Narciarstwo Wysokog贸rskie

Data: 2010-12-31 12:54:40
Autor: Bukol
Narciarstwo Wysokog贸rskie
Zapraszamy na od艣wie偶ony portal dla mi艂o艣nik贸w narciarstwa wysokog贸rskiego oraz zach臋camy do wsp贸lnego tworzenia i rozwijania tej strony. Mamy nadziej臋, 偶e portal stanie si臋 鈥瀖iejscem鈥 spotka艅, dyskusji, wymiany do艣wiadcze艅, dlatego gor膮co zach臋camy wszystkich do czynnego udzia艂u w 偶yciu strony.

Podziel si臋 wiedz膮 i nowinkami鈥 pisz oraz dodawaj ciekawe artyku艂y wystarczy skontaktowa膰 si臋 z adminem. Jeste艣 pocz膮tkuj膮cym skitourowcem, nie wiesz jak dobra膰 sprz臋t? Lub mo偶e chcesz zapyta膰 o warunki panuj膮ce w g贸rach? Albo po prostu pogada膰, podzieli膰 si臋 g贸rskimi do艣wiadczeniami鈥 wejd藕 na forum! Chcia艂by艣 kupi膰, sprzeda膰 lub zamieni膰 sprz臋t鈥 umie艣膰 og艂oszenie w dziale gie艂da. By艂e艣 na niezwyk艂ej tourowej wycieczce鈥 podziel si臋 wra偶eniami i dodaj zdj臋cia do galerii! Jeste艣 organizatorem zawod贸w鈥 skontaktuj si臋 z administratorem, dodaj og艂oszenie, relacj臋 z trasy oraz wyniki! Masz uwagi lub spostrze偶enia dotycz膮ce strony鈥 napisz do nas!

Liczymy na Wasz膮 pomoc w tworzeniu tej strony i propagowaniu skialpinizmu!

Data: 2010-12-31 13:03:49
Autor: Bukol
Narciarstwo Wysokog贸rskie
Oczywi艣cie jeszcze link:P  http://www.smnw.pl

--
admin@smnw.pl
admin@rowerowepodhale.eu

Data: 2010-12-31 22:30:50
Autor: Titus Atomicus
Narciarstwo Wysokog髍skie
In article <4d1dc47b$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>,
 Bukol <""admin\"@smnw.pl; admin@rowerowepodhale.eu"> wrote:

Zapraszamy na od秝ie縪ny portal dla mi硂秐ik體 narciarstwa [...]

O raaany.
Kolejny debilny portal.
TA

Data: 2011-01-01 15:52:59
Autor: Bukol
Narciarstwo Wysokog髍skie
W dniu 2010-12-31 22:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

to mo縠 jakie argumenty za tym przemawiaj眂e by poda. by砮m wykonawc tego portalu, z g髍ami mam te do czynienia zw砤szcza zim poruszaj眂 si na nartach i w zasadzie wydawa硂 mi si, 縠 jest to dobra "inwestycja"...

--
admin@smnw.pl
admin@rowerowepodhale.eu

Data: 2011-01-02 13:16:40
Autor: Titus Atomicus
Narciarstwo Wysokog髍skie
In article <4D1F3FCB.9060405@smnw.pl>, Bukol <admin@smnw.pl> wrote:

> [...]

to mo縠 jakie argumenty za tym przemawiaj眂e by poda. by砮m wykonawc tego portalu, z g髍ami mam te do czynienia zw砤szcza zim poruszaj眂 si na nartach i w zasadzie wydawa硂 mi si, 縠 jest to dobra "inwestycja"...

Nie mowie w kategorii 'inwestycji'
Ale co pewien czas pojawiaja sie nowe portale.
I nic z tego nie wynika.
Na dodatek reklamowanie tutaj 'konkurencji' jest jakies nieeleganckie.

TA

Data: 2011-01-02 17:53:35
Autor: Marcin Luboja駍ki
Narciarstwo Wysokog髍skie
On 2011-01-02 13:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
O raaany.
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Portal_internetowy

Pozdrawiam
Marcin Luboja駍ki
tablica og硂szeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozk砤d PKS Katowice
www.duzy-biust.pl - porady dla Pa obdarzonych du縴m biustem, recenzje
stanik體, jak dobra odpowiedni biustonosz na du縴 biust, 鎤iczenia na
j阣rny biust

Data: 2011-01-02 19:11:51
Autor: Bukol
Narciarstwo Wysokog髍skie
W dniu 2011-01-02 17:53, Marcin Luboja駍ki pisze:
On 2011-01-02 13:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
O raaany.
[...]

czyli nie ma konkurencji:) zamykam temat bo zrobi硂 si nie na temat. pozdrawiam

--
admin@smnw.pl

Data: 2011-01-03 04:01:31
Autor: Titus Atomicus
Narciarstwo Wysokog髍skie
In article <ifqaig$dhq$1@news.onet.pl>,

On 2011-01-02 13:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> [...]
> I nic z tego nie wynika.
> Na dodatek reklamowanie tutaj 'konkurencji' jest jakies nieeleganckie.

I...?

TA

Data: 2011-01-03 18:46:49
Autor: Marcin Luboja駍ki
Narciarstwo Wysokog髍skie

On 2011-01-02 13:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
O raaany.
[...]

to 縜den portal nie jest :P

Data: 2011-01-05 03:23:15
Autor: Titus Atomicus
Narciarstwo Wysokog髍skie
In article <ift229$g2a$1@news.onet.pl>,

On 2011-01-03 04:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> I...?

to 縜den portal nie jest :P

A portal z forum nie jest konkurencja dla grupy usenet?

TA

Data: 2011-01-06 09:12:58
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
Narciarstwo Wysokog髍skie [ot]
czeζ,
 ... a dzie taki sam u nas jak u Was,
 napisa Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world na pl.rec.gory do nas:

Ale co pewien czas pojawiaja sie nowe portale.
I nic z tego nie wynika.
Na dodatek reklamowanie tutaj 'konkurencji' jest jakies nieeleganckie.

Portal/wortal/strona www jako konkurencja dla grupy usenetowej. WTF?

TA

pozdrawiam
Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2011-01-05 06:45:28
Autor: Waldek Brygier
Narciarstwo Wysokog髍skie
U縴tkownik wrote:
Kolejny debilny portal.

Nie zagl眃a砮m, bo niekoniecznie mnie ta tematyka interesuje, ale dlaczego "debilny"?
Komu chcia硂 si co zrobi, to 糽e?

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880