Nareszcie

Data: 2010-03-30 12:24:50
Autor: jadrys
Nareszcie

Pan L. Kaczyński zaczyna się zachowywać jak poważny przywódca kraju a nie jak rozkapryszone dziecko w piaskownicy:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prezydent-Kaczynski-zaprosi-gen.-Jaruzelskiego-do-samolotu,wid,12123325,wiadomosc.html?ticaid=19e64

Tak trzymać panie prezydencie a ma pan mój głos, i myślę że nie tylko mój..

Data: 2010-03-30 12:04:57
Autor: Andrzej Kokakolski
Nareszcie
"Pan prezydent Jaruzelski" zamiast wozic sie samolotem do swoich towarzyszy radzieckich powinien raczej gnic w wiezieniu.  Jezeli rzeczywiscie prezydent
Rzeczypospolitej Polskiej zaprasza go jako towarzysza podrozy i oficjalnej zagranicznej wizyty i jezeli cieszy sie to takim poparciem jak wypowiadajacych sie w tym watku, to nie dziwcie sie Potem, ze Polacy sa potem traktowani przez swiat z lekcewazeniem czy nawet pogarda.

AK

Data: 2010-03-30 15:05:24
Autor: Kostek Wycirowski
Nareszcie

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hospd9$hqo$1inews.gazeta.pl...
[...]

A kim ty jesteś, co w swoim życiu osiągnąłeś i co zrobiłeś dla Polski, że uważasz mieć prawo powiedzieć jedno, powtarzam jedno słowo o Generale?

Data: 2010-03-30 15:57:07
Autor: cyc
Nareszcie

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hospd9$hqo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mysle , ze pogarda ta wynika ze zwierzecej zawzietosci tych naszych rodakow , ktorzy nie sa w stanie poradzic sobie ze swoja osobowoscia .
Tu godzi sie przypomniec , ze przewroty polityczne , zamachy stanow , zmiany ustrojowe mialy miejsce niemal na calym swiecie i w kazdej epoce . W Ameryce np. w wojnie secesyjnej a wiec w wojnie w ktorej scieralo sie cale , na dwa obozy podzielone spoleczenstwo , zginelo a wiec wzajemnie wymordowano , znacznie ponad 600 000 ludzi , nie liczac kalek i calego ogromu nieszczesc jakie przynosi na ogol wojna , szczegolnie domowa .
Co zrobili Amerykanie po jej zakonczeniu ? . Zaczeli natychmiast myslec o przyszlosci a dawni zacieci walczacy na smierc i zycie wrogowie zaczeli wspolpracowac razem tworzac nowe dla wlasnego dobra i dla dobra kraju . Wrogosc jaka zazwyczaj towarzyszy czasom powojennym trwala miesiace , bywalo rok a nie dziesieciolecia . Nawet zydzi byli w stanie wybaczyc i pogodzic sie ze swoimi oprawcami  Niemcami  i dzisiaj obwolywac ich swoimi przyjaciolmi .
Dlaczego ? bo maja w tym interes !. My w spokoju , tymbardziej jesli dotyczyc ma naszych wewnetrznych spraw interesu nie mamy bo nie maja go wciaz podsycajacy nienawisc w narodzie politycy !.
Dziesieciolecia minelo do czasow , ktore dalej sa przedmiotem politycznej gry , wyroslo nowe pokolenie doroslych juz ludzi, dla ktorych to prawdziwa historia i tylko historia a my dalej sie spieramy ,klucimy , wysylamy nawzajem siebie na szafot . Jak dlugo to ma trwac ? . Czy naprade nie czas zaczac  myslec o przyszlosci i na niej sie koncentrowac ?
Nie idzie o to aby zaklamywac historie aby o niej zapomniec ale o to aby nie jatrzyc i nie wzniecac nienawisci !. Tylko o to chodzi .
To wlasnie ta ostatnia cecha , umiejetnosc nienawidzenia do zapamietania , przy rownoczesnym okazywaniu braku szacunku dla innych , inaczej myslacych , dla tych z innymi preferencjami ideowymi , sa przyczyna tego , ze jestesmy postrzegani przez swiat tak , jak napisales .

cyc

Data: 2010-03-30 19:50:49
Autor: WW
Nareszcie
cyc pisze:

Mysle , ze pogarda ta wynika ze zwierzecej zawzietosci tych naszych rodakow , ktorzy nie sa w stanie poradzic sobie ze swoja osobowoscia .
[...]
[...]

ONI nie maja nic nam do zaproponowania na przyszłość to chcą, abyśmy wyłącznie w przeszłość patrzyli.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać.

Data: 2010-03-30 20:51:41
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 14:04, Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Oczywiście.. Jeżeli zostanie uznanym za winnego, to nie ma zmiłuj - kryminał albo stryczek.. Ale jeżeli nawet nikt nie potrafi mu postawić rzeczowych zarzutów to zostawmy go w spokoju. Nigdy nie widziałem żeby Generał Jaruzelski wzorem innych chował się za swoja chorobą przed sądem, - stawia się na każde wezwanie. Jest to naprawdę człowiek honoru.

Data: 2010-03-30 12:37:13
Autor: WW
Nareszcie
jadrys pisze:

[...]

Dla jasności.
To p. gen Jaruzelski oświadczył, że przyjął zaproszenie i będzie w Moskwie. Dodał też, że jak prezydent zaprosi go na pokład swojego samolotu, to nie odmówi.

Prezydent Kaczyński nie miał innego wyjścia przed wyborami  :-P

Data: 2010-03-30 12:43:56
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 12:37, WW pisze:
jadrys pisze:

[...]

Ja mu to zaliczam na plus.. I to już drugi plus w stosunkowo niedługim czasie - pierwszy to były te darmowe mptrójki z patriotycznymi pieśniami dla wszystkich na dzień niepodległości..

Data: 2010-03-30 13:01:36
Autor: cyc
Nareszcie

jadrys pisze:

[...]

Nie ulega watpliwosci , ze L.Kaczuynski w ostatnim czasie nieco sie "ucywilizowal " co stalo sie wyraznie zauwazalne .
Pewnie to tylko polityczna gra obliczona na wybory bo natury zmienic przeciez sie w tym wieku nie da .
Czy to mu pomoze w wyborach ? . Nie wiem kilka glosow wiecej  moze zdobedzie ale czy wystarczy to do reelekcji ? . Mial o polskich racjach myslec wczesniej a nie prozostawac marionetka w rekach PiS-u .

cyc

Data: 2010-03-30 13:18:32
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 13:01, cyc pisze:

[...]

Ja osobiście nie sądzę żeby nasz prezydent miał złą wolę.. Robi to co mu każe układ okragłostołowy.  Pan L. Kaczyński jest po prostu marionetką wykonywająca polecenia. Szkoda tylko że nie jest wykonawcą poleceń narodu polskiego a różnych mataczy, również mataczy zagranicznych. Gdyby udało mu się wyrwać z ich wpływów to sądzę że mógłby zostać prawdziwym mężem stanu.

Data: 2010-03-30 13:41:07
Autor: WW
Nareszcie
jadrys pisze:

[...]

Jak do tej pory mu się nie udało, to już się nie uda.

Data: 2010-03-30 20:42:46
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 13:41, WW pisze:
jadrys pisze:

[...]

Pytanie tylko czy on tego chce ? Czy jest w stanie rządzić samodzielnie, bez poleceń?

Data: 2010-03-30 13:02:57
Autor:
Nareszcie
On Tue, 30 Mar 2010 12:24:50 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

 mamy nadzieje, ze samolot doleci w calosci i nie bedzie potrzebna
 pomoc braterska.

Tak trzymać panie prezydencie a ma pan mój głos, i myślę że nie tylko mój..

 caly PiS i lewica trzymaja kciuki... by nie bylo powtorki z cyklu
 "boleslaw otruty".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-30 13:21:19
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 13:02, "<heÂŽsk>" pisze:
[...]

Tak na dobrą sprawę to jeszcze nie wiemy czy wogóle wystartuje . :-D

Tak trzymać panie prezydencie a ma pan mój głos, i myślę że nie tylko mój..

  caly PiS i lewica trzymaja kciuki... by nie bylo powtorki z cyklu
  "boleslaw otruty".

A kogo niby by mieli truć? Kaczyńskiego?

Data: 2010-03-30 14:05:51
Autor:
Nareszcie
On Tue, 30 Mar 2010 13:21:19 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   caly PiS i lewica trzymaja kciuki... by nie bylo powtorki z cyklu
A kogo niby by mieli truć? Kaczyńskiego?

 dlaczego akurat kaczynskiego ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-30 20:43:49
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 14:05, "<heÂŽsk>" pisze:
On Tue, 30 Mar 2010 13:21:19 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

A kogo niby by mieli truć? Kaczyńskiego?

  dlaczego akurat kaczynskiego ?

To ja się pytam!!

Data: 2010-03-30 13:59:30
Autor: boukun
Nareszcie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hosjik$t9c$1news.onet.pl...

[...]

Swój swojego nie da skrzywdzić..., że Geremek w przygotowaniach do stanu wojennego maczał palce, to wiedziałem, ale żeby i Kaczyńscy? Hm, jak potem wódkę pili z Kiszczakiem, po tym, jak ich dokoptował do targowickiego stołu, to wszystko jest możliwe...
W końcu w polityce nic się nie dzieje z przypadku...
Dlatego tak zawzięcie mącili w lustracji, aż ją w końcu uwalili...

boukun

Data: 2010-03-30 20:46:22
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 13:59, boukun pisze:

[...]

Ale ten gest to i tak lepsza rzecz niż ta udawana niechęć do Generała.  Teraz już chociaż wiemy na czym stoimy.

Data: 2010-03-30 22:12:38
Autor: boukun
Nareszcie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hoth8a$j99$1news.onet.pl...
[...]

Wczśniej czy później i tak się zawsze ujawni i odkryje...

boukun

Data: 2010-03-30 15:06:27
Autor: karwanjestkretynem
Nareszcie

[...]

Wystarczy, że człowiek, który przez cztery lata psuł politykę, zachowywał się jak kompletny ignorant, faworyzował partię swojego brata, zrobił jedno normalne pociągnięcie i już wygłasza się peany pod jego adresem. Czy to nie jest o wiele za mało, by o Lechu Kaczyńskim mówic w superlatywach? Czy w związku z tym, że raz, po fali krytyki, zachował się tak jak powinien zachowac się każdy normalny polityk, już można deklarowac swój głos. Dla mnie to za mało i mam nadzieję, że nigdy nie stanę przed wyborem, wktórym jeden z wariantów to Lech Kaczyński.

Artur Borubar
--

"Słowem od soboty, kiedy PO ogłosiła wyniki prawyborów, przez media przelewa
się rzeka szczerej nieukrywanej zawiści. Politycy PiS i SLD prześcigają się

http://pepepe.pl/  Jeszcze 267 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-30 06:51:10
Autor: zbig
Nareszcie
On 30 Mar, 15:06, "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pi...@op.pl>
wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hosjik$t9c$1news.onet.pl...

> [...]

w wymyślaniu co śmieszniejszych określeń na prawybory. Im boleśniej ugodzą

Z formalnego punktu widzenia trudno się w tym wypadku do Kaczyńskiego
przyczepić. No może poza tym zaproszeniem Jaruzelskiego do samolotu,
to już chyba lekka przesada. Być może jest to jednak jakiś ukłon w
stosunku do potencjalnych niezdecydowanych wyborców bliżej lewej
strony. zwłaszcza gdyby im przyszło głosować w II turze.
 Zobaczycie jeszcze jakie fiflaki bedzie wywijał PiS przed II turą aby
przyciągnąć wyborców Szmajdzińskiego.

Data: 2010-03-30 15:56:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Nareszcie
zbig wrote:

[...]

Szmajdzińskiego? Przecież w drugiej turze będzie z nim walczył.
--
Pit

Data: 2010-03-30 07:07:01
Autor: zbig
Nareszcie
On 30 Mar, 15:56, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
zbig wrote:

Szmajdzi skiego? Przecie w drugiej turze b dzie z nim walczy .
Kapitalny żart, tylko mało śmieszny.

Data: 2010-03-30 16:13:13
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Nareszcie

zbig wrote:

Szmajdzi skiego? Przecie w drugiej turze b dzie z nim walczy .
Kapitalny żart, tylko mało śmieszny.

A czy ja żartuję?
--
Pit

Data: 2010-03-31 16:12:06
Autor: cirrus
Nareszcie
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hosvvn$t18$1news.onet.pl...
zbig wrote:
[...]

Nie będzie- przegra już w pierwszej.

--
stevep

Data: 2010-03-30 21:00:30
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 15:06, karwanjestkretynem pisze:
[...]

Moje zarzuty wobec p. L. Kaczyńskiego to: zbyt duże lizusostwo wobec USA. Otaczanie się zwykłymi durniami w osobach pani F. i pana Sz. , uznanie Kosova i konfrontacyjna polityka wobec Rosji, która nic dobrego Polsce i Polakom nie przynosi.

Ale ma też trochę dobrych posunięć, jak choćby zawetowanie ustawy o RTV, albo reformie służby zdrowia.

Nareszcie