[OT] Nareszcie!

Data: 2009-12-02 20:21:42
Autor: Tomasz Radko
[OT] Nareszcie!
210m i 1/271 - i to bez wspomagania.

Data: 2009-12-02 21:05:10
Autor: wiLQ
[OT] Nareszcie!
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

210m i 1/271 - i to bez wspomagania.

A ten tydzien minal jak z bicza strzelil! ;-)
Tak czy inaczej gratulacje sie naleza. Mnie nie starczylo wytrwalosci.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-02 21:11:36
Autor: Tomasz Radko
[OT] Nareszcie!
wiLQ pisze:
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

210m i 1/271 - i to bez wspomagania.

A ten tydzien minal jak z bicza strzelil! ;-)
Tak czy inaczej gratulacje sie naleza. Mnie nie starczylo wytrwalosci.

Bo nie poczekałeś, aż Ci się ręka rozgrzeje, trafisz do zony i zdobędziesz momentum.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-02 14:14:05
Autor: sooobi
Nareszcie!
On 2 Gru, 21:11, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> A ten tydzien minal jak z bicza strzelil! ;-)
> Tak czy inaczej gratulacje sie naleza. Mnie nie starczylo wytrwalosci.

Bo nie poczekałeś, aż Ci się ręka rozgrzeje, trafisz do zony i
zdobędziesz momentum.

to reke sie grzeje chyba bez zony?

Data: 2009-12-02 22:56:30
Autor: Leszczur
Nareszcie!
On 2 Gru, 23:14, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Bo nie poczekałeś, aż Ci się ręka rozgrzeje, trafisz do zony i
> zdobędziesz momentum.

to reke sie grzeje chyba bez zony?

No toz pisze przeciesz! Najpierw reka, potem zona. Nie wiem tylko
kiedy jest momentum, ale mozecie mi tego nie wyjasniac - przezyje bez
tej wiedzy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-03 00:31:18
Autor: sooobi
Nareszcie!

> to reke sie grzeje chyba bez zony?

No toz pisze przeciesz! Najpierw reka, potem zona. Nie wiem tylko
kiedy jest momentum, ale mozecie mi tego nie wyjasniac - przezyje bez
tej wiedzy.

Momentum jak to na prsk pewnie kazdy definiuje inaczej:)

Data: 2009-12-03 00:35:14
Autor: Leszczur
Nareszcie!
On 3 Gru, 09:31, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> tej wiedzy.

Momentum jak to na prsk pewnie kazdy definiuje inaczej:)

Kwoka77??? Juz nie faraon315? ;-)

Pozdro

L'e

Data: 2009-12-03 02:09:48
Autor: sooobi
Nareszcie!

?

Data: 2009-12-03 02:16:17
Autor: Leszczur
Nareszcie!
On 3 Gru, 11:09, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Kwoka77??? Juz nie faraon315? ;-)

?

http://twitter.com/search/users?q=kwoka77&category=people&source=find_on_twitter

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-03 02:34:30
Autor: sooobi
Nareszcie!
On 3 Gru, 11:16, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> ?

http://twitter.com/search/users?q=kwoka77&category=people&source=find...

lol, tak apropo link mi nie dzialal prosil mnie o zalogowanie, wiec
domyslalm sie ze Ty masz tam konto?:)

Data: 2009-12-03 02:38:27
Autor: Leszczur
Nareszcie!
On 3 Gru, 11:34, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

>http://twitter.com/search/users?q=kwoka77&category=people&source=find...

lol, tak apropo link mi nie dzialal prosil mnie o zalogowanie, wiec
domyslalm sie ze Ty masz tam konto?:)

Na twitterze? Oczywiscie. Przeciez pisalem kilka dni temu, ze
zakladam.

Pozdro

L'e-szczur

[OT] Nareszcie!