Nareszcie mamy prezydenta z poza okr±g³osto³owego uk³adu

Data: 2010-08-06 20:12:34
Autor: Nicon
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr±g³osto³owego uk³adu

U¿ytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:i3hi5p$1kr$1tioat.net...
a nie tych cwaniaczków, co siê z komun± za plecami spo³eczeñstwa uk³adali.

Ej , 1 kwietnia juz byl.

Data: 2010-08-06 18:30:09
Autor: Eulalia Browarek
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr±g³osto³owego uk³adu

U¿ytkownik "Nicon" <nic@n.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c5c508a$0$22800$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Komorowskiego nie by³o przy okr±g³ym stole. Jaros³aw Kaczyñski by³.
Komorowski by³ wtedy z trzy do piêciu razy bardziej narodowy i patryjotyczny
ni¿ lechu, który przebiera³ krótkimi nó¿kami by byæ blisko "wadzy"

Zennon

Data: 2010-08-06 12:01:03
Autor: Me
Nareszcie mamy prezydenta z poza okr±g³osto³owego uk³adu
On Aug 6, 2:30 pm, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
U¿ytkownik "Nicon" <n...@n.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:4c5c508a$0$22800$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Komorowski by³ wtedy z trzy do piêciu razy bardziej narodowy i patryjotyczny
ni¿ lechu, który przebiera³ krótkimi nó¿kami by byæ blisko "wadzy"

PANIE ZENONIE - JA NIE MYSLE ZE PAN KOMOROWKI POBIEGNIE AZ TAK DALEGO
NA SWOICH DLUGICH NOGACH

Data: 2010-08-06 13:44:50
Autor: precz z PO
Eulalia Browarek pisze:

Komorowskiego nie by³o przy okr±g³ym stole.

Dlatego ¿e siê ukry³ w klasztorze, czy dlatego ¿e
nale¿a³ do innego uk³adu?
http://unsinn.blox.pl/resource/komorowski_stalin.jpg

Data: 2010-08-06 12:21:31
Autor: Antenka
On 6 Sie, 20:44, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Eulalia Browarek pisze:

> Komorowskiego nie by³o przy okr±g³ym stole.

Dlatego ¿e siê ukry³ w klasztorze, czy dlatego ¿e
nale¿a³ do innego uk³adu?http://unsinn.blox.pl/resource/komorowski_stalin.jpg

H³e h³e h³e - nie ma ¿adnej . Wypisz, wymaluj nastêpca Josefa.

Antenka

Data: 2010-08-06 21:00:44
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 20:44, precz z PO pisze:
Eulalia Browarek pisze:

Komorowskiego nie by³o przy okr±g³ym stole.

Dlatego ¿e siê ukry³ w klasztorze

.... a w tym czasie Kaczyñski rozlewa wódeczkê w Magdalence... Chyba ¿e jednak nie robi³ za kelnera i prowadzi³ powa¿ne rozmowy przy *wódeczce* z Kiszczakiem :>

Data: 2010-08-06 14:12:27
Autor: precz z PO
Eulalia Browarek pisze:

[...]

Kolejny "inteligent" z gatunku wykszta³ciuch z awansu :)

Data: 2010-08-06 21:16:12
Autor: Lorn
Eulalia Browarek pisze:

[...]

Kolejny komentarz w stylu 'g³upi, ale zawsze komentarz' :)

Data: 2010-08-06 14:21:00
Autor: precz z PO
Eulalia Browarek pisze:

[...]

Mama ¶pi a ty jak co wieczór znowu siê nudzisz? :)