Nareszcie

Data: 2010-03-30 15:06:27
Autor: karwanjestkretynem
Nareszcie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hosjik$t9c$1news.onet.pl...

Pan L. Kaczyński zaczyna się zachowywać jak poważny przywódca kraju a nie jak rozkapryszone dziecko w piaskownicy:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prezydent-Kaczynski-zaprosi-gen.-Jaruzelskiego-do-samolotu,wid,12123325,wiadomosc.html?ticaid=19e64

Tak trzymać panie prezydencie a ma pan mój głos, i myślę że nie tylko mój..

Wystarczy, że człowiek, który przez cztery lata psuł politykę, zachowywał się jak kompletny ignorant, faworyzował partię swojego brata, zrobił jedno normalne pociągnięcie i już wygłasza się peany pod jego adresem. Czy to nie jest o wiele za mało, by o Lechu Kaczyńskim mówic w superlatywach? Czy w związku z tym, że raz, po fali krytyki, zachował się tak jak powinien zachowac się każdy normalny polityk, już można deklarowac swój głos. Dla mnie to za mało i mam nadzieję, że nigdy nie stanę przed wyborem, wktórym jeden z wariantów to Lech Kaczyński.

Artur Borubar
--

"Słowem od soboty, kiedy PO ogłosiła wyniki prawyborów, przez media przelewa
się rzeka szczerej nieukrywanej zawiści. Politycy PiS i SLD prześcigają się

http://pepepe.pl/  Jeszcze 267 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-30 06:51:10
Autor: zbig
Nareszcie
On 30 Mar, 15:06, "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pi...@op.pl>
wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hosjik$t9c$1news.onet.pl...

> [...]

w wymyślaniu co śmieszniejszych określeń na prawybory. Im boleśniej ugodzą

Z formalnego punktu widzenia trudno się w tym wypadku do Kaczyńskiego
przyczepić. No może poza tym zaproszeniem Jaruzelskiego do samolotu,
to już chyba lekka przesada. Być może jest to jednak jakiś ukłon w
stosunku do potencjalnych niezdecydowanych wyborców bliżej lewej
strony. zwłaszcza gdyby im przyszło głosować w II turze.
 Zobaczycie jeszcze jakie fiflaki bedzie wywijał PiS przed II turą aby
przyciągnąć wyborców Szmajdzińskiego.

Data: 2010-03-30 15:56:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Nareszcie
zbig wrote:

[...]

Szmajdzińskiego? Przecież w drugiej turze będzie z nim walczył.
--
Pit

Data: 2010-03-30 07:07:01
Autor: zbig
Nareszcie
On 30 Mar, 15:56, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
zbig wrote:

Szmajdzi skiego? Przecie w drugiej turze b dzie z nim walczy .
Kapitalny żart, tylko mało śmieszny.

Data: 2010-03-30 16:13:13
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Nareszcie

zbig wrote:

Szmajdzi skiego? Przecie w drugiej turze b dzie z nim walczy .
Kapitalny żart, tylko mało śmieszny.

A czy ja żartuję?
--
Pit

Data: 2010-03-31 16:12:06
Autor: cirrus
Nareszcie
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hosvvn$t18$1news.onet.pl...
zbig wrote:
[...]

Nie będzie- przegra już w pierwszej.

--
stevep

Data: 2010-03-30 21:00:30
Autor: jadrys
Nareszcie
W dniu 2010-03-30 15:06, karwanjestkretynem pisze:
[...]

Moje zarzuty wobec p. L. Kaczyńskiego to: zbyt duże lizusostwo wobec USA. Otaczanie się zwykłymi durniami w osobach pani F. i pana Sz. , uznanie Kosova i konfrontacyjna polityka wobec Rosji, która nic dobrego Polsce i Polakom nie przynosi.

Ale ma też trochę dobrych posunięć, jak choćby zawetowanie ustawy o RTV, albo reformie służby zdrowia.

Nareszcie