Nareszcie Sami Zostaniemy Z³odziejami

Data: 2015-10-26 08:41:34
Autor: Mark Woydak
Nareszcie Sami Zostaniemy Z³odziejami
Witajcie w Ciemnogrodzie, kraju nad Wis³±. Stolica: Toruñ, siedziba rz±du:
Toruñ, siedziba parlamentu: Czêstochowa, religia dominuj±ca: pislamizm (ok.
40%, reszta to odszczepieñcy do spalenia na stosach), w kraju gdzie do
jakiego¶ szamana z Torunia ka¿e siê mówiæ "ojcze", w kraju gdzie faceta z
¿ydowskiej bajki og³oszono królem Polski, a stetrycza³ego starca zbawc±
narodu. W kraju gdzie klecha bêdzie decydowaæ o tym co robicie pod ko³derk±,
gdzie pisowski bezdzietny oszo³om bêdzie mówiæ wam jak macie wychowywaæ
swoje dzieci. W kraju gdzie bêdzie rz±dziæ mot³och, chamy i moherowe berety.
Ten kraj to rz±dy hien nad os³ami odymione ko¶cielnym kadzid³em. Ja do
takiego kraju nie wracam. Zabieram te¿ z tego szamba swoich rodziców.
Chcieli¶ta? To mata! ¯ryjcie te swoje kocie kupy skoro tak wybrali¶cie.
Pieprzcie siê oszo³omy! Podszywacze, z³amasy i inne kutasy (m.in. kanalia
u2, Lord Donald, andal i inne gnidy): mo¿ecie mnie poca³owac w odbyt! ;-)))

Mark Woydak

--

Nareszcie Sami Zostaniemy Z³odziejami