festynem ludowym
   w lasku katynskim.

No, jesli ktos bedzie przeszkadzal... ;-)

Typowy putinoid z ciebie Dańka.

Data: 2010-01-29 11:52:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

"daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> schrieb im Newsbeitrag
On 29 янв, 13:36, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>

A wspolne zwyciestwo uczcijcie wesolym festynem ludowym
w lasku katynskim.

No, jesli ktos bedzie przeszkadzal... ;-)

-- --
Najchetniej jebnalbym ci w czache z przylozenia przez te kurcine, ktora
nosisz na grzbiecie, zeby mnie to gowno miedzy twoimi uszami nie obryzgalo.

AR

Data: 2010-01-29 03:46:33
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosją
On 29 янв, 13:52, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"daniloff" <mdanil...@yandex.ru> schrieb im Newsbeitragnews:9163e211-be26-4612-98d8-daeac62e395dq4g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

nosisz na grzbiecie, zeby mnie to gowno miedzy twoimi uszami nie obryzgalo.

Wolfie Ewnowiczu, k scesciu dla ciebie masz za krotkie reki.
Nie rozumie, dlaczego wy Zydzi tutaj na sciepe jestescie takie
wsciekli jak psy?
Jezeli jestescie wszyscy tacy wtedy teraz moge zrozumiec Polakow

Data: 2010-01-29 12:59:00
Autor: u2
Naprawmy sojusze z Rosją
W dniu 2010-01-29 12:46, daniloff pisze:
[...]

A ty ciągle na tych Żydów, WZ vel AR to zwykły szwab z Austrii, żaden
Polak czy Ĺťyd.

Data: 2010-01-29 04:07:21
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosją
On 29 янв, 14:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Jezeli jestescie wszyscy tacy wtedy teraz moge zrozumiec Polakow

A ty ciągle na tych Żydów, WZ vel AR to zwykły szwab z Austrii, żaden

Skad wiesz ze nie Zyd?
Przecziez to jest zombi powstawszego z grobu Wolfa Jewnowicza
ZabotynskiegoĐą lidera syonistycznego.

Data: 2010-01-29 11:47:15
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4011a$4b62ba41$54702a04$23894news.chello.at...

> [...]

zrzucimy...

boukun

  A wspolne zwyciestwo uczcijcie wesolym festynem ludowym

Pierdolenie kotka, za pomocą młotka. Gdzieś wczoraj widziałem artykuł dla Rzeczpospolitej< gdzie jakiś rosyjski autor udzielił wywiadu, kyto był głównym sprawcą mordów katyńskich na Polakach, Nie byli to Rosjanie...
Po Katyniu ponadto było 50 lat pokoju i braterskiej przyjaźni, za takimi czasmi tęsknię. Ja urodziłem się daleko po wojnie, a czasami burżuji trzeba wytepić... Muszę jechać po dziecko do szkoły, potem do tego wrócę...

boukun

Data: 2010-01-29 11:55:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]

wytepić...
Muszę jechać po dziecko do szkoły, potem do tego wrócę...

  Rosyjski autor szuka winnych na Marsie, a ty boukun chuj nie Polak.

  AR

Data: 2010-01-29 16:50:06
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

[...]

Mnie twoje kryteria Polaka najmniej interesują. Co to za Polak, co murzynom dupe liże? Ameryka jest czarna, Polska biała. Co ma USA do Polski, przecież nawet nie ma czegos takiego, jak naród amerykański. Jak ty chcesz ich usidlić tych murzynów w Polsce, czyim kosztem, jak ich stąd później wyprowadzisz? Weś se koło...

boukun

Naprawmy sojusze z Rosją