Nareszcie!

Data: 2011-11-27 10:33:14
Autor: jadrys
Nareszcie!

Pierwszy mądry i logiczny krok tego rządu w uzdrawianiu wynaturzeń:

http://emerytury.wp.pl/kat,7531,title,Minister-Emerycie-dostaniesz-50-zl,wid,14012143,wiadomosc.html?ticaid=1d74b

Data: 2011-11-27 12:56:48
Autor: Antenka
Nareszcie!
On 27 Lis, 10:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Pierwszy m±dry i logiczny krok tego rz±du w uzdrawianiu wynaturzeñ:

http://emerytury.wp.pl/kat,7531,title,Minister-Emerycie-dostaniesz-50...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Mówisz, Jadrysiu, ¿e to starczy na truciznê, ¿eby emeryt móg³ siê
ewakuowaæ na drugi ¶wiat? :- /

Antenka

Data: 2011-11-28 05:22:35
Autor: stevep
Nareszcie!
Dnia 27-11-2011 o 21:56:48 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³(a):

[...]

Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym  kierunku..

Mówisz, Jadrysiu, ¿e to starczy na truciznê, ¿eby emeryt móg³ siê
ewakuowaæ na drugi ¶wiat? :- /

Antenka

Wypróbuj i nie truj nam bu³.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-28 15:06:53
Autor: jadrys
Nareszcie!
W dniu 2011-11-27 21:56, Antenka pisze:
On 27 Lis, 10:33, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
Pierwszy mądry i logiczny krok tego rządu w uzdrawianiu wynaturzeń:

http://emerytury.wp.pl/kat,7531,title,Minister-Emerycie-dostaniesz-50...

Mówisz, Jadrysiu, że to starczy na truciznę, żeby emeryt mógł się
ewakuować na drugi świat? :- /

Antenka

Nie Antenko, mówię tylko o w miarę sprawiedliwym dzieleniu nędzy. :-)

Data: 2011-11-28 17:00:03
Autor:
Nareszcie!
On Mon, 28 Nov 2011 15:06:53 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Mówisz, Jadrysiu, ¿e to starczy na truciznê, ¿eby emeryt móg³ siê
> ewakuowaæ na drugi ¶wiat? :- /
>
> Antenka

Nie Antenko, mówiê tylko o w miarê sprawiedliwym dzieleniu nêdzy. :-)

 jadrys, chcesz sie dzielic nedza to sobie sie nia dziel.
 ja nie mam zamiaru w tym uczestniczyc.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 23:31:20
Autor: jadrys
Nareszcie!
W dniu 2011-11-28 17:00, "<He®Sk>" pisze:

Nie Antenko, mówię tylko o w miarę sprawiedliwym dzieleniu nędzy. :-)
  jadrys, chcesz sie dzielic nedza to sobie sie nia dziel.
  ja nie mam zamiaru w tym uczestniczyc.

DziÄ™ki Tuskowi bÄ™dziesz musiaÅ‚ ustÄ…pić z tych żądaÅ„ wyższych  rekompensat od innych za podwyżki cen. Brawo Tusk ÅšwiÄ™tych krów mamy dostatek w kraju, niech ich chociaż bÄ™dzie mniej wÅ›ród emerytów.

Data: 2011-11-27 19:00:29
Autor:
Nareszcie!
On Sun, 27 Nov 2011 10:33:14 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Pierwszy m±dry i logiczny krok tego rz±du w uzdrawianiu wynaturzeñ:

http://emerytury.wp.pl/kat,7531,title,Minister-Emerycie-dostaniesz-50-zl,wid,14012143,wiadomosc.html?ticaid=1d74b

 nie bardzo rozumiem dlaczego cieszysz sie, ze ktos twoje
 pieniadze rozdaje innym. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-27 19:34:09
Autor: jadrys
Nareszcie!
W dniu 2011-11-27 19:00, "<He®Sk>" pisze:
[...]

Cieszę się że podwyżki cen zaczynają być rekompensowane w miarę sprawiedliwie dla wszystkich emerytów.

Data: 2011-11-27 20:00:24
Autor:
Nareszcie!
On Sun, 27 Nov 2011 19:34:09 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   nie bardzo rozumiem dlaczego cieszysz sie, ze ktos twoje
>   pieniadze rozdaje innym.

Cieszę się że podwyżki cen zaczynają być rekompensowane w miarę sprawiedliwie dla wszystkich emerytów.

 tych co wbijali nity w konstrukcje mostu i tych ktorzy
 te mosty zaprojektowali? jednakowe zoladki, tak?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-27 20:19:41
Autor: jadrys
Nareszcie!
W dniu 2011-11-27 20:00, "<He®Sk>" pisze:
[...]

Jasne, podwyżki cen dla wszystkich są takie same.

Data: 2011-11-27 21:32:35
Autor: t-1
Nareszcie!
Optymalnym zachowaniem będzie płacenie minimalnej składki lub szara strefa i zero składek a później renta.
I krzyczenie, że to sprawiedliwe, bo podwyżki cen dla wszystkich jednakowe.

Otóż  nie dla wszystkich podwyżki sÄ… jednakowe.
przy 10% podwyzki cen czysta ojczysta drożeje o 2 zł a koniak o 20.
I gdzie tu sprawiedliwość?

t-1

Data: 2011-11-28 15:05:32
Autor: jadrys
Nareszcie!
W dniu 2011-11-27 21:32, t-1 pisze:
[...]

Tyle samo dla wszystkich drożeje, a więc rekompensata musi być taka sama, jeżeli chcemy mówić o jakiejkolwiek sprawiedliwości i przyzwoitości.

Data: 2011-11-28 17:00:03
Autor:
Nareszcie!
On Mon, 28 Nov 2011 15:05:32 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-11-27 21:32, t-1 pisze:
> Optymalnym zachowaniem bêdzie p³acenie minimalnej sk³adki lub szara > strefa i zero sk³adek a pó¼niej renta.
> I krzyczenie, ¿e to sprawiedliwe, bo podwy¿ki cen dla wszystkich > jednakowe.
>
> Otó¿  nie dla wszystkich podwy¿ki s± jednakowe.
> przy 10% podwyzki cen czysta ojczysta dro¿eje o 2 z³ a koniak o 20.
> I gdzie tu sprawiedliwo¶æ?
>
> t-1

Tyle samo dla wszystkich dro¿eje, a wiêc rekompensata musi byæ taka sama, je¿eli chcemy mówiæ o jakiejkolwiek sprawiedliwo¶ci i przyzwoito¶ci.

 wiec ci zrekompensuja 1 zl, mi 10 zl. "godne to i sprawiedliwe" ;o))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 23:32:49
Autor: jadrys
Nareszcie!
[...]

O czym ty gaworzysz?

Data: 2011-11-28 05:19:34
Autor: stevep
Nareszcie!
Dnia 27-11-2011 o 20:19:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

I żoÅ‚Ä…dki też.  :p

--
stevep

Data: 2011-11-28 17:00:03
Autor:
Nareszcie!
On Sun, 27 Nov 2011 20:19:41 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   tych co wbijali nity w konstrukcje mostu i tych ktorzy
>   te mosty zaprojektowali? jednakowe zoladki, tak?

Jasne, podwyżki cen dla wszystkich są takie same.

 oczywiscie. np. ty kupujesz kaszanke, 10% to wzrost np o 1 zl.
 ja lubie szynke hiszpanska wiec w moim przypadku te 10% to 10zl.
 i gie cie powinno obchodzic moje zarobione pieniadze. szach i mat!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 23:32:28
Autor: jadrys
Nareszcie!
[...]

  "gie" mnie obchodzÄ… twoje zarobione pieniÄ…dze, ale na jawne okradanie biedaków przy rekompensowaniu podwyżek cen mojej zgody nie ma i nigdy nie bÄ™dzie.

Nareszcie!