Napruty winem i palący jakieś zioła.

Data: 2011-07-29 17:52:39
Autor: [HeÂŽSk]
Napruty winem i palący jakieś zioła.
On Thu, 28 Jul 2011 21:44:30 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Wybitne autorytety świata nauki - z dziedziny historii starożytnej i językoznawstwa - wezwane zostały wczoraj do sądu na warszawskim Mokotowie. Pretekstem był wywiad Doroty Rabczewskiej, czyli Dody, jakiego udzieliła w internecie w 2009 r. [...]

 nie bardzo rozumiem dlaczego bronisz tej nadetej "celebrytki".
 zachowala sie jak ostatnia lajza obrazajac katolikow. skoro
 taka z niej bohaterka niech podobny tekst wyglosi w ktoryms  z krajow arabskich. mozesz jej towarzyszyc.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-29 18:49:35
Autor: Przemysław W
Napruty winem i palący jakieś zioła.
Użytkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał

[...]

Jak ci "katolicy" obrażają i biją pracowników tv, jeśli nie jest to "ich" telewizja, to ci oczywiście nie przeszkadza. Jeśli zakonnica bije po twarzy upośledzoną umysłowo dziewczynę, to stoisz po stronie szmaty w habicie itp. Jeśli wychodzi na jaw, że jakiś koloratkowy zbok molestował dziecko, to piszesz, że po tylu latach sobie przypomniał itd. Pierdolnij się w łeb Hesk i zacznij myśleć obiektywnie. Indoktrynacja przeżarła cię do szpiku kości.

 Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-30 07:30:23
Autor: [HeÂŽSk]
Napruty winem i palący jakieś zioła.
On Fri, 29 Jul 2011 18:49:35 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Jak ci "katolicy" obrażają i biją pracowników tv, jeśli nie jest to "ich" telewizja, to ci oczywiście nie przeszkadza. Jeśli zakonnica bije po twarzy upośledzoną umysłowo dziewczynę, to stoisz po stronie szmaty w habicie itp. Jeśli wychodzi na jaw, że jakiś koloratkowy zbok molestował dziecko, to piszesz, że po tylu latach sobie przypomniał itd. Pierdolnij się w łeb Hesk i zacznij myśleć obiektywnie. Indoktrynacja przeżarła cię do szpiku kości.

 skupmy sie na temacie. mowilismy o dodzie i jej zachowaniu.
 moim zdaniem to chamskie zachowanie. brak szacunku dla innych.

 usprawiedliwiasz dziennikarzy w pepegach ktorzy w swojej
 krwiozerczosci nie znaja umiaru, zarzucasz mi obrone zakonnicy,
 ktora poniosly nerwy bo chora psychicznie omal nie wydlubala  jej oczu. nie zastanawia cie wysyp spraw o molestowanie?
 70-letni staruszek nagle sobie przypomina, ze jakis klecha  poglaskal go po glowce. teraz musi za to zaplacic.
  pieprznij sie w leb "przemus" czy jak ci tam.  nienawisc do korolatkowych przezarla ci mozg.
 jestes jak mosad z obledem tropiacy kazdego niemca,  ktory mial to nieszczescie, ze w latach wojny byl  w wieku poborowym. wrzucasz wszystkich do jednego wora,  na podstawie pojedynczysz przypadkow wydajesz ocene  dotyczaca calej zbiorowosci. jestes taki sam jak grupowe
 pisowskie oszolomy. zioniesz nienawiscia, a ta przyslania
 ci jakiekolwiek logiczne myslenie.  podtrzymuje papierowy tygrysie propozycje bys razem
 z doda udal sie do ktoregos z krajow arabskich i tam
 wyglaszal podobne teorie. zaryzykujesz?