Naprawmy sojusze z Rosj

Data: 2010-01-29 01:34:47
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosj
On 27 янв, 23:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nie popierać partii i polityków kierujących się waszyngtońskim, brukselskim czy
watykańskim interesem. Te stolice nieraz nas wywiodły na manowce. Żadnych więc
głosów w wyborach na PO, PiS, PSL, SLD czy na pochodne.(...)
A gdy eurounijna "Sodoma i Gomora" w końcu się rozpadnie, powinniśmy odbudować
sojusz z naszym wschodnim sąsiadem, bo na pozycję państwa neutralnego,
utrzymującego mądry dystans wobec Wschodu i Zachodu nas nie stać.

Tygodnik "TYLKO POLSKA"
NUMER 5/2010 JUŻ W KIOSKACHhttp://www.polskapartianarodowa.org/http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/TP_5_10_big.jpg

boukun

Mylisz sie.
Ta z sama "Sodoma i Gomora" rzadzi dzisiaj Rosja

Data: 2010-01-29 11:17:44
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> napisał w wiadomości news:89f31dca-9624-4b8d-a842-d5e4e4add928a32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Powiem tak, wy róbcie u siebie porządek, my u siebie, a potem się będziemy bratać. Ewentualnie zrobimy wspólnie rowoltę... i imperialistyczne jarzmo zrzucimy...

boukun

Data: 2010-01-29 02:39:54
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosj
On 29 янв, 13:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "daniloff" <mdanil...@yandex.ru> napisał w wiadomościnews:89f31dca-9624-4b8d-a842-d5e4e4add928a32g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

bratać. Ewentualnie zrobimy wspólnie rowoltę... i imperialistyczne jarzmo

Zgoda

Data: 2010-01-29 11:36:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

bratać. Ewentualnie zrobimy wspólnie rowoltę... i imperialistyczne jarzmo

   A wspolne zwyciestwo uczcijcie wesolym festynem ludowym
   w lasku katynskim.

   AR

Data: 2010-01-29 02:41:11
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosj
On 29 янв, 13:36, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>

   A wspolne zwyciestwo uczcijcie wesolym festynem ludowym
   w lasku katynskim.

No, jesli ktos bedzie przeszkadzal... ;-)

Data: 2010-01-29 11:46:28
Autor: u2
Naprawmy sojusze z Rosją
W dniu 2010-01-29 11:41, daniloff pisze:
On 29 янв, 13:36, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>

   A wspolne zwyciestwo uczcijcie wesolym festynem ludowym
   w lasku katynskim.

No, jesli ktos bedzie przeszkadzal... ;-)

Typowy putinoid z ciebie Dańka.

Data: 2010-01-29 11:52:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

"daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> schrieb im Newsbeitrag
On 29 янв, 13:36, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>

A wspolne zwyciestwo uczcijcie wesolym festynem ludowym
w lasku katynskim.

No, jesli ktos bedzie przeszkadzal... ;-)

-- --
Najchetniej jebnalbym ci w czache z przylozenia przez te kurcine, ktora
nosisz na grzbiecie, zeby mnie to gowno miedzy twoimi uszami nie obryzgalo.

AR

Data: 2010-01-29 03:46:33
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosj
On 29 янв, 13:52, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"daniloff" <mdanil...@yandex.ru> schrieb im Newsbeitragnews:9163e211-be26-4612-98d8-daeac62e395dq4g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

nosisz na grzbiecie, zeby mnie to gowno miedzy twoimi uszami nie obryzgalo.

Wolfie Ewnowiczu, k scesciu dla ciebie masz za krotkie reki.
Nie rozumie, dlaczego wy Zydzi tutaj na sciepe jestescie takie
wsciekli jak psy?
Jezeli jestescie wszyscy tacy wtedy teraz moge zrozumiec Polakow

Data: 2010-01-29 12:59:00
Autor: u2
Naprawmy sojusze z Rosją
W dniu 2010-01-29 12:46, daniloff pisze:
[...]

A ty ciągle na tych Żydów, WZ vel AR to zwykły szwab z Austrii, żaden
Polak czy Żyd.

Data: 2010-01-29 04:07:21
Autor: daniloff
Naprawmy sojusze z Rosj
On 29 янв, 14:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Jezeli jestescie wszyscy tacy wtedy teraz moge zrozumiec Polakow

A ty ciągle na tych Żydów, WZ vel AR to zwykły szwab z Austrii, żaden

Skad wiesz ze nie Zyd?
Przecziez to jest zombi powstawszego z grobu Wolfa Jewnowicza
Zabotynskiegoб lidera syonistycznego.

Data: 2010-01-29 11:47:15
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4011a$4b62ba41$54702a04$23894news.chello.at...

> [...]

zrzucimy...

boukun

  A wspolne zwyciestwo uczcijcie wesolym festynem ludowym

Pierdolenie kotka, za pomocą młotka. Gdzieś wczoraj widziałem artykuł dla Rzeczpospolitej< gdzie jakiś rosyjski autor udzielił wywiadu, kyto był głównym sprawcą mordów katyńskich na Polakach, Nie byli to Rosjanie...
Po Katyniu ponadto było 50 lat pokoju i braterskiej przyjaźni, za takimi czasmi tęsknię. Ja urodziłem się daleko po wojnie, a czasami burżuji trzeba wytepić... Muszę jechać po dziecko do szkoły, potem do tego wrócę...

boukun

Data: 2010-01-29 11:55:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Naprawmy sojusze z Rosją

> [...]

wytepić...
Muszę jechać po dziecko do szkoły, potem do tego wrócę...

  Rosyjski autor szuka winnych na Marsie, a ty boukun chuj nie Polak.

  AR

Data: 2010-01-29 16:50:06
Autor: boukun
Naprawmy sojusze z Rosją

[...]

Mnie twoje kryteria Polaka najmniej interesują. Co to za Polak, co murzynom dupe liże? Ameryka jest czarna, Polska biała. Co ma USA do Polski, przecież nawet nie ma czegos takiego, jak naród amerykański. Jak ty chcesz ich usidlić tych murzynów w Polsce, czyim kosztem, jak ich stąd później wyprowadzisz? Weś se koło...

boukun

Naprawmy sojusze z Rosj