Narciarstwo Wysokogórskie

Data: 2010-12-31 22:30:50
Autor: Titus Atomicus
Narciarstwo Wysokogórskie
In article <4d1dc47b$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>,
 Bukol <""admin\"@smnw.pl; admin@rowerowepodhale.eu"> wrote:

Zapraszamy na odświeżony portal dla miłośników narciarstwa [...]

O raaany.
Kolejny debilny portal.
TA

Data: 2011-01-01 15:52:59
Autor: Bukol
W dniu 2010-12-31 22:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

to może jakieś argumenty za tym przemawiające byś podał. byłem wykonawcą tego portalu, z górami mam też do czynienia zwłaszcza zimą poruszając się na nartach i w zasadzie wydawało mi się, że jest to dobra "inwestycja"...

--
admin@smnw.pl
admin@rowerowepodhale.eu

Data: 2011-01-02 13:16:40
Autor: Titus Atomicus
In article <4D1F3FCB.9060405@smnw.pl>, Bukol <admin@smnw.pl> wrote:

> [...]

to może jakieś argumenty za tym przemawiające byś podał. byłem wykonawcą tego portalu, z górami mam też do czynienia zwłaszcza zimą poruszając się na nartach i w zasadzie wydawało mi się, że jest to dobra "inwestycja"...

Nie mowie w kategorii 'inwestycji'
Ale co pewien czas pojawiaja sie nowe portale.
I nic z tego nie wynika.
Na dodatek reklamowanie tutaj 'konkurencji' jest jakies nieeleganckie.

TA

Data: 2011-01-02 17:53:35
Autor: Marcin Lubojański
On 2011-01-02 13:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
O raaany.
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Portal_internetowy

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-01-02 19:11:51
Autor: Bukol
W dniu 2011-01-02 17:53, Marcin Lubojański pisze:
On 2011-01-02 13:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
O raaany.
[...]

czyli nie ma konkurencji:) zamykam temat bo zrobiło się nie na temat. pozdrawiam

--
admin@smnw.pl

Data: 2011-01-03 04:01:31
Autor: Titus Atomicus
Narciarstwo Wysokogórskie
In article <ifqaig$dhq$1@news.onet.pl>,

On 2011-01-02 13:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> [...]
> I nic z tego nie wynika.
> Na dodatek reklamowanie tutaj 'konkurencji' jest jakies nieeleganckie.

I...?

TA

Data: 2011-01-03 18:46:49
Autor: Marcin Lubojański

On 2011-01-02 13:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
O raaany.
[...]

to żaden portal nie jest :P

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-01-05 03:23:15
Autor: Titus Atomicus
Narciarstwo Wysokogórskie
In article <ift229$g2a$1@news.onet.pl>,

On 2011-01-03 04:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> I...?

to żaden portal nie jest :P

A portal z forum nie jest konkurencja dla grupy usenet?

TA

Data: 2011-01-06 09:12:58
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
Narciarstwo Wysokogórskie [ot]
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world na pl.rec.gory do nas:

Ale co pewien czas pojawiaja sie nowe portale.
I nic z tego nie wynika.
Na dodatek reklamowanie tutaj 'konkurencji' jest jakies nieeleganckie.

Portal/wortal/strona www jako konkurencja dla grupy usenetowej. WTF?

TA

pozdrawiam
Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2011-01-05 06:45:28
Autor: Waldek Brygier
Narciarstwo Wysokogórskie
Użytkownik wrote:
Kolejny debilny portal.

Nie zaglądałem, bo niekoniecznie mnie ta tematyka interesuje, ale dlaczego "debilny"?
Komuś chciało się coś zrobić, to źle?

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880