Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du

Data: 2010-08-06 17:52:58
Autor: Eulalia Browarek
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du
a nie tych cwaniaczk闚, co si z komun za plecami spo貫cze雟twa uk豉dali.

Zennon

Data: 2010-08-06 13:34:11
Autor: precz z PO
Eulalia Browarek pisze:
a nie tych cwaniaczk闚, co si z komun za plecami spo貫cze雟twa uk豉dali.

"z poza okr庵這sto這wego uk豉du"???
http://www.tinyurl.pl?5fdmW9ym

Browarek ci do 豚a od rana uderza :)

5-02-2009
Bronis豉w Komorowski:
"Okr庵造 St馧 by kamieniem milowym w walce o wolno嗆 i demokracj, toczonej w naszej cz窷ci Europy...Dokonano tego dzi瘯i umiej皻no軼i prowadzenia dialogu i ch璚i porozumienia - wywalczono demokracj demokratycznymi metodami. Polacy mog by s逝sznie dumni z faktu,
瞠 po raz pierwszy w swej historii nie musieli p豉ci krwi za dar wolno軼i"

Data: 2010-08-06 18:48:45
Autor: Eulalia Browarek
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du

U篡tkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:i3hkiv$big$1speranza.aioe.org...
Eulalia Browarek pisze:
a nie tych cwaniaczk闚, co si z komun za plecami spo貫cze雟twa uk豉dali.

"z poza okr庵這sto這wego uk豉du"???
http://www.tinyurl.pl?5fdmW9ym

Browarek ci do 豚a od rana uderza :)

Bronek siedzia przy stole i uklada sie z komun, czy nie siedzia?
Jaru siedzia przy stole i czynnie uk豉da si z komun, czy nie siedzia?

Zennon

Data: 2010-08-06 14:10:57
Autor: precz z PO
Eulalia Browarek pisze:
[...]

Sugerujesz, 瞠 gajowy od zawsze by tylko popychad貫m Tuska
i Wa喚sy, czy chcesz mi udowodni, 瞠 poparcie w wyborach
ze strony komuny i uk豉du Komorowski uzyska dlatego, 瞠
jest bardzo inteligentny i ma pi瘯n 穎n?

Jaru siedzia przy stole i czynnie uk豉da si z komun, czy nie siedzia?

Siedzia, dlatego do dnia dzisiejszego, Michnik, Wa喚sa i
Jaruzelski to ludzie z kt鏎ymi Kaczy雟ki je寮zi na ryby,
SLD 穋e mu z r瘯i a towarzysze z Moskwy klepi po plecach.
Jak b璠ziesz tak chla to zimne piwo od rana do nocy, to
ci.... zreszt szkoda s堯w, bo i tak wida co ci dolega.

Data: 2010-08-06 19:14:33
Autor: Eulalia Browarek
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du

U篡tkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:i3hmnu$fil$1speranza.aioe.org...
Eulalia Browarek pisze:
[...]

Bronek zak豉da Kluby Niepodleg這嗆i, jak Kaczorek w鏚e z komun spija i stanowiska by造m SBekom przydziela. Potem mu si dopiero odwidzia這, bo si za ma這 si nachapa.

Zennon

Data: 2010-08-06 14:18:49
Autor: precz z PO
Eulalia Browarek pisze:

Bronek zak豉da Kluby Niepodleg這嗆i,

Niepodleg這軼i czego? TPPR? :)

jak Kaczorek w鏚e z komun spija i stanowiska by造m SBekom przydziela. Potem mu si dopiero odwidzia這, bo si za ma這 si nachapa.

No i co ty harcerzyku mo瞠sz na ten temat wiedzie?
boukun opowiedzia ci bajk czy sam tam by貫 i widzia貫?

Data: 2010-08-06 19:37:15
Autor: Eulalia Browarek
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du

U篡tkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:i3hn6l$fil$3speranza.aioe.org...
Eulalia Browarek pisze:

[...]

Biedactwo nie wiedzia這, 瞠 oba Kaczory by造 przy okr庵造m stole, a jeden nawet w Magdalence. Gdzie Ty si taki niedouczony uchowa? Jaki moher nielat?

Zennon

Data: 2010-08-06 14:48:12
Autor: precz z PO
Eulalia Browarek pisze:

Biedactwo nie wiedzia這, 瞠 oba Kaczory by造 przy okr庵造m stole, a jeden nawet w Magdalence.

Ale widzia這, dlatego do dnia dzisiejszego, Michnik, Wa喚sa

W Budzie Ruskiej.

Data: 2010-08-06 19:57:36
Autor: Eulalia Browarek
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du

U篡tkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:i3hoto$iig$1speranza.aioe.org...

Lorn ma racje. Dobranoc dziecko.

Zennon

Data: 2010-08-06 15:07:54
Autor: precz z PO
Nareszcie mamy prezydenta z poza okrgosto owego ukadu
Eulalia Browarek pisze:
U髒ytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisa w wiadomoci news:i3hoto$iig$1speranza.aioe.org...
Eulalia Browarek pisze:

Biedactwo nie wiedziao, 髒e oba Kaczory byy przy okrgym stole, a jeden nawet w Magdalence.
Ale髒 widziao, dlatego do dnia dzisiejszego, Michnik, Wasa
i Jaruzelski to ludzie z kt籀rymi Kaczyski je驕dzi na ryby,
SLD 髒re mu z rki a towarzysze z Moskwy klepi po plecach.
Jak bdziesz tak chla to zimne piwo od rana do nocy, to
ci.... zreszt szkoda s籀w, bo i tak wida co ci dolega.

Gdzie Ty si taki niedouczony uchowa?
W Budzie Ruskiej.

Lorn ma racje.

Lorn podobnie jak ty, lubi dzieci z kt籀rymi mo髒e gra
sobie w chujki, kto starszy da wam po apach i wtedy
ochota do zabawy szybko u was znika :)

>Dobranoc dziecko.

Przyjemnych sn籀w harcerzyku...sn籀w o trzeciej Irlandii,
bo drug to ju髒 mamy :)

Donald Tusk: Czasem mam ochot powiedzie prawd,
ale - to zabrzmi dziwnie - w tej mojej funkcji
m籀wienie prawdy nie jest cnot. Nie za to bior
pienidze i nie to powinienem tam robi

Data: 2010-08-06 15:22:27
Autor: precz z PO
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du
Lorn pisze:

Ka盥y s康zi

Jednak na熜any? :)

Data: 2010-08-06 22:34:52
Autor: Lorn
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du
W dniu 2010-08-06 22:22, precz z PO pisze:
Lorn pisze:
Jednak na熜any? :)
Ka盥y s康zi

.... po sobie :>

Data: 2010-08-06 22:20:53
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 22:07, precz z PO pisze:

Lorn podobnie jak ty, lubi dzieci z kt籀rymi mo髒e gra
sobie w chujki

Ka髒dy sdzi po sobie. :>

Data: 2010-08-06 20:12:34
Autor: Nicon
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du

U篡tkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa w wiadomo軼i news:i3hi5p$1kr$1tioat.net...
a nie tych cwaniaczk闚, co si z komun za plecami spo貫cze雟twa uk豉dali.

Ej , 1 kwietnia juz byl.

Data: 2010-08-06 18:30:09
Autor: Eulalia Browarek
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du

U篡tkownik "Nicon" <nic@n.pl> napisa w wiadomo軼i news:4c5c508a$0$22800$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Komorowskiego nie by這 przy okr庵造m stole. Jaros豉w Kaczy雟ki by.
Komorowski by wtedy z trzy do pi璚iu razy bardziej narodowy i patryjotyczny
ni lechu, kt鏎y przebiera kr鏒kimi n騜kami by by blisko "wadzy"

Zennon

Data: 2010-08-06 12:01:03
Autor: Me
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du
On Aug 6, 2:30pm, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
U篡tkownik "Nicon" <n...@n.pl> napisa w wiadomo軼inews:4c5c508a$0$22800$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Komorowski by wtedy z trzy do pi璚iu razy bardziej narodowy i patryjotyczny
ni lechu, kt鏎y przebiera kr鏒kimi n騜kami by by blisko "wadzy"

PANIE ZENONIE - JA NIE MYSLE ZE PAN KOMOROWKI POBIEGNIE AZ TAK DALEGO
NA SWOICH DLUGICH NOGACH

Data: 2010-08-06 13:44:50
Autor: precz z PO
Eulalia Browarek pisze:

Komorowskiego nie by這 przy okr庵造m stole.

Dlatego 瞠 si ukry w klasztorze, czy dlatego 瞠
nale瘸 do innego uk豉du?
http://unsinn.blox.pl/resource/komorowski_stalin.jpg

Data: 2010-08-06 12:21:31
Autor: Antenka
On 6 Sie, 20:44, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Eulalia Browarek pisze:

> Komorowskiego nie by這 przy okr庵造m stole.

Dlatego 瞠 si ukry w klasztorze, czy dlatego 瞠
nale瘸 do innego uk豉du?http://unsinn.blox.pl/resource/komorowski_stalin.jpg

H貫 h貫 h貫 - nie ma 瘸dnej . Wypisz, wymaluj nast瘼ca Josefa.

Antenka

Data: 2010-08-06 21:00:44
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 20:44, precz z PO pisze:
Eulalia Browarek pisze:

Komorowskiego nie by這 przy okr庵造m stole.

Dlatego 瞠 si ukry w klasztorze

.... a w tym czasie Kaczy雟ki rozlewa w鏚eczk w Magdalence... Chyba 瞠 jednak nie robi za kelnera i prowadzi powa積e rozmowy przy *w鏚eczce* z Kiszczakiem :>

Data: 2010-08-06 14:12:27
Autor: precz z PO
Eulalia Browarek pisze:

[...]

Kolejny "inteligent" z gatunku wykszta販iuch z awansu :)

Data: 2010-08-06 21:16:12
Autor: Lorn
Eulalia Browarek pisze:

[...]

Kolejny komentarz w stylu 'g逝pi, ale zawsze komentarz' :)

Data: 2010-08-06 14:21:00
Autor: precz z PO
Eulalia Browarek pisze:

[...]

Mama 酥i a ty jak co wiecz鏎 znowu si nudzisz? :)

Data: 2010-08-06 21:19:29
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-06 19:52, Eulalia Browarek pisze:
a nie tych cwaniaczk闚, co si z komun za plecami spo貫cze雟twa uk豉dali.

Zennon

A kto go niby wystawi do tych wybor闚 jak nie kolesie od okr庵貫go sto逝? Jeszcze up造nie troch wody w Warcie zanim prezydentem zostanie kto spoza uk豉du..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-08-06 22:35:43
Autor: raff
Nareszcie mamy prezydenta z poza okrgosto owego ukadu
W dniu 2010-08-06 19:52, Eulalia Browarek pisze:
a nie tych cwaniaczk籀w, co si z komun za plecami spoeczestwa ukadali.

Zennon

A ja mam do ciebie takie pytanie, Kubusiu.

Uwazasz sie za elite tego kraju. Czy uwazasz ze bedac elita poprawne poslugiwanie sie jezykiem ojczystym jest zbedne ?

Czy w kierowaniu sie wyborami politycznymi jestes tak samo niekompetentny ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-06 22:45:22
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 22:35, raff pisze:
[...]

'Tu jest Polska rozumisz!!!' ;-P

Data: 2010-08-06 22:50:34
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 22:49, Lorn pisze:
[...]

AaAa spadem. :>

Nareszcie mamy prezydenta z poza okr庵這sto這wego uk豉du