Nareszcie

Data: 2010-03-30 13:02:57
Autor:
Nareszcie
On Tue, 30 Mar 2010 12:24:50 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Pan L. Kaczyñski zaczyna siê zachowywaæ jak powa¿ny przywódca kraju a nie jak rozkapryszone dziecko w piaskownicy:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prezydent-Kaczynski-zaprosi-gen.-Jaruzelskiego-do-samolotu,wid,12123325,wiadomosc.html?ticaid=19e64

 mamy nadzieje, ze samolot doleci w calosci i nie bedzie potrzebna
 pomoc braterska.

Tak trzymaæ panie prezydencie a ma pan mój g³os, i my¶lê ¿e nie tylko mój..

 caly PiS i lewica trzymaja kciuki... by nie bylo powtorki z cyklu
 "boleslaw otruty".

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-30 13:21:19
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 13:02, "<he®sk>" pisze:
On Tue, 30 Mar 2010 12:24:50 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Pan L. Kaczyński zaczyna się zachowywać jak poważny przywódca kraju a
[...]

Tak na dobrą sprawę to jeszcze nie wiemy czy wogóle wystartuje . :-D

Tak trzymać panie prezydencie a ma pan mój głos, i myślę że nie tylko mój..

  caly PiS i lewica trzymaja kciuki... by nie bylo powtorki z cyklu
  "boleslaw otruty".

A kogo niby by mieli truć? Kaczyńskiego?

Data: 2010-03-30 14:05:51
Autor:
Nareszcie
On Tue, 30 Mar 2010 13:21:19 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   caly PiS i lewica trzymaja kciuki... by nie bylo powtorki z cyklu
A kogo niby by mieli truæ? Kaczyñskiego?

 dlaczego akurat kaczynskiego ?

Data: 2010-03-30 20:43:49
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 14:05, "<he®sk>" pisze:
On Tue, 30 Mar 2010 13:21:19 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

A kogo niby by mieli truć? Kaczyńskiego?

  dlaczego akurat kaczynskiego ?

To ja siÄ™ pytam!!

Nareszcie