Nareszcie jest na kogo głosować...czyli antysystemowy i aPOlityczny Kukiz

Data: 2015-02-08 02:44:13
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Nareszcie jest na kogo głosować...czyli antysystemowy i aPOlityczny Kukiz

Paweł Kukiz wystartuje w wyborach prezydenckich

Oficjalnie ma ogłosić swój start w wyborach w poniedziałek. Jednak już teraz Radio Wrocław ogłosiło, że były lider zespołu Piersi, a obecnie radny sejmiku dolnośląskiego, zamierza wystartować w wyborach na prezydenta Polski. Walczę, by odebrać państwo partyjnym klanom i przekazać je obywatelom - powiedział Paweł Kukiz w rozmowie z Radiem Wrocław. Dodał, że nie jest kandydatem Bezpartyjnych Samorządowców, których reprezentował w wyborach samorządowych.

Nie ukrywa on, że kampania prezydencka będzie dla niego preludium przed wyborami parlamentarnymi. Celem muzyka jest bowiem walka o okręgi jednomandatowe. Paweł Kukiz nazywa swoją kandydaturę "antysystemową" i "ponadświatopoglądową". Jego zdaniem zebranie 100 tysięcy podpisów będzie testem na to, czy Polacy oczekują zmiany systemu

http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory-prezydenckie/artykuly/482311,pawel-kukiz-wystartuje-w-wyborach-prezydenckich-2015.html

He he POlitPOprawnym co to wszędzie widza grożących im oszolomkow mówimy dość POpapranstwa i perfumowanego elytPOprawnego warcholstwa ;P Ale będzie na niego nagonka! Trzym się Paulusie Kukisusie! ;)

Data: 2015-02-08 12:55:55
Autor: Mark Woydak

--

Wy byście na prezydenta wybrali nawet osła byle by nie był z PO ;-)))

MW

Data: 2015-02-08 23:17:06
Autor: boukun
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:35f75b78-3b91-41f1-a6f9-cba765e94c14googlegroups.com...

Paweł Kukiz wystartuje w wyborach prezydenckich

Następny oszołom w stylu Korwina...

boukun

Data: 2015-02-08 23:11:34
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 8 lutego 2015 23:17:08 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:35f75b78-3b91-41f1-a6f9-cba765e94c14googlegroups.com...

> Paweł Kukiz wystartuje w wyborach prezydenckich

Następny oszołom w stylu Korwina...

POzyjemy zobaczymy, a na razie:

Paweł Kukiz rusza na pałac prezydencki. "Czy to już ten czas?" 08.02.2015 20:41  "Od kilku tygodni budzę się i zasypiam z pytaniem, czy to już ten czas. Czy mój krzyk o ratunek dla Polski nie jest przedwczesny? A może już jest za późno?" - napisał na FB Paweł Kukiz, uznany muzyk, dolnośląski radny sejmiku

Dziś ma oficjalnie ogłosić, że będzie kandydował na prezydenta RP. To odpowiedź na dziesiątki, jeśli nie setki, wiadomości dziennie z apelem "Paweł, startuj!", jakie dostaje Kukiz z różnych stron Polski i od różnych organizacji.  W sieci, w której jest bardzo aktywny, przyznaje, że rozmawia z wieloma ruchami obywatelskimi, które proponowały mu start w majowych wyborach.. Jako kandydata na prezydenta widzieliby go: Bezpartyjni Samorządowcy, Demokracja Bezpośrednia i Stowarzyszenia "Obywatele Przeciw Bezprawiu".  Ale zapewne też Dominik Kolorz, szef NSZZ "Solidarność" regionu śląsko-dąbrowskiego, którego Kukiz nazywa przyjacielem i prawdziwym związkowcem. Wiele razy stawał u jego boku podczas ostatnich protestów górników. Do Katowic pojechał również w miniony weekend, by - jak stwierdził - "porozmawiać, co robić, jak osuszyć szambo". Za Polskę oddam życie

 Tym szambem jest dla Kukiza polska polityka, a on jest gotów ją zmienić.

 "Ja za Polskę mogę oddać życie" - poinformował na swoim profilu na FB.

 "Jestem gotowy na każdą walkę, na pomyje, którymi z całą pewnością będę oblewany, gdybym oficjalnie ogłosił gotowość do kandydowania na urząd prezydencki. Tu nie o mnie chodzi, a o Ideę, którą niosę. O Państwo dla Obywateli. O nową ordynację wyborczą. O reformę sądownictwa i prokuratury. O nowe Prawo. Polskę dla Ludzi, a nie dla partyjnych klanów".

 Decyzję o starcie w majowych wyborach Kukiz już podjął. - Ogłoszę ją oficjalnie w poniedziałek - powiedział "Wyborczej" w niedzielny poranek. Nie zrobi tego w Warszawie, tak jak inni pretendenci do Pałacu Prezydenckiego. Wybrał stolicę Dolnego Śląska, bo tu - podkreśla - urodziła się idea jednomandatowych okręgów wyborczych. Kukiz mówi, że jak skarb przekazał mu ją nieżyjący już prof. Jerzy Przystawa.  JOW-y to chyba najważniejszy postulat Kukiza. Wierzył w nie, ale także w Donalda Tuska i Platformę Obywatelską, którzy 10 lat temu deklarowali ich wprowadzenie. Kiedy od tego postulatu odeszli, a zebrane w tej sprawie 750 tys. obywatelskich podpisów zmielono, Kukiz przyrównał Platformę do PZPR, a o Tusku mówił, że w propagandzie zdystansował Gierka. Na fali niezadowolenia zwolenników JOW-ów założył ruch Zmieleni.  By - jak tłumaczył - skuteczniej walczyć o JOW-y, wystartował w ostatnich wyborach samorządowych, w okręgu wielomandatowym. I nie na Opolszczyźnie, gdzie mieszka, ale na Dolnym Śląsku. Przemeldował się do Wrocławia, twierdząc, że już wcześniej był z naszym miastem związany, bo tutaj mieszka jego mama, najstarsza córka, brat ojca. I żartował, że tutaj też jeździ na zakupy. W listopadzie wystartował z ostatniego miejsca z list komitetu Bezpartyjni Samorządowcy. Stworzyli go ludzie związani niegdyś z prezydentem Wrocławia Rafałem Dutkiewiczem, którym nie spodobało się jego polityczne zbliżenie z PO. 52-letni muzyk w wyborach do sejmiku dolnośląskiego otrzymał ponad 14 tys. głosów i zdobył mandat. By ojczyznę wyrwać i śpiewać o kwiatkach

 Jeszcze przed rozstrzygnięciem wyborów napisał apel do prezydenta Bronisława Komorowskiego, by zmienił system wyborczy w Polsce, stawiając na JOW-y. Podpisał go: "Paweł Kukiz, Łosiów" (mieszka w Łosiowie, w gminie Lewin Brzeski na Opolszczyźnie).  Dotychczas znany był w Polsce jako muzyk i lider zespołu Piersi. Po co mu więc polityka? - Żeby wyrwać naszą Ojczyznę z łap partyjnych klanów, aby potem móc śpiewać o kwiatkach i motylkach - zaznacza.  Po złożonej oficjalnej deklaracji startu w wyborach prezydenckich Kukiz będzie miał przed sobą jeszcze jedno nie lada wyzwanie. Musi, jak każdy z kandydatów, zebrać 100 tys. podpisów pod swoim nazwiskiem. "Czy jesteśmy już na tyle odważni, by zbierać podpisy? Każdy z Nas - choćby po kilka, kilkanaście?" - zapytał na FB.

 Przymiarki Kukiza do startu w majowych wyborach już wywołały komentarze. Kuba Wojewódzki w "Polityce" ironicznie napisał, że program wyborczy muzyka znajduje się w jednym z jego tekstów: "Dam ci torby z darami. Auto z alufelgami. Portfel cały wypchany - dolarami". Kukiz w polityce aktywny od dawna

**

 Już jako muzyk Kukiz mocno angażował się w politykę. W 1992 r. zespół Piersi, którego był liderem, wydał album z piosenką "ZCHN zbliża się" na melodię kościelnej pieśni "Pan Jezus już się zbliża". Przestrzegała przed klerykalizmem, ale też uderzała w ugrupowanie związane z Kościołem oraz w kapłanów. Zawierała m.in. słowa: "Ksiądz wypił flaszki dwie, sprowadzę go po schodach, bo sam wywróci się".

Dziś Pawłowi Kukizowi znacznie bliżej do poglądów Kościoła katolickiego. Deklaruje, że jest przeciw aborcji oraz adopcji dzieci przez pary homoseksualne. O piosence sprzed lat mówił w Radiu Zet: "Nie zdawałem sobie sprawy, że to uderzy w uczucia religijne. Ta piosenka odnosiła się do jednego konkretnego księdza".

**

 Przykładał nie tylko prawicy. Po kampanii prezydenckiej z 1995 r. Kukiz dał wyraz swojej dezaprobacie dla Aleksandra Kwaśniewskiego z SLD. W TVP wykonał - jak to nazwał - "elekt-dance" w rytm disco polo, naśmiewał sie z nowo wybranego prezydenta. Za ten występ był długo bojkotowany przez telewizję publiczną, będącą w rękach postkomunistów. **

 W 2004 r., po serii afer, zaatakował środowisko SLD jeszcze mocniej. W piosence "Virus SlD" śpiewał o partii rządzącej: "Rozpasłe mordy, krzywe ryje, kurewstwo wszędzie tam, gdzie wy, jak ja was, kurwy, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił. Nadejdzie kiedyś taki czas. Za wszystko, kurwy, zapłacicie".

**

 Półtora roku temu Kukiz był blisko lidera "Solidarności" Piotra Dudy, uczestniczył w zjeździe przedstawicieli stu organizacji o nazwie Platforma Oburzonych. Łączyło ich przekonanie, że w kraju pod rządami Tuska jest źle i może być tylko gorzej.  Potem jednak ich drogi nieco się rozeszły, bo - jak komentował Kukiz - części "baronów Solidarności" zależy na politycznej karierze, robionej pod rękę z PiS. A dla Kukiza - co powtarzał - zamiana tylko PiS na PO, bez dalekosiężnych zmian systemowych, w tym ordynacji wyborczej, nie ma większego znaczenia. **

 Po ubiegłorocznych wyborach samorządowych podobnie jak PiS utrzymywał, że w Polsce doszło do manipulacji wyborczej. Nadspodziewanie dobry wynik PSL zdaniem Kukiza był spowodowany tym, że jego przedstawiciele byli na pierwszej liście w broszurze, jaką dostawali wyborcy w wyborach do sejmików.

 "Te mundrale [pisownia oryginalna - przyp. red.] z Platformy wymyśliły sobie pewnie, że skoro PO ma znacznie mniejsze szanse niż przy poprzednich wyborach, to postawią na swego jumako-koalicjanta czyli PSL. I wymyśliły cwaniaki to, co wymyśliły. Rezultat jest taki, że chłopki-roztropki POTROIŁY wynik sondażowy!!! Precz z komuną!" - napisał na swym profilu.

Cały tekst: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,17378061,Pawel_Kukiz_rusza_na_palac_prezydencki___Czy_to_juz.html#ixzz3REDSAqXM

Data: 2015-02-09 09:26:23
Autor: boukun
[...]

JOW-y to by była największa zbrodnia i przekręt na narodzie polskim. Polską rządziliby lobbiści żydowscy jak w USA, czyli najbogatsi lub najbardziej sponsorowani dochodziliby do władzy. Pieniądz dopiero rządziłby Polską. Tylko kurwa antypolska i sprzedajna domaga się JOWów...

boukun

Data: 2015-02-10 00:56:02
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 09:26:24 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

JOW-y to by była największa zbrodnia i przekręt na narodzie polskim.. Polską rządziliby lobbiści żydowscy jak w USA, czyli najbogatsi lub najbardziej sponsorowani dochodziliby do władzy. Pieniądz dopiero rządziłby Polską. Tylko kurwa antypolska i sprzedajna domaga się JOWów...

JOW to istna zbrodnia...na POlskim partyjniactwie...
Widać jesteś z tego zbioru, nieważne kogo POpierasz.

Data: 2015-02-10 13:36:55
Autor: boukun
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:913521e1-8044-43e2-8dfc-e4e8deee0e36googlegroups.com...
> [...]

JOW to istna zbrodnia...na POlskim partyjniactwie...
Widać jesteś z tego zbioru, nieważne kogo POpierasz.

Nie ma różnicy, czy syjoniści wystawią swoich z partii, czy z JOWów. Z JOWów wchodzą syjoniści w 100%..
Ale tępaki typu Kukiz tak mają, że Polskę sprzedają i zniewalają bezwiednie lub wiednie...

boukun

Data: 2015-02-13 01:48:37
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 10 lutego 2015 13:36:55 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Ale tępaki typu Kukiz tak mają, że Polskę sprzedają i zniewalają bezwiednie lub wiednie...

Tylko tępaki w innych tepakow jesynie widza, a POlska już jest sprzedana.
czas na Stanczyka i Rejtana. Kukiz Stanczykiem, Rejtan tez się znajdzie.

Data: 2015-02-09 08:53:51
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-08 o 11:44, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Paweł Kukiz wystartuje w wyborach prezydenckich

Nareszcie pani Grodzka ma godnego przeciwnika.

Data: 2015-02-09 09:27:51
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mb9p1p$138$2speranza.aioe.org...
W dniu 2015-02-08 o 11:44, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Paweł Kukiz wystartuje w wyborach prezydenckich

Nareszcie pani Grodzka ma godnego przeciwnika.

Dokładnie, w swojej kategorii oszołomstwa, są sobie równi, Korwina mogą do siebie dołączyć i wybory w wariatkowie zorganizować...

boukun

Data: 2015-02-09 11:41:55
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-09 o 09:27, boukun pisze:
[...]

Korwin to raczej inna kategoria, najprawdopodobniej jest pod kuratelą Układu. Tak że ja nie widzę w nim żadnej alternatywy dla Komorowskiego, Dudy, Ogórek czy ten od PSLu.

Data: 2015-02-10 00:47:35
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 11:41:28 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Korwin to raczej inna kategoria, najprawdopodobniej jest pod kuratelą Układu. Tak że ja nie widzę w nim żadnej alternatywy dla Komorowskiego, Dudy, Ogórek czy ten od PSLu.

Korwin jeśli jest POd czyjas kuratela to Ukladu Warszawskiego ;)

Data: 2015-02-11 09:33:00
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-10 o 09:47, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

A jednak uczynili go Europosłem, no i w czasie antenowym zostawił będącego w niełasce Palikota na 3 wiorsty.

Data: 2015-02-10 00:49:04
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 09:27:52 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> Nareszcie pani Grodzka ma godnego przeciwnika.

Dokładnie, w swojej kategorii oszołomstwa, są sobie równi, Korwina mogą do siebie dołączyć i wybory w wariatkowie zorganizować...

Jaki kraj tacy kandydaci...w końcu zyjemy w jednym wielkim wariatkowie od lat
Dzien swira-swistaka trwa permanentnie ;)

Data: 2015-02-10 00:51:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 08:53:32 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:
W dniu 2015-02-08 o 11:44, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> Paweł Kukiz wystartuje w wyborach prezydenckich

Nareszcie pani Grodzka ma godnego przeciwnika.

Stawiam na druga ture POmiedzy tych dwojgiem, zrobmy POlitykom glupi kawal! ;)

Data: 2015-02-10 17:42:20
Autor: Wiesiaczek
W dniu 10.02.2015 o 09:51, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Głosować na komedianta? Wolne żarty:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-02-11 09:33:29
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-10 o 17:42, Wiesiaczek pisze:

Głosować na komedianta? Wolne żarty:)

Program ma jak najbardziej powaĹźny.

Data: 2015-02-13 01:30:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 11 lutego 2015 09:33:31 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:
W dniu 2015-02-10 o 17:42, Wiesiaczek pisze:

> Głosować na komedianta? Wolne żarty:)

Program ma jak najbardziej poważny.

O tym że jest brany na POwaznie swiadczą jego pierwsze problemy:

Kukiz: Chcą mnie wykończyć. Zerwali ze mną kontrakt

Nie będzie płyty Borysewicz-Kukiz - ogłosił na swoim profilu w serwisie Facebook Paweł Kukiz, muzyk i kandydat na prezydenta RP. Kukiz twierdzi, że kontrakt został zerwany przez firmę Sony Music Polska, mimo że - jak pisze - płyta "jest prawie gotowa". "Chcą, żebym się poddał" - czytamy w oświadczeniu. Jak napisał Paweł Kukiz, przedstawiciel firmy (Kukiz wymienia nazwisko dyrektora zarządzającego Macieja Kutaka) poinformował go o zerwaniu kontraktu, nie tylko na tę płytę, ale również całego kontraktu o współpracy. Jak twierdzi muzyk, stało się to "w związku z udziałem w kampanii prezydenckiej".
Jak czytamy w oświadczeniu Pawła Kukiza, na argument, że kampania prezydencka kończy się 10 maja, a płyta ma się ukazać w listopadzie, usłyszał odpowiedź przedstawi­cie­la firmy, że "to będzie klapa finansowa (...) bo muzyka nie może być wykonywana przez polityka".
Jak pisze Paweł Kukiz w oświadczeniu, pytał o możliwość wydania płyty w innym wydawnictwie, ale usłyszał odpowiedź, że "Sony ma wyłączność na Borysewicza". Jan Borysewicz miał być "wyraźnie przestraszony" całą sprawą. Miał prosić Kukiza o wycofanie się z kampanii, powołując się na ostrzeżenia od kogoś znajomego. "Wiem, że Jan przyjaźni się z szefem jednej z największych rozgłośni komercyjnych w Polsce" - czytamy w oświadczeniu Pawła Kukiza. Oni po prostu chcą mnie finansowo wykończyć. Chcą, żebym się poddał... Nigdy! Po moim trupie! Przyjdzie wkrótce czas - kończy wpis Paweł Kukiz.
Firma Sony Music Polska nie wydała żadnego oświadczenia na temat wpisu Pawła Kukiza, nie udało się również uzyskać komentarza. Poprzednia płyta "Borysewicz - Kukiz" została wydana w 2002 roku i zyskała sporą popularność. W czerwcu 2003 roku album uzyskał status złotej płyty.

Data: 2015-02-13 01:38:48
Autor: mcmlxxi.xi.xi
> [...]
W dniu środa, 11 lutego 2015 09:33:31 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:

POwaznie nim ich wystraszyl...będą go gnoić, już widze te proby ośmieszenia, mieszania z blotem i robienia z niego wariata...heh tak maja tumany trzymające się bozka pieniadza zamiast tego co słuszne i dobre dla wszystkich (ze tak enigmatycznie Rzecz nazwe) ;P

Data: 2015-02-13 10:56:44
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-13 o 10:38, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Tak, czytałem jego oświadczenie. Klika naprawdę ma się czego obawiać. Tylko czy Kukizowi starczy determinacji i odwagi aby do końca wytrwać? Bo to są wyjątkowe kurwy, niech nikogo nie zmylą krawaty i gładkie słówka w mediach tych gnoi.

Data: 2015-02-13 02:14:06
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 13 lutego 2015 10:56:40 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Tak, czytałem jego oświadczenie. Klika naprawdę ma się czego obawiać. Tylko czy Kukizowi starczy determinacji i odwagi aby do końca wytrwać? Bo to są wyjątkowe kurwy, niech nikogo nie zmylą krawaty i gładkie słówka w mediach tych gnoi.

Niewielu już mylą. Teraz czas ze POkaza się w całej swej ohydzie walcząc z Kukizem-Stanczykiem. Może przegra -jeśli Wy go zostawicie, ale nawet zwyciężony
będzie symbolem...jednego z nas...PO prostu POLAKA.

Data: 2015-02-14 03:47:46
Autor: mcmlxxi.xi.xi

http://www.sfora.pl/polska/Zaskakujacy-sondaz-Komorowski-wcale-nie-bedzie-mial-latwo-a75941

Data: 2015-02-15 07:55:20
Autor: mrbluesky.pl
Nareszcie jest na kogo głosować...czyli antysystemowy i aPOlityczny Kukiz
Oszczedzajmy wielkich slow, ich czas jeszcze nie nadszedl...a przynajmniej na niewielu dzialaja, znieczulica...

Data: 2015-02-15 17:16:54
Autor: MarkWoydak
Nareszcie jest na kogo glosowac...czyli antysystemowy i aPOlityczny Kukiz

Uzytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisal w wiadomosci news:bdda5031-a948-4658-8bea-ce2d51eda6bfgooglegroups.com...
Oszczedzajmy wielkich slow, ich czas jeszcze nie nadszedl...a przynajmniej na niewielu dzialaja, znieczulica...

Cóz soba reprezentuje ten Kukiz? Wiejski muzykant.

MW

Data: 2015-02-15 17:41:57
Autor: boukun
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mbqgqr$fr9$6news.albasani.net...

[...]

Mniej wiecej tyle samo, co de bul...

boukun

Data: 2015-02-18 01:05:16
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 15 lutego 2015 17:17:32 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
> [...]

Cóz soba reprezentuje ten Kukiz? Wiejski muzykant.

Inni mowia komediant, ja mowie ze dzisiejszy Stanczyk:

Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele

Wielu z Was poznało mnie jako muzyka. Dziś jednak nie dołączę się do koncertu kolejnych politycznych obietnic bez pokrycia. Dziś staję przed Wami jako obywatel, który chce głośno powiedzieć o potrzebie ZMIAN. My obywatele musimy odzyskać realny wpływ na nasze państwo..

Kandyduję na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, aby móc głośno powiedzieć Polakom, że ZMIANA JEST MOŻLIWA!

Prawdziwe, a nie kosmetyczne, zmiany zaczną się od wprowadzenia jednomandatowych okręgów wyborczych (JOW) w wyborach do Sejmu. Na wzór Wielkiej Brytanii. Jeden poseł w jednym okręgu to początek odpowiedzialności w polityce. Tylko odpowiedzialni przed narodem politycy mogą wybierać uczciwych, odpowiedzialnych i kompetentnych urzędników.

Konieczna jest głęboka reforma wymiaru sprawiedliwości polegająca na przywróceniu społecznej kontroli nad sądami i prokuraturą. Konieczne są działania ratujące polską gospodarkę, miejsca pracy, pozwalające na wykorzystanie naszych bogactw naturalnych jakimi są choćby zasoby węgla kamiennego. Tymi szczegółowymi problemami może zająć się odpowiedzialny Sejm złożony z posłów wybranych w JOW  a dopilnować musi sprawny i uczciwy wymiar sprawiedliwości.

Istota mojego programu to "Przywrócenie państwa obywatelom". To piękna idea, dla której warto jest podjąć trud walki o najwyższy urząd w państwie.

Jeśli wesprzecie mnie w tej walce - razem zwyciężymy!

Paweł Kukiz

Pomóż zebrać 100 tysięcy podpisów pod kandydaturą Pawła Kukiza http://www.kukiz.org/

Data: 2015-02-18 10:25:04
Autor: Trefniś
W dniu .02.2015 o 10:05 <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> pisze:

Inni mowia komediant, ja mowie ze dzisiejszy Stanczyk:

Nie obrażaj Stańczyka, głupcze!

--
Trefniś

Data: 2015-02-18 18:18:43
Autor: MarkWoydak

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:303e1b33-3d3c-4d6f-8f5d-061fbc4223c5googlegroups.com...
> [...]
> na niewielu dzialaja, znieczulica...

Cóz soba reprezentuje ten Kukiz? Wiejski muzykant.

Inni mowia komediant, ja mowie ze dzisiejszy Stanczyk:

Facet któremu w mózgu się poprzestawiało i wydaje się, że jest Napoleonem.

MW

Data: 2015-02-20 09:40:38
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-13 o 11:14, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

Wiadomo że niewielu, ale paradoksalnie to i tak im wystarcza do tego aby się utrzymać przy korytach.. Kukiza i każdego innego porządnego człowieka szanse na zwycięstwo równają się właściwie zeru.

Data: 2015-02-13 01:44:50
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 10 lutego 2015 17:42:44 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> Stawiam na druga ture POmiedzy tych dwojgiem, zrobmy POlitykom glupi kawal! ;)

Głosować na komedianta? Wolne żarty:)

Dokladnie! Wolne -tak jak slowo wolność ;)
A ten komediant zbyt dziś przypomina Stanczyka...
żeby się nad tym POwaznie nie zastanowić.

Data: 2015-02-11 09:33:15
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-10 o 09:51, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Dla mnie będzie to spory dylemat, bo i program wyborczy Kukiza mi bardzo odpowiada.  Czy kawał? Tak naprawdę to myślę że prezydent jest już wybrany. I nie ma to nic tym przyszłorocznym spędem przy urnach.

Data: 2015-02-13 01:42:39
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 11 lutego 2015 09:33:18 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Dla mnie będzie to spory dylemat, bo i program wyborczy Kukiza mi bardzo odpowiada.  Czy kawał? Tak naprawdę to myślę że prezydent jest już wybrany. I nie ma to nic tym przyszłorocznym spędem przy urnach.

Alternatywa dla Kukiza to partyjniactwo -w każdej odslonie paskudne.
Wiec nie ma alternatywy. A ze wszystko wskazuje iż wygra znow WSIok?
To zależy od nas.. :P

Data: 2015-02-13 11:00:33
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-13 o 10:42, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

Jak dla mnie jedyną alternatywą dla Kukiza jest Grodzka. Reszta to plankton którego wcale nie biorę pod uwagę przy głosowaniu. Powaga mi na to nie pozwala, a wybór prezydenta kraju to sprawa bardzo poważna, abym musiał wybrać narzucane mi mniejsze zła.

Data: 2015-02-13 02:07:44
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 13 lutego 2015 11:00:39 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Jak dla mnie jedyną alternatywą dla Kukiza jest Grodzka. Reszta to plankton którego wcale nie biorę pod uwagę przy głosowaniu. Powaga mi na to nie pozwala, a wybór prezydenta kraju to sprawa bardzo poważna, abym musiał wybrać narzucane mi mniejsze zła.

Paweł Kukiz: polityk jest naszym panem za nasze pieniądze

- Ubezwłasnowolnienie obywatela polega na tym, że posługujemy się takim sposobem wybierania przedstawicieli, że to nie my ich wybieramy, ale oni się sami wybierają z własnych partyjnych klanów. Mamy do czynienia z ordynacją uniemożliwiającą kontrolę obywatelską nad politykiem. Powoduje ona, że polityk jest naszym panem, za nasze pieniądze, a nie naszym pracownikiem - mówił muzyk i radny sejmiku województwa dolnośląskiego Paweł Kukiz, który zapowiedział swój start w wyborach prezydenckich. W programie "Po przecinku" w TVP Info stwierdził też, że prezydent Komorowski powinien być na miejscu strajków w JSW, a nie "stać pod żyrandolem".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Pawel-Kukiz-polityk-jest-naszym-panem-za-nasze-pieniadze,wid,17249620,wiadomosc.html?ticaid=11455b&_ticrsn=5

Gdyby Grodzki POwiedzial(a) cos POdobnego glosowalbym na tego przebieranca,
ale POwiedzial to Stanczyk Kukiz, moce sa wiec z nim ;)

Data: 2015-02-13 11:09:39
Autor: u2
W dniu 2015-02-13 o 11:07, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

za bardzo sie rzuca, juz go zgasili chlopcy z bezpieki w Sony:-)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-13 02:17:47
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 13 lutego 2015 11:09:38 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

za bardzo sie rzuca, juz go zgasili chlopcy z bezpieki w Sony:-)

Zobaczymy co POwie centrala Sony...wg mnie jeśli pieniadz tam zondzi to POwinni te plyte wydac jak najprędzej, bo zarobią na niej 3x więcej niż szacowali... ;P
A jeśli nie-daj-bog Kukizowi się cos stanie...to z 10x.

Data: 2015-02-20 09:43:14
Autor: Patriota
[...]

Mowie Kukiza tylko można przyklasnąć, ale sama mowa to nie wszystko. Jak pamiętam jakiś czas temu był wyznawcą polityki prowadzonej przez frakcję Porozumienia Okrągłostołowego używającej teraz nazwy Prawo i Sprawiedliwość., a więc istnieje jakieś tam ryzyko że jak już zostanie prezydentem to stare sympatie wrócą i jako kolejny już prezydent będzie chodził na pasku kolesi..

Data: 2015-02-13 02:10:05
Autor: mcmlxxi.xi.xi
> [...]
> To zależy od nas.. :P

Jak dla mnie jedyną alternatywą dla Kukiza jest Grodzka. Reszta to plankton

Grodzka to idealny reprezentant planktonu, zwłaszcza ze jest Zielona ;P

Data: 2015-02-20 09:43:09
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-13 o 11:10, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Jesteś pewny że będzie takim samym szkodnikiem dla sprawy Polski jak pozostali?

Nareszcie jest na kogo głosować...czyli antysystemowy i aPOlityczny Kukiz