Nareszcie Kaczyński wygrał

Data: 2013-04-08 20:12:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Nareszcie Kaczyński wygrał
Polacy klną w internecie. Na którego polityka najwięcej?

....Internautów najbardziej denerwują i skłaniają do przeklinania politycy, instytucje publiczne (głównie ZUS i policja) oraz sportowcy. Spośród polityków najwięcej inwektyw - aż 44 procent - zbiera Jarosław Kaczyński, 30 procent jest zaadresowanych do Donalda Tuska, a 12 procent do Janusza Palikota...

więcej: http://tiny.pl/h8clh

setnie ubawiony

Data: 2013-04-08 21:00:43
Autor: Gonzalez
[...]

Kaczyński gwarantem rządów POmafii.

Data: 2013-04-08 22:38:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kjv44p$nja$2speranza.aioe.org...
[...]

Pełna zgoda!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-09 00:31:38
Autor: misiek
Nareszcie Kaczyñski wygra³

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:51632ab0$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kjv44p$nja$2speranza.aioe.org...
Polacy kln± w internecie. Na którego polityka najwiêcej?

...Internautów najbardziej denerwuj± i sk³aniaj± do przeklinania
politycy, instytucje publiczne (g³ównie ZUS i policja) oraz sportowcy.
Spo¶ród polityków najwiêcej inwektyw - a¿ 44 procent - zbiera Jaros³aw
Kaczyñski, 30 procent jest zaadresowanych do Donalda Tuska, a 12 procent
do Janusza Palikota...

Kaczyñski gwarantem rz±dów POmafii.

Pe³na zgoda!

setnie ubawiony

mata racje chopy. wszysko przez tego kaczynskiego...
gdyby w koncu oddal waaadze i da lporzadzic temu krysztalowemu toowarzystwu z pelo... a tak - nie ma na co liczyc.

Data: 2013-04-09 00:58:54
Autor: Gonzalez
Nareszcie Kaczy�ski wygra�
W dniu 2013-04-09 00:31, misiek pisze:

Kaczy�ski gwarantem rz�d�w POmafii.

Pe�na zgoda!

setnie ubawiony

mata racje chopy. wszysko przez tego kaczynskiego...
gdyby w koncu oddal waaadze i da lporzadzic temu krysztalowemu toowarzystwu
z pelo... a tak - nie ma na co liczyc.

Kaczyński to człowiek służb, gdyby nie było wytworu kaczora, nie byłoby już dawno mafii PO. Tak trudno to zrozumieć?

Data: 2013-04-09 01:29:55
Autor: misiek
Nareszcie Kaczy?ski wygra?

U¿ytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kjvi3g$2v2$3speranza.aioe.org...
[...]

Kaczyñski to cz³owiek s³u¿b, gdyby nie by³o wytworu kaczora, nie by³oby ju¿ dawno mafii PO. Tak trudno to zrozumieæ?

tak tak - kaczynski znika a tusku natychmiast oddaje waadze... i pelo sie rozpada w pyl... LOL n ROTFL

Data: 2013-04-09 10:04:30
Autor: Gonzalez
Nareszcie Kaczy?ski wygra?
W dniu 2013-04-09 01:29, misiek pisze:
U�ytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci
[...]

Kaczy�ski to cz�owiek s�u�b, gdyby nie by�o wytworu kaczora, nie by�oby
ju� dawno mafii PO. Tak trudno to zrozumie�?

tak tak - kaczynski znika a tusku natychmiast oddaje waadze... i pelo sie
rozpada w pyl... LOL n ROTFL

Kaczyński znika i Polacy organizują się w niezależny ruch narodowy, który obala reżim Tusku. Ale UBecja ma nad tym kontrolę, już od okrągłego stołu.

Data: 2013-04-09 10:30:55
Autor: xan
W dniu 09.04.2013 00:31, misiek pisze:
[...]

Obud¼ siê, ja g³osujê na PO tylko dlatego aby powtórki IV RP oraz smoleñskiego cyrku nie by³o, jak zagro¿enie zniknie, z marszu olewam PO przy najbli¿szych wyborach.

Data: 2013-04-10 02:34:17
Autor: misiek
Nareszcie Kaczyñski wygra³

U¿ytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kk0jjv$7ah$1news.icm.edu.pl...
[...]

typowy leming ?
uwazaj bo masz ziobre i cba za firanka ...
ja pierdole ... LOL
jak rozumiem odpowiada Ci zlodziej krauze i jemu podobni... gosciu - przejrzyj na oczy bo az strach

Data: 2013-04-10 06:24:33
Autor: u2
Nareszcie Kaczyński wygrał
W dniu 2013-04-10 02:34, misiek pisze:
Obudź się, ja głosuję na PO tylko dlatego aby powtórki IV RP oraz
> [...]
ja pierdole ... LOL
jak rozumiem odpowiada Ci zlodziej krauze i jemu podobni... gosciu -

xam jest slugusem III ubeckiej bo sam jest ubekiem i czerpie z tego profity.

Data: 2013-04-10 10:59:16
Autor: xan
W dniu 10.04.2013 06:24, u2 pisze:
> [...]
przejrzyj na oczy bo az strach

xam jest slugusem III ubeckiej bo sam jest ubekiem i czerpie z tego

Wid±æ ¿e masz problem z czytaniem

Data: 2013-04-10 10:50:06
Autor: Gonzalez
Nareszcie Kaczy�ski wygra�
[...]

Obud� si�, ja g�osuj� na PO tylko dlatego aby powt�rki IV RP oraz
smole�skiego cyrku nie by�o, jak zagro�enie zniknie, z marszu olewam PO
[...]

Kurwa kurwie, łba nie urwie. Moherostwo nigdy na oczy nie przejrzy. Macie swój POPiS.

Data: 2013-04-10 11:04:47
Autor: xan
W dniu 10.04.2013 02:34, misiek pisze:
[...]

Ale wolny od helu, mg³y i trotylu w mózgu.

uwazaj bo masz ziobre i cba za firanka ...

Blida widaæ nie prze¿y³a konfrontacji.

ja pierdole ... LOL

twój wybór co pierdolisz

jak rozumiem odpowiada Ci zlodziej krauze i jemu podobni... gosciu -
przejrzyj na oczy bo az strach

Maj±c wybór miedzy jednym z³odziejem a drugim, wybiera siê tego który najmniej zepsuje - proste jak konstrukcja cepa.

Masz dowody na to ¿e Krauze to z³odziej ?

Nareszcie Kaczyński wygrał