Naprawmy sojusze z Rosją

Data: 2010-01-28 09:14:04
Autor: sofu
Naprawmy sojusze z Rosją

Nie popierać partii i polityków kierujących się waszyngtońskim,
brukselskim czy
watykańskim interesem. Te stolice nieraz nas wywiodły na manowce. Żadnych
więc
głosów w wyborach na PO, PiS, PSL, SLD czy na pochodne.(...)
A gdy eurounijna "Sodoma i Gomora" w końcu się rozpadnie, powinniśmy
odbudować
sojusz z naszym wschodnim sąsiadem, bo na pozycję państwa neutralnego,
utrzymującego mądry dystans wobec Wschodu i Zachodu nas nie stać.

Tygodnik "TYLKO POLSKA"
NUMER 5/2010 JUŻ W KIOSKACH
http://www.polskapartianarodowa.org/
http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/TP_5_10_big.jpg

boukun

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Obawiam sie ze nie do konca rozumiesz mentalnosci Rusów? Oni nie na darmo
siedza okrakiem na Azji i kultywuja azjatycka mentalność dzikich hord.
Rosja szanuje tylko silnego partnera bo wie, ze chcąc go połknać może sie
przy okazji udławić. Słabego po prostu pożera.
Przy tym nie mozna sie z nia ot tak zaprzyjaźnić. Tak jak nie mozna sie
zaprzyjaźnić z groźnym dzikim zwierzęciem z lasu. Najpierw trzeba by bylo
takie zwierze oswoic na co w przypadku Rosji sie nie zanosi.

sofu

Data: 2010-01-28 12:06:16
Autor: Jadrys
Naprawmy sojusze z Rosją
W dniu 2010-01-28 09:14, sofu pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

A jak to się ma do Białorusi? Czy ona ma mniejszą swobodę w stosunku do Rosji niż my do USA?  Coraz częściej słychać  głos Łukaszenki krytykujący "Moskwę". A my co? Sam pewnie słyszałeś te poniżające przeprosiny Kwaśniewskiego który pozwolił sobie na ostrzejsze słowo pod adresem Waszyngtonu? Na drugi dzień zaczął skamleć że to dziennikarze przekręcili jego słowa.

A sprawa nieuznania przez Mińsk Abchazji i Osetii Płd.?  Czy my bylibyśmy w stanie nie uznać Kosova?

Tak więc kto tu jest bardziej pożarty? My przez USA, czy Białoruś przez Rosję?

Data: 2010-01-28 13:43:37
Autor: raff
Naprawmy sojusze z Rosją

[...]

Tak, tak, Jadrysiu, Boooj to jest nasz ostaaaatni...

R.

Data: 2010-01-29 09:32:44
Autor: Jadrys
Naprawmy sojusze z Rosją
W dniu 2010-01-28 13:43, raff pisze:

[...]

Naiwność, zwykła naiwność.. - Nigdy nie wygra sie wojny z kapitalizmem jednym bojem.

Data: 2010-01-29 21:13:53
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosja

"Jadrys" <Che@yahoo.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:hju6fa$1er$3news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Ale nastepnym krokiem musi byc instalacja cracked Windows7.
Ekspropritory musia byc ekspropriirowany

Data: 2010-01-29 20:23:38
Autor: Jadrys
Naprawmy sojusze z Rosja
W dniu 2010-01-29 19:13, daniloff pisze:

[...]

W żadnym wypadku,  Nawet na pirackiej kopii Window$ zarabia ten nienażarty kapitalista z "Redmond" .. zamiast tego proponuję instalację w swoim kompie np. "Mandrivy 2010".

Data: 2010-01-29 22:41:05
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosja

"Jadrys" <Che@yahoo.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:hjvck8$3tk$1news.onet.pl...
[...]

Nie, prosze Pana!
Jestem przeciwny kapitalizmu.
Alez nie do takiego stopnia!

Data: 2010-01-28 13:45:03
Autor: sofu
Naprawmy sojusze z Rosją

--

 Problem Polski polega na tym, ze to ona usilnie i od lat stara sie wkładac
głowe marzac o pozarciu.

sofu

Data: 2010-01-28 20:10:51
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjrgsl$8t9$1node1.news.atman.pl...

[...]

Tu nie tyle o mentalność Rusków chodzi, co o mentalność Polaków... Normalnie, to ja się zawsze z Rosjanami bardzo dobrze rozumiem, gdyby wszyscy mieli mój charakter, bylibyśmy braćmi, tak jak nakazuje to nasza słowiańska racja stanu... Czy nam się to podoba, czy nie, musimy żyć z sąsiadem, tym bardziej słowiańskim w zgodzie i przyjaźni, dla naszego szczęścia, a przynajmniej powinniśmy. I nie ma co zwalać winę na Ruskich, bo to Jaruzelski wprowadził stan wojenny i zniewolił nas na kolejne stulecia...

boukun

Data: 2010-01-28 20:36:59
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

nie
ma co zwalać winę na Ruskich, bo to Jaruzelski wprowadził stan wojenny i

  Gdziez to sasiadujemy z ta przyjacielska Rosja?
  Wzdluz granicy dzielacej ,pod linijke' Prusy Wschodnie?
  I to ma byc moze ta nasza granica przyjazni z ruskimi?

  AR

Data: 2010-01-28 20:56:11
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:82698$4b61e75e$54702a04$8536news.chello.at...

> [...]

 Wzdluz granicy dzielacej ,pod linijke' Prusy Wschodnie?
 I to ma byc moze ta nasza granica przyjazni z ruskimi?

Jak tak dalej pójdzie, to moglibyśmy podzielić się Ukrainą i Białorusią...
Ale do tego trzeba Polaka i chłopa z jajami...

boukun

Data: 2010-01-28 21:04:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]

Jak tak dalej pójdzie, to moglibyśmy podzielić się Ukrainą i Białorusią...
Ale do tego trzeba Polaka i chłopa z jajami...

   Byl juz taki,ktory podobnie dzielil.  Dmowski mu bylo.
   Czy mial nabial?  Nalezaloby o to zapytac ,piekna Marie'
   (Juszkiewiczowa).  Wedlug mnie akurat jaj nie mial,
   reprezentowal bowiem bezjajeczny ,wyzszy typ czlowieka'.

   AR

Data: 2010-01-28 21:15:01
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e7a76$4b61edd4$54702a04$9032news.chello.at...

> [...]

  (Juszkiewiczowa).  Wedlug mnie akurat jaj nie mial,
  reprezentowal bowiem bezjajeczny ,wyzszy typ czlowieka'.

Nie czytaj myśli nowoczesnego Polaka, czytaj myśli najnowocześniejszego Polaka...

boukun

Data: 2010-01-28 21:20:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]
>
>   AR

Nie czytaj myśli nowoczesnego Polaka, czytaj myśli najnowocześniejszego

   Leszka Bubla?  Dziekuje!  Czytywalem czasami.

   AR

Data: 2010-01-28 21:33:34
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

[...]

Nie, miałem na myśli, myśli najnowocześniejszego Polaka:

http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/c75d22a66df53b14/1d821193b884461e?hl=pl&q=my%C5%9Bli+najnowocze%C5%9Bniejszego+Polaka#1d821193b884461e
http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/6a9ce3c3466d4e78/e7cda1ec801f3df2?hl=pl&q=my%C5%9Bli+najnowocze%C5%9Bniejszego+Polaka#e7cda1ec801f3df2
http://prawo.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/pl;soc;prawo,watek,585198.html
A wystarczyło wrzucić hasło na google i wyskoczy pierwszy, trzeci, czwarty... dziesiąty i tak dalej http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&q=my%C5%9Bli+najnowocze%C5%9Bniejszego+Polaka&qt_s=Przeszukuj+grupy

boukun

Data: 2010-01-28 22:11:55
Autor: raff
Naprawmy sojusze z Rosją
[...]

Hahaha, tak, na tym polegal ten deal.

I nas wydymali 20 lat pozniej.

Ruskie ? Nie, dziekuje.

R.

Data: 2010-01-29 03:16:00
Autor: sofu
Naprawmy sojusze z Rosją

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak tak dalej pójdzie, to moglibyśmy podzielić się Ukrainą i Białorusią...
Ale do tego trzeba Polaka i chłopa z jajami...

boukun

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Oj, Boukun Boukun!
Kiedy ty chciałes dzielic Ukraine oni mieli broń atomową, 6500 czołgów
(gdzies czytalem ze nawet 8000), 7000 transporterów opancerzonych,
dziesiatki tysiecy samochodów wojskowych, 1500 samolotów bojowych w tym
lotnictwo strategiczne z bombowcami wyposażonymi w bron atomowa itp. itd.
rakiet, amunicji na full.  Do tego armie liczącą prawie 800 000 ludzi pod
bronia. Poczytaj sobie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Si%C5%82y_zbrojne_Ukrainy . Dopiero po kilku
latach im sie to rozjebalo, bo na utrzymanie takiej armii pracowało pół ZSRR
ktorego nie bylo już przeciez. Oni by nas czapkami wtedy nakryli z ta nasza
bidniutka armia i starymi samolocikami.

sofu

Naprawmy sojusze z Rosją