Naród żydowski został wymyślony.

Data: 2009-11-28 16:37:30
Autor: matador
Naród żydowski został wymyślony.
#
Od wielu lat żadna książka tak silnie nie wstrząsnęła światem żydowskim jak „Wymyślenie żydowskiego narodu” Szlomo Sanda, profesora historii z prestiżowego Uniwersytetu Telawiwskiego. Izraelski naukowiec o polskich korzeniach przez jednych został określony jako wariat i antysemita, który kala własne gniazdo. Inni uważają go za wizjonera, który nie bał się wystąpić przeciwko największemu żydowskiemu tabu i złamać zmowę milczenia.
#

#
Ale przecież to jest fakt – w Europie, Afryce i w Azji istniały lub nadal istnieją skupiska Żydów.

Tak, ale wszyscy ci ludzie nie są wcale potomkami wypędzonych Żydów z Palestyny. Mało tego, w sensie etnicznym wcale nie są Żydami. To przedstawiciele rozmaitych innych ludów i narodów, których przodkowie przed wiekami nawrócili się na religię judaistyczną. Żydzi znaleźli się na całym świecie nie dzięki jakiejś mitycznej wędrówce ludów, tylko dzięki masowemu nawracaniu! Bycie Żydem w Europie czy Afryce nie miało nic wspólnego z narodowością. Żydami byli po prostu wyznawcy judaizmu.
#

http://www.rp.pl/artykul/398485_Narod_zydowski_zostal_wymyslony.html

matador.

Data: 2009-11-28 08:00:08
Autor: Tzva Adonai
Naród żydowski został wymy¶lony.
matador napisał(a):

jak "Wymy¶lenie żydowskiego narodu" Szlomo Sanda, profesora historii z

Sand to islamska wtyczka.. Jego rodzice byli fanatycznymi komunistami
i od dziecka zaszczepiali mu nienawi¶ć do wszystkiego co żydowskie...
Ale se autorytet 'Rzeczpospolita' znalazła...

***

- Jaka przyszło¶ć czeka Izrael?

- Bardzo ponura. Obawiam się, że w dalekiej perspektywie nie ma żadnej
szansy, żeby przetrwał na Bliskim Wschodzie jako państwo żydowskie.
Należy zerwać z tym nonsensem i porozumieć się z Arabami. Przyj±ć
wreszcie do wiadomo¶ci rzecz oczywist±: że jeste¶my wielokulturowym,
wieloetnicznym społeczeństwem, a nie żadnym plemiennym monolitem,
który może się separować od Arabów. Proszę się przespacerować ulicami
Tel Awiwu. Jaki pluralizm! Ile ludzkich typów! Żydzi europejscy, Żydzi
bliskowschodni, Polacy, Rosjanie, Etiopczycy! I ci wszyscy ludzie
uparcie powtarzaj±, że w ich żyłach płynie jedna krew.

http://www.rp.pl/artykul/398485_Narod_zydowski_zostal_wymyslony.html

Data: 2009-11-28 16:19:04
Autor: Karol
Naród żydowski został wymy¶lony.
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
matador napisa=B3(a):

> jak "Wymy=B6lenie =BFydowskiego narodu" Szlomo Sanda, profesora historii =

Sand to islamska wtyczka.. Jego rodzice byli fanatycznymi komunistami
i od dziecka zaszczepiali mu nienawi=B6=E6 do wszystkiego co =BFydowskie...
Ale se autorytet 'Rzeczpospolita' znalaz=B3a...

podaj dowody na to co napisales, wtyczko cholera wie kogo ( ni to GW, ni to
Niemcy, ni to Czeczency, ni to Rosjanie, ni to Izraelczycy..itepe, itede)

- Jaka przysz=B3o=B6=E6 czeka Izrael?

- Bardzo ponura. Obawiam si=EA, =BFe w dalekiej perspektywie nie ma =BFadne=
szansy, =BFeby przetrwa=B3 na Bliskim Wschodzie jako pa=F1stwo =BFydowskie.
Nale=BFy zerwa=E6 z tym nonsensem i porozumie=E6 si=EA z Arabami. Przyj=B1=
=E6
wreszcie do wiadomo=B6ci rzecz oczywist=B1: =BFe jeste=B6my wielokulturowym=
,
wieloetnicznym spo=B3ecze=F1stwem, a nie =BFadnym plemiennym monolitem,
kt=F3ry mo=BFe si=EA separowa=E6 od Arab=F3w. Prosz=EA si=EA przespacerowa=
=E6 ulicami
Tel Awiwu. Jaki pluralizm! Ile ludzkich typ=F3w! =AFydzi europejscy, =AFydz=
bliskowschodni, Polacy, Rosjanie, Etiopczycy! I ci wszyscy ludzie
uparcie powtarzaj=B1, =BFe w ich =BFy=B3ach p=B3ynie jedna krew.

http://www.rp.pl/artykul/398485_Narod_zydowski_zostal_wymyslony.html

Swietna i obiektywna analiza. Zydzi mimo ze maja tak potezna diaspore w USA,
niebawem zostana odcieci od zrodel forsy....forsy w Ameryce ni ma, bo sie
skonczyla:)

A tak a propos, znawco judaizmu....ty chociaz wiesz z jakiego zrodla czerpali
swoje natchnienie kiedys ci, co napisali Stary Testament?

No prosze pochwal sie swa wiedza o judaizmie na tej grupie, kaleki kosmopolito ?

Data: 2009-11-28 08:27:00
Autor: Tzva Adonai
Karol napisał(a):

podaj dowody na to co napisales, wtyczko cholera wie kogo

Nikogo.. Ja tu nie bronię niczyich interesów, piszę dla przyjemno¶ci i
reprezentuję wył±cznie siebie samego...

***

Sand was born in Linz, Austria, to Polish Jewish survivors of the
Holocaust. His parents had Communist and anti-imperialist views. His
military experience during the 1967 war, and his boredom following its
end, led him to leave the Union of Israeli Communist Youth (Banki) and
join the more radical, and anti-Zionist, Matzpen in 1968.

http://en.wikipedia.org/wiki/Shlomo_Sand

Jeszcze jakie¶ pytania?...

Data: 2009-11-28 16:34:29
Autor: Karol
Naród żydowski został wymy¶lony.
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Karol napisa=B3(a):

> podaj dowody na to co napisales, wtyczko cholera wie kogo

Nikogo.. Ja tu nie broni=EA niczyich interes=F3w, pisz=EA dla przyjemno=B6c=
i i
reprezentuj=EA wy=B3=B1cznie siebie samego...

no to piekna przyjemnosc sobie znalazles, Zydzi powinni ci pogratulowac
*madrosci*, a Polacy w sumie byc wdzieczni:))

Data: 2009-11-28 16:26:43
Autor: Karol
Naród żydowski został wymy¶lony.
 ..a tak a propos Zydow, to moj znajomy Zyd (jeden z najslynniejszych adwokatow
w moim kraju), stwierdzil, ze w dzisiejszych czasach, to juz nie ci sami
Zydzi, co zyli kiedys....niestety coraz wiecej glupkow, degeneratow rodzi sie
wsrod Zydow. W Polsce takich przykladow mozna sporo znalezc, bo wielu debili
zydowskiego pochodzenia siedzi na swieczniku, wiec mozna obiektywnie ocenic to
co robia....np. Adas Michnik, to klasyczny przyklad degenerata umyslowego
zydowskiego pochodzenia.

Przykre, ale niemilosiernie prawdziwe.

Data: 2009-11-28 17:41:00
Autor: boukun
Naród żydowski został wymy¶lony.

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:herj03$hh6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Też niezły cwancyk z tego twojego kolegi Żyda adwokata... Degenerat, nie degenerat, ale zawsze i tak lepszy i uprzywilejowany jak najbardziej wykwalifikowany Polak...

boukun

Data: 2009-11-28 08:48:46
Autor: Tzva Adonai
boukun napisał(a):

degenerat, ale zawsze i tak lepszy i uprzywilejowany jak najbardziej
wykwalifikowany Polak...

Dla ludzi o twoich kwalifikacjach, boukun, nie ma pracy w tym kraju...

Data: 2009-11-28 18:35:54
Autor: boukun
Naród żydowski został wymy¶lony.

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:11048790-8ce4-4202-9417-385431723dffk19g2000yqc.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

degenerat, ale zawsze i tak lepszy i uprzywilejowany jak najbardziej
wykwalifikowany Polak...

Dla ludzi o twoich kwalifikacjach, boukun, nie ma pracy w tym kraju...
-- -- -- -- -- -- -
I dla wszystkich innych Polaków, już nie ma godziwej pracy w TYM kraju. Godziwa praca dla Polaków była tylko w PRL!

boukun

Data: 2009-11-29 13:40:43
Autor: awe
Naród żydowski został wymy¶lony.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hern77$bs2$1atlantis.news.neostrada.pl...

boukun napisał(a):

[...]

no i tak pracowali ze pozal sie Panie Boze. Wszystko lezalo az w koncu zdechlo
awe

Data: 2009-11-29 17:36:41
Autor: boukun
Naród żydowski został wymy¶lony.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hetq3p$tr4$1news.onet.pl...

boukun napisał(a):

[...]

"Zdechło", bo miało "zdechn±ć", inaczej by się nie uwłaszczyli i nie stali bogaczami i panami tego kraju....
A teraz masz luksus....

boukun

Data: 2009-12-01 11:05:29
Autor: awe
Naród żydowski został wymy¶lony.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:heu8ka$4$1nemesis.news.neostrada.pl...

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -
boukun wy tez sie uwlaszczyslicie?
awe

Data: 2009-11-28 17:38:18
Autor: boukun
Naród żydowski został wymy¶lony.

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:595938c7-4301-4ba3-83fd-b17598d78a58k19g2000yqc.googlegroups.com...
matador napisał(a):

[...]

-- -
Oni to kupili, tak jak i ty...

boukun

Data: 2009-11-28 08:45:27
Autor: Tzva Adonai
Naród żydowski został wymy¶lony.
boukun napisał(a):

Oni to kupili, tak jak i ty...

Sam już nie wiem komu wierzyć.. Dajmy na to tacy nazi¶ci o wiele
bardziej radykalni od ciebie przez cały cały okres trwania Trzeciej
Rzeszy twierdzili, że Żyd Werner Goldberg to "idealny niemiecki
żołnierz".. I w zasadzie mieli rację, bo chłopak wsławił się wyj±tkow±
waleczno¶ci±, ale jednak podejrzewam, że ich sympatycy uznaliby to za
swego rodzaju oszustwo i nadużycie... Skoro jest sobie Żyd, który
twierdzi, że Żydzi to nie-Żydzi, to niech se będzie, w końcu żyjemy w
wolnym ¶wiecie.. Byleby tylko nie wspierał islamskiego radykalizmu jak
w/w Sand...

Data: 2009-11-28 18:29:29
Autor: awe
Naród żydowski został wymy¶lony.
Cvel bajki mozna sobie opowiadac ale genetyki nie oszukasz. Chazaria moj drogi, Chazaria sie klania w pas.
http://www.familytreedna.com/pdf/400971.pdf
awe

Data: 2009-11-28 09:47:27
Autor: Tzva Adonai
Nar�d �ydowski zosta� wymy�lony.
awe napisał(a):

drogi, Chazaria sie klania w pas.
http://www.familytreedna.com/pdf/400971.pdf

Cóż to jest, jakie¶ opracowanie na temat genetycznej struktury twoich
rodziców?... W jednym masz rację, PiSdziochu: wszyscy antysemici
powinni poddać się obligatoryjnym badaniom genealogiczno-genetycznym..
Tylko ci, którzy w ten sposób weszliby w posiadanie niezbitych dowodów
na to, że ich przodkowie co najmniej do XVw. wstecz nie mieli żadnych
koligacji z Żydami, mogliby podawać się za reprezentantów wszystkich
gojów..

Data: 2009-11-28 18:03:40
Autor: Karol
Nar?d ?ydowski zosta? wymy?lony.
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):

C=F3=BF to jest, jakie=B6 opracowanie na temat genetycznej struktury twoich
rodzic=F3w?...

...no i prosze jaki *medrzec* sie znalazl na tej grupie?
Za nic ma opracowania naukowe, za nic ma fakty....ale uwaza, ze jest
niesamowicie inteligentny...jakie to zalosne. Grupy nie sa przeznaczone do leczenia fobii, na grupach mozna sporo sie
dowiedziec, wymieniac w sposob DEMOKRATYCZNY rozne poglady, a nie urojenia
osob niezrownowazonych psychicznie.  Takie w kazdym razie bylo pierwotne
zalozenie tych osob, ktore rozpropagowaly ten sposow wymiany informacji.
W ten wlasnie sposob dyskutuje sie na grupach w krajach DEMOKRATYCZNYCH, tylko
jakos dziwnym trafem, tylko w Polsce ludzie z grup dyskusyjnych zrobili sobie anonimowa spluwaczke i miejsce do leczenia swoich problemow psychicznych.

Swietny felieton na temat polskich grup *pseudodyskusyjnych* napisal kiedys R.
Ziemkiewicz.

W jednym masz racj=EA, PiSdziochu: wszyscy antysemici
powinni podda=E6 si=EA obligatoryjnym badaniom genealogiczno-genetycznym..

na tej grupie tak naprawde, to wlasnie ty jestes prawdziwym ANTYSEMITA.

Data: 2009-11-28 19:19:54
Autor: marek czaplicki
  Karol pisze:
na tej grupie tak naprawde, to wlasnie ty jestes prawdziwym ANTYSEMITA.

uważam, że nie dotarło. do tego potrzeba trochę szarych komórek :-) .

Data: 2009-11-29 07:55:13
Autor: awe
Nar?d ?ydowski zosta? wymy?lony.

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:685f2ee7-a14a-4032-9f74-cefe49ba4acda21g2000yqc.googlegroups.com...
awe napisał(a):

drogi, Chazaria sie klania w pas.
http://www.familytreedna.com/pdf/400971.pdf

Cóż to jest, jakie¶ opracowanie na temat genetycznej struktury twoich
rodziców?...
-- -- -- -- -- -- -- -
cvel nie musisz udowadniac ze jestes prymitywnym ignorantem. To niesamowite jak bardzo jestes ograniczony intelektualnie. To jest badanie genetyczne zrobione na zydach pochodzacych z roznych rejonow swiata, rowniez z podzialem na 2 grupy Cohen oraz Levitow i tak dalej. Sprawdzono relacje genetyczne miedzy tymi grupami, tzn ktorej grupie jest blizej do innej oraz porownano kazda z nich z pula genetyczna niezydow z rejonow ich pochodzenia. W strukturze genowej zydow jest stosunkowo malo haplogrupy ktora mozna uwazac za te pierwotne towarzyszace pierwszym zydom. To jest dowod na poparcie tez stawianych przez Szlomo Sanda ze zydzi zostali wymysleni, bowiem 70% ich genow jest niezydowska. Nie bylo niczego takiego jak narod zydowski. Byla tylko wspolnota religijna. Rozumiesz juz cvel. Moglbys sie troche doksztalic.....jak chcesz sie wypowiadac na tematy zydowskie.
awe

Data: 2009-11-28 17:33:18
Autor: boukun

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:herglj$la6$1nemesis.news.neostrada.pl...
#
[...]

Wie sprytny Żyd doskonale co robi. Taqki Panslavista drugi9 taki sam, powtarza po nim. A wszystko to skrupulatnie zaplanowana taktyka syjonistów, by zejść z tematu żydowskiego pochodzenia rządzących Polską Żydów. Żydzi kreują teraz nowy trend, jakoby w Polsce nie ma Żydów, by zejść z ni9ewygodnego tematu dla okupantów Polski.

A w synagogach i klubach Rotary i tak sobie pokazujÄ… wyciÄ…gi z akt mormonĂłw i wybierajÄ… zakulisowo, ktĂłry z ichnich ma na jakie stanowisko w polskiej administracji...

boukun

Data: 2009-12-02 10:27:55
Autor: brat_olin
Naród zydowski zostal wymyslony.
"matador" <matador@neostrada.pl> wrote
#
Od wielu lat zadna ksiazka tak silnie nie wstrzasnela swiatem zydowskim jak "Wymyslenie zydowskiego narodu" Szlomo Sanda, profesora historii z prestizowego Uniwersytetu Telawiwskiego. Izraelski naukowiec o polskich korzeniach przez jednych zostal okreslony jako wariat i antysemita, który kala wlasne gniazdo. Inni uwazaja go za wizjonera, który nie bal sie wystapic przeciwko najwiekszemu zydowskiemu tabu i zlamac zmowe milczenia.
#

Z zaprzyjaznionej listy soc.culture.polish:

///////
Zalek Bloom wrote:

/.../ jeszcze raz podaje moja recenzje tej ksiazki:

Anyone who read the Bible was shocked by the following phrases from
the Bible describing Jesus's trial:

Matthew 27:24 :  "When  Pilate saw that he could do nothing,
but that instead a riot was starting, he took some water, washed
his hands before the crowd and said, "I am innocent of this man?s
blood. You take care of it yourselves!" In reply all the people said,
"Let his blood be on us and on our children!"

Yes it was a Roman judge who sentenced Jesus Christ, and Roman
soldiers crucified Him, but who were the people that said: "Let his
blood be on us and on our children!"?

I just finished reading a book written in Hebrew by Israeli historian
Shlomo Sand "When and how the Jewish people were invented". In this
well documented scholarly book, Shlomo Sand proves that the majority
of today's Jews are descendents of various ethnics groups who
converted to Judaism from the Chazars (people of Turkish origin),
the Berbers tribes (the indigenous people of North Africa), the Himyar
tribes (people from southern part of Arabian Peninsula) to Greeks,
Romans and Slavs.

So who are the true descendants of people of Israel from Jesus's time?
Here is the big surprise - the true descendants of the people who said
"Let his blood be on us and on our children!" are today's
PALESTINIANS. They are descendants of biblical Jews and who converted
to Islam in about 700 AD during the Muslim occupation of Palestine!

The true "Jesus killers" were forefathers of PALESTINIANS! So if you
want to see people whose ancestors said "Let his blood be on us and on
our children", go to Gaza or to the Western Bank!

Zalek

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-12-04 23:15:28
Autor: awe
Naród zydowski zostal wymyslony.
Zalek to taki sam zjeb jak Cvel. Popatrz jak se po zydowsku wykombinowal, wiec po zydowsku nalezy go zapytac Zalek a gdzie ty swoje parchate lapska kierujesz kiedy chodzi o majatek zydowski pozostawiony w Polsce. Oddajmy go palestynczykom. Niech kupia sobie kalachy i wyzwola sie z okupacji parchactwa
awe

Naród żydowski został wymyślony.