Nareszcie jest na kogo głosować...czyli antysystemowy i aPOlityczny Kukiz

Data: 2015-02-09 08:53:51
Autor: Patriota
Nareszcie jest na kogo głosować...czyli antysystemowy i aPOlityczny Kukiz
W dniu 2015-02-08 o 11:44, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Paweł Kukiz wystartuje w wyborach prezydenckich

Nareszcie pani Grodzka ma godnego przeciwnika.

Data: 2015-02-09 09:27:51
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mb9p1p$138$2speranza.aioe.org...
W dniu 2015-02-08 o 11:44, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Paweł Kukiz wystartuje w wyborach prezydenckich

Nareszcie pani Grodzka ma godnego przeciwnika.

Dokładnie, w swojej kategorii oszołomstwa, są sobie równi, Korwina mogą do siebie dołączyć i wybory w wariatkowie zorganizować...

boukun

Data: 2015-02-09 11:41:55
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-09 o 09:27, boukun pisze:
[...]

Korwin to raczej inna kategoria, najprawdopodobniej jest pod kuratelą Układu. Tak że ja nie widzę w nim żadnej alternatywy dla Komorowskiego, Dudy, Ogórek czy ten od PSLu.

Data: 2015-02-10 00:47:35
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 11:41:28 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Korwin to raczej inna kategoria, najprawdopodobniej jest pod kuratelą Układu. Tak że ja nie widzę w nim żadnej alternatywy dla Komorowskiego, Dudy, Ogórek czy ten od PSLu.

Korwin jeśli jest POd czyjas kuratela to Ukladu Warszawskiego ;)

Data: 2015-02-11 09:33:00
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-10 o 09:47, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

A jednak uczynili go Europosłem, no i w czasie antenowym zostawił będącego w niełasce Palikota na 3 wiorsty.

Data: 2015-02-10 00:49:04
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 09:27:52 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> Nareszcie pani Grodzka ma godnego przeciwnika.

Dokładnie, w swojej kategorii oszołomstwa, są sobie równi, Korwina mogą do siebie dołączyć i wybory w wariatkowie zorganizować...

Jaki kraj tacy kandydaci...w końcu zyjemy w jednym wielkim wariatkowie od lat
Dzien swira-swistaka trwa permanentnie ;)

Data: 2015-02-10 00:51:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 08:53:32 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:
W dniu 2015-02-08 o 11:44, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> Paweł Kukiz wystartuje w wyborach prezydenckich

Nareszcie pani Grodzka ma godnego przeciwnika.

Stawiam na druga ture POmiedzy tych dwojgiem, zrobmy POlitykom glupi kawal! ;)

Data: 2015-02-10 17:42:20
Autor: Wiesiaczek
W dniu 10.02.2015 o 09:51, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Głosować na komedianta? Wolne żarty:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-02-11 09:33:29
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-10 o 17:42, Wiesiaczek pisze:

Głosować na komedianta? Wolne żarty:)

Program ma jak najbardziej powaĹźny.

Data: 2015-02-13 01:30:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 11 lutego 2015 09:33:31 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:
W dniu 2015-02-10 o 17:42, Wiesiaczek pisze:

> Głosować na komedianta? Wolne żarty:)

Program ma jak najbardziej poważny.

O tym że jest brany na POwaznie swiadczą jego pierwsze problemy:

Kukiz: Chcą mnie wykończyć. Zerwali ze mną kontrakt

Nie będzie płyty Borysewicz-Kukiz - ogłosił na swoim profilu w serwisie Facebook Paweł Kukiz, muzyk i kandydat na prezydenta RP. Kukiz twierdzi, że kontrakt został zerwany przez firmę Sony Music Polska, mimo że - jak pisze - płyta "jest prawie gotowa". "Chcą, żebym się poddał" - czytamy w oświadczeniu. Jak napisał Paweł Kukiz, przedstawiciel firmy (Kukiz wymienia nazwisko dyrektora zarządzającego Macieja Kutaka) poinformował go o zerwaniu kontraktu, nie tylko na tę płytę, ale również całego kontraktu o współpracy. Jak twierdzi muzyk, stało się to "w związku z udziałem w kampanii prezydenckiej".
Jak czytamy w oświadczeniu Pawła Kukiza, na argument, że kampania prezydencka kończy się 10 maja, a płyta ma się ukazać w listopadzie, usłyszał odpowiedź przedstawi­cie­la firmy, że "to będzie klapa finansowa (...) bo muzyka nie może być wykonywana przez polityka".
Jak pisze Paweł Kukiz w oświadczeniu, pytał o możliwość wydania płyty w innym wydawnictwie, ale usłyszał odpowiedź, że "Sony ma wyłączność na Borysewicza". Jan Borysewicz miał być "wyraźnie przestraszony" całą sprawą. Miał prosić Kukiza o wycofanie się z kampanii, powołując się na ostrzeżenia od kogoś znajomego. "Wiem, że Jan przyjaźni się z szefem jednej z największych rozgłośni komercyjnych w Polsce" - czytamy w oświadczeniu Pawła Kukiza. Oni po prostu chcą mnie finansowo wykończyć. Chcą, żebym się poddał... Nigdy! Po moim trupie! Przyjdzie wkrótce czas - kończy wpis Paweł Kukiz.
Firma Sony Music Polska nie wydała żadnego oświadczenia na temat wpisu Pawła Kukiza, nie udało się również uzyskać komentarza. Poprzednia płyta "Borysewicz - Kukiz" została wydana w 2002 roku i zyskała sporą popularność. W czerwcu 2003 roku album uzyskał status złotej płyty.

Data: 2015-02-13 01:38:48
Autor: mcmlxxi.xi.xi
> [...]
W dniu środa, 11 lutego 2015 09:33:31 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:

POwaznie nim ich wystraszyl...będą go gnoić, już widze te proby ośmieszenia, mieszania z blotem i robienia z niego wariata...heh tak maja tumany trzymające się bozka pieniadza zamiast tego co słuszne i dobre dla wszystkich (ze tak enigmatycznie Rzecz nazwe) ;P

Data: 2015-02-13 10:56:44
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-13 o 10:38, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Tak, czytałem jego oświadczenie. Klika naprawdę ma się czego obawiać. Tylko czy Kukizowi starczy determinacji i odwagi aby do końca wytrwać? Bo to są wyjątkowe kurwy, niech nikogo nie zmylą krawaty i gładkie słówka w mediach tych gnoi.

Data: 2015-02-13 02:14:06
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 13 lutego 2015 10:56:40 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Tak, czytałem jego oświadczenie. Klika naprawdę ma się czego obawiać. Tylko czy Kukizowi starczy determinacji i odwagi aby do końca wytrwać? Bo to są wyjątkowe kurwy, niech nikogo nie zmylą krawaty i gładkie słówka w mediach tych gnoi.

Niewielu już mylą. Teraz czas ze POkaza się w całej swej ohydzie walcząc z Kukizem-Stanczykiem. Może przegra -jeśli Wy go zostawicie, ale nawet zwyciężony
będzie symbolem...jednego z nas...PO prostu POLAKA.

Data: 2015-02-14 03:47:46
Autor: mcmlxxi.xi.xi

http://www.sfora.pl/polska/Zaskakujacy-sondaz-Komorowski-wcale-nie-bedzie-mial-latwo-a75941

Data: 2015-02-15 07:55:20
Autor: mrbluesky.pl
Nareszcie jest na kogo głosować...czyli antysystemowy i aPOlityczny Kukiz
Oszczedzajmy wielkich slow, ich czas jeszcze nie nadszedl...a przynajmniej na niewielu dzialaja, znieczulica...

Data: 2015-02-15 17:16:54
Autor: MarkWoydak
Nareszcie jest na kogo glosowac...czyli antysystemowy i aPOlityczny Kukiz

Uzytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisal w wiadomosci news:bdda5031-a948-4658-8bea-ce2d51eda6bfgooglegroups.com...
Oszczedzajmy wielkich slow, ich czas jeszcze nie nadszedl...a przynajmniej na niewielu dzialaja, znieczulica...

Cóz soba reprezentuje ten Kukiz? Wiejski muzykant.

MW

Data: 2015-02-15 17:41:57
Autor: boukun
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mbqgqr$fr9$6news.albasani.net...

[...]

Mniej wiecej tyle samo, co de bul...

boukun

Data: 2015-02-18 01:05:16
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 15 lutego 2015 17:17:32 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
> [...]

Cóz soba reprezentuje ten Kukiz? Wiejski muzykant.

Inni mowia komediant, ja mowie ze dzisiejszy Stanczyk:

Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele

Wielu z Was poznało mnie jako muzyka. Dziś jednak nie dołączę się do koncertu kolejnych politycznych obietnic bez pokrycia. Dziś staję przed Wami jako obywatel, który chce głośno powiedzieć o potrzebie ZMIAN. My obywatele musimy odzyskać realny wpływ na nasze państwo..

Kandyduję na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, aby móc głośno powiedzieć Polakom, że ZMIANA JEST MOŻLIWA!

Prawdziwe, a nie kosmetyczne, zmiany zaczną się od wprowadzenia jednomandatowych okręgów wyborczych (JOW) w wyborach do Sejmu. Na wzór Wielkiej Brytanii. Jeden poseł w jednym okręgu to początek odpowiedzialności w polityce. Tylko odpowiedzialni przed narodem politycy mogą wybierać uczciwych, odpowiedzialnych i kompetentnych urzędników.

Konieczna jest głęboka reforma wymiaru sprawiedliwości polegająca na przywróceniu społecznej kontroli nad sądami i prokuraturą. Konieczne są działania ratujące polską gospodarkę, miejsca pracy, pozwalające na wykorzystanie naszych bogactw naturalnych jakimi są choćby zasoby węgla kamiennego. Tymi szczegółowymi problemami może zająć się odpowiedzialny Sejm złożony z posłów wybranych w JOW  a dopilnować musi sprawny i uczciwy wymiar sprawiedliwości.

Istota mojego programu to "Przywrócenie państwa obywatelom". To piękna idea, dla której warto jest podjąć trud walki o najwyższy urząd w państwie.

Jeśli wesprzecie mnie w tej walce - razem zwyciężymy!

Paweł Kukiz

Pomóż zebrać 100 tysięcy podpisów pod kandydaturą Pawła Kukiza http://www.kukiz.org/

Data: 2015-02-18 10:25:04
Autor: Trefniś
W dniu .02.2015 o 10:05 <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> pisze:

Inni mowia komediant, ja mowie ze dzisiejszy Stanczyk:

Nie obrażaj Stańczyka, głupcze!

--
Trefniś

Data: 2015-02-18 18:18:43
Autor: MarkWoydak

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:303e1b33-3d3c-4d6f-8f5d-061fbc4223c5googlegroups.com...
> [...]
> na niewielu dzialaja, znieczulica...

Cóz soba reprezentuje ten Kukiz? Wiejski muzykant.

Inni mowia komediant, ja mowie ze dzisiejszy Stanczyk:

Facet któremu w mózgu się poprzestawiało i wydaje się, że jest Napoleonem.

MW

Data: 2015-02-20 09:40:38
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-13 o 11:14, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

Wiadomo że niewielu, ale paradoksalnie to i tak im wystarcza do tego aby się utrzymać przy korytach.. Kukiza i każdego innego porządnego człowieka szanse na zwycięstwo równają się właściwie zeru.

Data: 2015-02-13 01:44:50
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 10 lutego 2015 17:42:44 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> Stawiam na druga ture POmiedzy tych dwojgiem, zrobmy POlitykom glupi kawal! ;)

Głosować na komedianta? Wolne żarty:)

Dokladnie! Wolne -tak jak slowo wolność ;)
A ten komediant zbyt dziś przypomina Stanczyka...
żeby się nad tym POwaznie nie zastanowić.

Data: 2015-02-11 09:33:15
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-10 o 09:51, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Dla mnie będzie to spory dylemat, bo i program wyborczy Kukiza mi bardzo odpowiada.  Czy kawał? Tak naprawdę to myślę że prezydent jest już wybrany. I nie ma to nic tym przyszłorocznym spędem przy urnach.

Data: 2015-02-13 01:42:39
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 11 lutego 2015 09:33:18 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Dla mnie będzie to spory dylemat, bo i program wyborczy Kukiza mi bardzo odpowiada.  Czy kawał? Tak naprawdę to myślę że prezydent jest już wybrany. I nie ma to nic tym przyszłorocznym spędem przy urnach.

Alternatywa dla Kukiza to partyjniactwo -w każdej odslonie paskudne.
Wiec nie ma alternatywy. A ze wszystko wskazuje iż wygra znow WSIok?
To zależy od nas.. :P

Data: 2015-02-13 11:00:33
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-13 o 10:42, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

Jak dla mnie jedyną alternatywą dla Kukiza jest Grodzka. Reszta to plankton którego wcale nie biorę pod uwagę przy głosowaniu. Powaga mi na to nie pozwala, a wybór prezydenta kraju to sprawa bardzo poważna, abym musiał wybrać narzucane mi mniejsze zła.

Data: 2015-02-13 02:07:44
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 13 lutego 2015 11:00:39 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:

> [...]

Jak dla mnie jedyną alternatywą dla Kukiza jest Grodzka. Reszta to plankton którego wcale nie biorę pod uwagę przy głosowaniu. Powaga mi na to nie pozwala, a wybór prezydenta kraju to sprawa bardzo poważna, abym musiał wybrać narzucane mi mniejsze zła.

Paweł Kukiz: polityk jest naszym panem za nasze pieniądze

- Ubezwłasnowolnienie obywatela polega na tym, że posługujemy się takim sposobem wybierania przedstawicieli, że to nie my ich wybieramy, ale oni się sami wybierają z własnych partyjnych klanów. Mamy do czynienia z ordynacją uniemożliwiającą kontrolę obywatelską nad politykiem. Powoduje ona, że polityk jest naszym panem, za nasze pieniądze, a nie naszym pracownikiem - mówił muzyk i radny sejmiku województwa dolnośląskiego Paweł Kukiz, który zapowiedział swój start w wyborach prezydenckich. W programie "Po przecinku" w TVP Info stwierdził też, że prezydent Komorowski powinien być na miejscu strajków w JSW, a nie "stać pod żyrandolem".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Pawel-Kukiz-polityk-jest-naszym-panem-za-nasze-pieniadze,wid,17249620,wiadomosc.html?ticaid=11455b&_ticrsn=5

Gdyby Grodzki POwiedzial(a) cos POdobnego glosowalbym na tego przebieranca,
ale POwiedzial to Stanczyk Kukiz, moce sa wiec z nim ;)

Data: 2015-02-13 11:09:39
Autor: u2
W dniu 2015-02-13 o 11:07, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

za bardzo sie rzuca, juz go zgasili chlopcy z bezpieki w Sony:-)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-13 02:17:47
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 13 lutego 2015 11:09:38 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

za bardzo sie rzuca, juz go zgasili chlopcy z bezpieki w Sony:-)

Zobaczymy co POwie centrala Sony...wg mnie jeśli pieniadz tam zondzi to POwinni te plyte wydac jak najprędzej, bo zarobią na niej 3x więcej niż szacowali... ;P
A jeśli nie-daj-bog Kukizowi się cos stanie...to z 10x.

Data: 2015-02-20 09:43:14
Autor: Patriota
[...]

Mowie Kukiza tylko można przyklasnąć, ale sama mowa to nie wszystko. Jak pamiętam jakiś czas temu był wyznawcą polityki prowadzonej przez frakcję Porozumienia Okrągłostołowego używającej teraz nazwy Prawo i Sprawiedliwość., a więc istnieje jakieś tam ryzyko że jak już zostanie prezydentem to stare sympatie wrócą i jako kolejny już prezydent będzie chodził na pasku kolesi..

Data: 2015-02-13 02:10:05
Autor: mcmlxxi.xi.xi
> [...]
> To zależy od nas.. :P

Jak dla mnie jedyną alternatywą dla Kukiza jest Grodzka. Reszta to plankton

Grodzka to idealny reprezentant planktonu, zwłaszcza ze jest Zielona ;P

Data: 2015-02-20 09:43:09
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-13 o 11:10, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Jesteś pewny że będzie takim samym szkodnikiem dla sprawy Polski jak pozostali?

Nareszcie jest na kogo głosować...czyli antysystemowy i aPOlityczny Kukiz