Naprawmy sojusze z Rosją

Data: 2010-01-28 11:35:32
Autor: cirrus
Naprawmy sojusze z Rosją
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjq7d0$89q$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie popierać partii i polityków kierujących się waszyngtońskim,
brukselskim czy  watykańskim interesem. Te stolice nieraz nas wywiodły
na manowce. Żadnych więc  głosów w wyborach na PO, PiS, PSL, SLD czy na
pochodne.(...) A gdy eurounijna "Sodoma i Gomora" w końcu się rozpadnie,
powinniśmy odbudować  sojusz z naszym wschodnim sąsiadem, bo na pozycję
państwa neutralnego,  utrzymującego mądry dystans wobec Wschodu i
Zachodu nas nie stać.
Tygodnik "TYLKO POLSKA"
NUMER 5/2010 JUŻ W KIOSKACH
http://www.polskapartianarodowa.org/
http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/TP_5_10_big.jpg
boukun

A na jakich zasadach chcesz ten sojusz odbudowywać? Obawiam się że jest możliwy wyłącznie na zasadzie wasala.

--
stevep

Data: 2010-01-28 20:13:19
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hjrmgg$ocu$1news.vectranet.pl...
[...]

To tylko nieuzasadnine niczym obawy. Jak na razie, to jesteśmy wasalami sujono-amerykanów, liżemy im dupska na okrągło i włazimy z tajnymi więzieniami i innymi poddaństwami bez mydła. Gdybym ja np. był ministrem spraw zagranicznych Polski, pokazałbym, jak nawiązać z Rosją partnerskie stosunki...

boukun

Data: 2010-01-28 20:38:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

zagranicznych
Polski, pokazałbym, jak nawiązać z Rosją partnerskie stosunki...

  Wymieniajac wlasnego syfa na ruskiego hiva?

  AR

Data: 2010-01-28 20:57:02
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4a44b$4b61e7c4$54702a04$8564news.chello.at...

> [...]

Polski, pokazałbym, jak nawiązać z Rosją partnerskie stosunki...

boukun

 Wymieniajac wlasnego syfa na ruskiego hiva?

I bez tego zgnijesz i się rozłozysz...

boukun

Data: 2010-01-28 21:07:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]
> więzieniami i
> zagranicznych

>  Wymieniajac wlasnego syfa na ruskiego hiva?

   Nie ja!  Mnie robaki dupy obrabiac nie beda nawet po smierci.

   AR

Data: 2010-01-29 02:06:37
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosją
On 28 янв, 23:07, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>

   Nie ja!  Mnie robaki dupy obrabiac nie beda nawet po smierci.

Radyoaktywna?

Data: 2010-01-29 02:11:59
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosją
On 28 янв, 22:13, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Polski, pokazałbym, jak nawiązać z Rosją partnerskie stosunki...

Dla Polski byloby produktywniej zeby miala partnerskie stosunki i z UE
i z Rosjej.
Ssac dwech matok zawsze pozyteczniej.
Ale dla tego trzeba byc niezalezna w rzeczewistosci

Data: 2010-01-29 12:06:19
Autor: cirrus
Naprawmy sojusze z Rosją
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjsoa0$s2t$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]