Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?

Data: 2012-11-10 05:10:43
Autor: Andromeda
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
Awaryjne lądowanie samolotu w USA. Przez modlącego się pasażera

Amerykańskie myśliwce zostały wezwane do eskorty lądującego awaryjnie
samolotu. Wszystko przez jednego z pasażerów, który w pewnym momencie
zaczął się modlić na środku przejścia między siedzeniami. Mężczyzna
nie reagował na żadne polecenia personelu. Został zatrzymany i opuścił
pokład w kajdankach.

Samolot musiał awaryjnie lądować z powodu modlącego się pasażera

Do incydentu doszło w czwartek wieczorem. Boeing 757 leciał z Denver
do Waszyngtonu. Kiedy już zbliżał się do celu, jeden z pasażerów
opuścił swoje miejsce, ukląkł w przejściu między siedzeniami i zaczął
się modlić. Mężczyzna nie reagował na żadne polecania personelu ani
pozostałych pasażerów samolotu.

Zaniepokojeni piloci poinformowali o sprawie obsługę naziemną. Ta
natychmiast wezwała dwa myśliwce do poderwania się w powietrze i
eskortowania samolotu, który wylądował awaryjnie na lotnisku w
Waszyngtonie.

Modlący się mężczyzna został aresztowany i wyprowadzony z pokładu w
kajdankach. Według nieoficjalnych informacji, cierpi on na zaburzenia
psychiczne. Nie wiadomo, jakiego był wyznania, ani czy usłyszał jakieś
zarzuty.

Żaden z pasażerów nie został poszkodowany.

Data: 2012-11-10 14:14:22
Autor: ISKA
W dniu 2012-11-10 14:10, Andromeda pisze:
[...]

gdzie tu pisze, ze to katolik?
może to był muzułmanin, oni modla sie
w określonych porach, na kleczkach i często w
tej kwestii sa bardzo rygorystyczni

jestes kompletnie ograniczony

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

Data: 2012-11-10 05:20:06
Autor: Andromeda
On 10 Lis, 14:14, ISKA <orz...@ku.pl> wrote:
> [...]

> pozosta ych pasa er w samolotu.

> Zaniepokojeni piloci poinformowali o sprawie obs ug naziemn . Ta
> natychmiast wezwa a dwa my liwce do poderwania si w powietrze i
> eskortowania samolotu, kt ry wyl dowa awaryjnie na lotnisku w
> Waszyngtonie.

> Modl cy si m czyzna zosta aresztowany i wyprowadzony z pok adu w
> kajdankach. Wed ug nieoficjalnych informacji, cierpi on na zaburzenia
> psychiczne. Nie wiadomo, jakiego by wyznania, ani czy us ysza jakie
> zarzuty.

> aden z pasa er w nie zosta poszkodowany.

gdzie tu pisze, ze to katolik?
mo e to by muzu manin, oni modla sie
w okre lonych porach, na kleczkach i cz sto w
tej kwestii sa bardzo rygorystyczni

jestes kompletnie ograniczony

--
Jest Anio ...ale twarda zemi sztuka!

Jest dzisiaj miesięcznica, jakiś katol zaburzony psychicznie, spod
znaku zamachu smoleńskiego wjechał samochodem w pałac prezydencki,
więc jaki widzisz , religia jakaby nie była to tzw; poważny pierdolec
psychiczny, który zagraża innym. Tam mają metody, tu dupa.

Data: 2012-11-10 14:22:58
Autor: ISKA
W dniu 2012-11-10 14:20, Andromeda pisze:
[...]

paranoiku, gdzie tu pisze
że to był katolik? i gdzie jest
link, do tgdo njusa?

wiesz, jakie wymogi mają
co do czasu  modlitw muzułmanie?

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

Data: 2012-11-10 05:30:39
Autor: Andromeda
On 10 Lis, 14:23, ISKA <orz...@ku.pl> wrote:

> [...]

> więc jaki widzisz , religia jakaby nie była to tzw; poważny pierdolec
> psychiczny, który zagraża innym. Tam mają metody, tu dupa.

Nie ma linku bo cały tekst wklejony. Tak powinny działać służby do
każdego zaburzonego na punkcie religii, bo jest niebezpieczny, czyli
tak powinno być rozwiązane przedmieście krakowskie w warszawie , tam
są metody tu nie ma.

 Jak nie rozumiesz o co chodzi to spierdalaj.

Data: 2012-11-10 05:57:27
Autor: Andromeda
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
On 10 Lis, 14:30, Fragile <satine...@op.pl> wrote:
Dnia Sat, 10 Nov 2012 14:22:58 +0100, ISKA napisa (a):

> paranoiku, gdzie tu pisze
> e to by katolik? i gdzie jest
> link, do tgdo njusa?

Etam, glob tak pisze, to tak jest!
Wymagania masz :)
Jeszcze nie wiesz, e wszytsko co z e to katolickie?? :)

> wiesz, jakie wymogi maj
> co do czasu  modlitw muzu manie?

Pewnie nie wie...

--
Pozdrawiam,
M.

Terror katolicki jest gorszy o Islamskiego, w trakie 200 lat krucjat
religinych, gdy te dwa ustroje walczyły, krzyżowcy przechodziły na
stronę islamu, bo bardziej humanitarne warunki.
  Poza tym dzisiaj jeden z religiantów z przedmieścia krakowskiego,
tak jeden z tych rozmodlonych, wjechał w pałac prezydencki oplem.
  Ciekawa jednak dla mnie jest reakcja ludzi, zwyczajnych ludzi w
samolocie, z czym obecnie, zwyczajnym ludziom kojarzy się modlenie, że
przerażeni wzywają wojsko i panicznie lądują. W obu przypadkach
religianci mieli krzywo pod kopułą.

Data: 2012-11-11 12:13:23
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 10 Nov 2012 05:20:06 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

est dzisiaj miesięcznica, jakiś katol zaburzony psychicznie, spod
znaku zamachu smoleńskiego wjechał samochodem w pałac prezydencki,

Nudny jesteś - niedługo w ogóle przestaną ci odpowiadać tutaj.
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-11-10 14:20:03
Autor: Chiron
****
[...]

A co stwierdzili? Schizofrenię bezobjawową? Ta cywilizacja zdąża do autodestrukcji. W USA odebrano dziecko rodzicom pod pretekstem, że jest straszone, bo...dziecku Święta kojarzyły się z ukrzyżowanym Chrytusem, jego męką- a powinny kojarzyć się pozytywnie.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-11-10 05:23:41
Autor: Andromeda
On 10 Lis, 14:20, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
U ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:3f56614d-2fd4-4417-a0f5-c607e88914edh16g2000vby.googlegroups.com...

> [...]
>psychiczne. Nie wiadomo, jakiego by wyznania, ani czy us ysza jakie
>zarzuty.
> aden z pasa er w nie zosta poszkodowany.

A co stwierdzili? Schizofreni bezobjawow ? Ta cywilizacja zd a do
autodestrukcji. W USA odebrano dziecko rodzicom pod pretekstem, e jest
straszone, bo...dziecku wi ta kojarzy y si z ukrzy owanym Chrytusem, jego
m k - a powinny kojarzy si pozytywnie.

demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Wszyscy w psychiatryku twierdzą że mają jedynie schizofrenie
bezobjawową. Takie wrażenie " chlubne" robią religiańci; że ludzie
przerażeni wołają wojsko i przymusowo lądują. Ciekawe dlaczego?

Data: 2012-11-10 15:12:11
Autor: mkarwan
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?

Masz zamiar stworzyć obozy koncentracyjne dla katolików i tam ich zamknąć?

Data: 2012-11-10 06:22:11
Autor: Andromeda
On 10 Lis, 15:14, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:3f56614d-2fd4-4417-a0f5-c607e88914edh16g2000vby.googlegroups.com...

Masz zamiar stworzy obozy koncentracyjne dla katolik w i tam ich zamkn ?

Katolicy stworzyli w Polsce pierwszy obóz koncentracyjny, który
posłużył za przykład Hitlerowi, tzw; obóz koncentracyjny w Branicach,
a i Ruscy jak przejeli obóz zaczerpneli stamtąd tzw ; schizofrenie
bezobjawową.
 No jeśli religianci stanowią zagrożenie dla normalnych ludzi, ludzie
ci mają prawo się bronić, zanim rozmodlony wysadzi kolejny samolot,
czy lata z pianą na pysku po przedmieściu krakowskim i z urojeń
wygraża. Dzisiaj już umiemy leczyć choroby psychiczne, których
elementem ubocznym jest religijność.

Data: 2012-11-10 17:06:55
Autor: mkarwan

Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:c1cbd81d-524c-4652-9591-42113d7c9944j19g2000vba.googlegroups.com...
Dzisiaj już umiemy leczyć choroby psychiczne, których
elementem ubocznym jest religijność.

Odnoszę wrażenie, że to tobie przydałaby sie wizyta u psychiatry.

Data: 2012-11-10 14:07:14
Autor: Nemezis
On 10 Lis, 17:06, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:c1cbd81d-524c-4652-9591-42113d7c9944j19g2000vba.googlegroups.com...

> Dzisiaj już umiemy leczyć choroby psychiczne, których
>elementem ubocznym jest religijność.

Odnoszę wrażenie, że to tobie przydałaby sie wizyta u psychiatry.

Naprawdę, a kto ma paranoję urojeniową widzenia wszędzie żydów? Może
jednak przestaniesz odkładać leki na półce, a jak pójdą do gardziąłka
to PYK i żydzi poznikają.

Data: 2012-11-10 23:12:42
Autor: Chiron
Użytkownik "Nemezis" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:8c7d0b83-2f21-4f5c-bfb9-bc74a05198fbd17g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

Naprawdę, a kto ma paranoję urojeniową widzenia wszędzie żydów? Może
jednak przestaniesz odkładać leki na półce, a jak pójdą do gardziąłka

Jak wylądujesz na bruku, a żydowska rodzina będzie się byczyć w Twoim domu- to pewnie nadal nie będziesz ich widział. Bo postępactwo widzi tylko to, co im wypada widzieć.

Data: 2012-11-10 14:34:14
Autor: glob

========================================>
[...]

Tableteczki, bo jeszcze market z dziećmi wysadzisz, bo ci choróbsko
pozamienia niemowlęta w krwawych Żydów. Poza tym paranoja jest
zaraźliwa i w normalnym państwie takich się izoluje. Tu dziwnym trafem
toleruje się Hitlerowców w dni niepodległości,  pierdolniętych
Katotalibów, kiboli którzy powinni oglądać odbyt łbem w niego wbitym.
Czyli jest tolerancja do wariatów , zboczeńców, psychicznych ,
bandziorów, a normalnym coraz trudniej się już żyje w tym wyziewie
chorych łbów oddycha.

Data: 2012-11-11 02:03:33
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

[...]

To będzie znaczyło że nie był właścicielem.

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-11-11 09:52:24
Autor: mkarwan
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k7mtid$c08$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-11 09:55:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k7mjgq$e1t$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Jak wylądujesz na bruku, a żydowska rodzina będzie się byczyć w Twoim domu- to pewnie nadal nie będziesz ich widział. Bo postępactwo widzi tylko to, co im wypada widzieć.

No, to wtedy spędzi taką rodzinę do jakiejś stodoły i spali. No nie? A może uprzedzając mozliwe fakty, spali ich odpowiednio wcześniej?

rozbawiony

Data: 2012-11-11 10:03:12
Autor: Przemysław M.
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
Dnia Sat, 10 Nov 2012 17:06:55 +0100, mkarwan napisaů(a):

Uýytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisaů w wiadomoúci news:c1cbd81d-524c-4652-9591-42113d7c9944j19g2000vba.googlegroups.com...
Dzisiaj juý umiemy leczyă choroby psychiczne, których
elementem ubocznym jest religijnoúă.

Odnoszć wraýenie, ýe to tobie przydaůaby sie wizyta u psychiatry.

Odnoszć wraýenie, ýe tobie to juý nic nie pomoýe.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-11-10 16:07:14
Autor: Marek Woydak
On Sat, 10 Nov 2012 05:10:43 -0800 (PST), Andromeda wrote:

[...]

Gdzie durniu jest napisane, że ten psychol był katolem?

MW

Data: 2012-11-10 07:14:18
Autor: Andromeda
On 10 Lis, 16:07, Marek Woydak <mark.woy...@gmx.de> wrote:
> [...]

> zarzuty.

> Żaden z pasażerów nie został poszkodowany.

Gdzie durniu jest napisane, że ten psychol był katolem?

Bo durniu nie ma różnicy między jednymi i drugimi , jedni i drudzy
tylko mordy krzywili i krzywią by mordować ludzi w imię religii.

Data: 2012-11-10 16:26:34
Autor: Marek Woydak
On Sat, 10 Nov 2012 07:14:18 -0800 (PST), Andromeda wrote:

[...]

Posłuchaj posrańcu. Napisałes "nareszcie odpowiednio traktuja katoli" więc
pytam cię pojebie, gdzie jest napisane, że ten modlący się był katolem? MW

Data: 2012-11-10 07:31:28
Autor: Andromeda
On 10 Lis, 16:26, Marek Woydak <mark.woy...@gmx.de> wrote:

>>> psychiczne. Nie wiadomo, jakiego by wyznania, ani czy us ysza jakie
>>> zarzuty.

> Bo durniu nie ma r nicy mi dzy jednymi i drugimi , jedni i drudzy
> tylko mordy krzywili i krzywi by mordowa ludzi w imi religii.

Pos uchaj posra cu. Napisa es "nareszcie odpowiednio traktuja katoli" wi c
pytam ci pojebie, gdzie jest napisane, e ten modl cy si by katolem?

MW

Posłuchaj pojebie, katol to taki sam, lub gorszy talib, niż
najprawdziwszy talib, wszędzie gdzie jest katol i muzeumanin ciągle
mordują w imię religii, więc nie ma różnicy obaj mają pierdolca i obaj
zachowują się terrorystycznie, sama modlitwa rodzi strach otoczenia.

Data: 2012-11-10 16:50:13
Autor: Chiron
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:2d47a498-7fb2-4bd5-b370-69836275f92f10g2000vbu.googlegroups.com...

> [...]

mordują w imię religii, więc nie ma różnicy obaj mają pierdolca i obaj
zachowują się terrorystycznie, sama modlitwa rodzi strach otoczenia.
Piękne. Bardzo ładnie zobrazowane narastanie agresji. Teraz napisz, jakbyś się zachował mając np broń maszynową

Data: 2012-11-10 07:55:20
Autor: Andromeda
On 10 Lis, 16:50, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
U�ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa� w wiadomo�cinews:2d47a498-7fb2-4bd5-b370-69836275f92f10g2000vbu.googlegroups.com...

>Pos�uchaj pojebie, katol to taki sam, lub gorszy talib, ni�
>najprawdziwszy talib, wsz�dzie gdzie jest katol i muzeumanin ci�gle
>morduj� w imi� religii, wi�c nie ma r�nicy obaj maj� pierdolca i obaj
>zachowujďż˝ siďż˝ terrorystycznie, sama modlitwa rodzi strach otoczenia.

Pi�kne. Bardzo �adnie zobrazowane narastanie agresji. Teraz napisz, jakby�
si� zachowa� maj�c np bro� maszynow�

demokracja to rz�dy os��w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

 USA obecnie stawia sobie za punkt pierwszy kontrolowanie
terrorystycznych organizacji katolickich pro live,/ ta sama co w
Polsce/, no zasłużyli sobie wysadzając kliniki i mordując lekarzy. Tak
więc nie jest dziwne że amerykanie na modły zaczynają wzywać wojsko.

Data: 2012-11-10 17:01:54
Autor: Chiron
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:a0c8ef3e-71bf-4da5-a783-e611a6a09f87a6g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

Polsce/, no zasłużyli sobie wysadzając kliniki i mordując lekarzy. Tak
więc nie jest dziwne że amerykanie na modły zaczynają wzywać wojsko.

Wezwali na pomoc myśliwce. Bo się modlił człowiek. No pominąwszy wszystko- co może zrobić mysliwiec? Ano- WYŁACZNIE strącić taki samolot pasażerski. Glob- jesteś już ujarany nienawiścią. Odpocznij, idź na spacer czy coś

Data: 2012-11-10 08:36:19
Autor: Nemezis

================================================>
[...]

No ktoś jest ujarany nienawiścią że na jego widok wzywają myśliwce.

Data: 2012-11-10 17:54:25
Autor: Chiron
Użytkownik "Nemezis" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:64b20838-d3b2-4dbc-a16d-f2c92fed1d28d3g2000vbj.googlegroups.com...

[...]

Czyli- jak Twoi sąsiedzi widząc Cię wzywają policję- to są do Ciebie uprzedzeni i głupi, oraz zionący nienawiścią. Jak do człowieka modlącego się w samolocie wzywają myśliwce, żeby strąciły samolot pasażerski (bo to jest cel ich przybycia) to ten modlący jest zionący nienawiścią. Ciekawie prawisz, Kali- globie

Data: 2012-11-10 10:19:01
Autor: Nemezis

=================================================>
[...]

Mamy terroryzm na świecie tak katolicki jak i islamski, chodzi to i
morduje, więc religiol kojarzy się odrazu z" miłością bliźniego w
sposób rozrywający".

Data: 2012-11-10 11:41:35
Autor: Nemezis
On 10 Lis, 19:19, Nemezis <struktural...@gmail.com> wrote:

> [...]

Mamy terroryzm na świecie tak katolicki jak i islamski, chodzi to i
morduje, więc religiol kojarzy się odrazu z" miłością bliźniego w

 W USA ruch pro-life jest bardzo radykalny, dochodzi tam do licznych
ataków przemocy na lekarzy dokonujących aborcji w klinikach
specjalizujących się w tego typu zabiegach. Głośne były przypadki
zamordowania lekarzy przez aktywistów antyaborcyjnych, co miało
miejsce w wyniku zamachów bombowych oraz z użyciem broni palnej;
paradoksem jest, że do zabójstw doszło z rąk tych samych osób, które
szumnie i dumnie obwołują się mianem obrońców życia.

Data: 2012-11-10 11:49:11
Autor: Nemezis
On 10 Lis, 20:41, Nemezis <struktural...@gmail.com> wrote:

> [...]

paradoksem jest, że do zabójstw doszło z rąk tych samych osób, które
szumnie i dumnie obwołują się mianem obrońców życia.

A teraz ze strony pro-life, jak kurwy katolickie, mordercy katoliccy
kłamią.............

Aresztowani obrońcy życia w USA

W ostatni weekend września aresztowano przed Białym Domem w
Waszyngtonie 54 obrońców życia. Powód? Modlitwa prowadzona na
klęczkach.

Bryan Kemper, założyciel organizacji Stand True Pro-life Outreach
powiedział, że działacze pro-life świadomie złamali rozporządzenie,
zakazujące protestów przed Białym Domem w pozycji nieruchomej.
Pozostając na klęczkach chcieli zwrócić uwagę na łamanie przez
administrację prezydenta Obamy prawa do wolności sumienia.

Data: 2012-11-10 17:21:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k7ltpj$onr$1node2.news.atman.pl...
[...]

A kogo na pomoc mieli wezwać? Boga? Chrystusa? Ducha Świętego? A może mieli modlić się, jak ten nieszczęśnik w samolocie, by nie miał na sobie zestawu sam to zrób: "jak wysadzić w powietrze samolot i pół miasta"?

rozmodlony

Data: 2012-11-10 17:29:11
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:509e7ef8$0$1229$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli:

- Tu US AirForce. Natychmiast masz przestać się modlić. W przeciwnym wypadku zestrzelimy samolot!
- facet nie reaguje (katatonia)- rakieta dosięga samolotu, kilkuset pasażerów spotyka się ze Stwórcą.

Cholera- o co było tyle krzyku, jak Rosjanie zestrzelili samolot paseżerski Koreańskich Linii Lotniczych?

Data: 2012-11-10 18:00:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k7lvcn$qa7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mamy złe informacje? To jednak zestrzelili ten samolot? A to kłamcy! Podali, że wylądował!
Dziękuję ci Chironie, żeś mnie wyprowadził z błędnego błędu. Pomodlę się za niewinnych pasażerów, załogę i niewinnego rozmodlonego! I za ciebie też. Oby cię rozum nigdy więcej nie opuszczał! Tak mi dopomóż...

modlący się

Data: 2012-11-11 02:03:33
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

[...]

Nie. Natychmiast wróć do wyznaczonego korytarza, bo jak nie to zrobimy
pierdut.

Data: 2012-11-11 05:33:39
Autor: AnDaL
On Sat, 10 Nov 2012 17:01:54 +0100, Chiron wrote:

[...]

pasaĹźerski.
Glob- jesteś już ujarany nienawiścią. Odpocznij, idź na spacer czy coś

--

zostawcie go w spokoju bo jeszcze zacznie sie modlic

Data: 2012-11-10 23:06:07
Autor: Nemezis
On 11 Lis, 06:33, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]

> --

zostawcie go w spokoju bo jeszcze zacznie sie modlic

Nie grozi mi taki typ ucieczki od rzeczywistości, ale ten proces
wstrętnych ludzi, którzy nie chcą swoich obrżydliwych zachowań widzieć
jest typowy, są tak skrajną patologią że modlitwa umożliwia
wyobcowanie się z siebie. I tak widzimy że im gorsze kurestwo tym
bardziej rozmodlone.

Data: 2012-11-11 12:32:35
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 10 Nov 2012 16:50:13 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]

Piękne. Bardzo ładnie zobrazowane narastanie agresji. Teraz napisz, jakbyś się zachował mając np broń maszynową

Albo sznur.

Data: 2012-11-10 16:27:57
Autor: Ghost

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:vfv7qty8574i.1p56oyo57qinh$.dlg40tude.net...
[...]

ale moze byscie sobie srali w polityke?

Data: 2012-11-10 16:39:32
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

http://tiny.pl/hkfvz

Mgógł równie dobrze należeć do "sekty smoleńskiej" i modlić się do śp. prezydenta, na co zresztą wskazuje jego stan psychiczny!

rozbawiony

Data: 2012-11-10 07:47:13
Autor: Andromeda
On 10 Lis, 16:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woy...@gmx.de> napisał w wiadomościnews:vfv7qty8574i.1p56oyo57qinh$.dlg40tude.net...

> [...]

Mgógł równie dobrze należeć do "sekty smoleńskiej" i modlić się do śp.
prezydenta, na co zresztą wskazuje jego stan psychiczny!

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Amerykanie mają problem z ekstermizmem katolickim, gdzie organizacja
pro-live morduje ludzi i robi zamachy bombowe, obecnie jest to
naczelny problem USA, dlatego taki dekret.......................

"Prawicowo katolicki ekstremizm" stanowi - zdaniem urzędników
amerykańskiego Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - największe
zagrożenie dla bezpieczeństwa kraju. Raport opracowany dla użytku
wewnętrznego przestrzega funkcjonariuszy organów ścigania w całym
kraju przed aktywistami pro-life - donosi portal LifeSiteNews.com.

 Liczący dziewięć stron dokument przestrzega przed zagrożeniem jakie
stanowią organizacje katolickie i indywidualne osoby oddane jakiejś
konkretnej sprawie jak np. sprzeciwiające się aborcji, albo
odrzucające władzę federalną na rzecz stanowej lub lokalnej.

 Zdaniem autorów raportu grupy prawicowo-katolickie wykorzystują
recesję, uprzedzenia rasowe wobec obecnego prezydenta oraz drażliwe
kwestie społeczne tj. aborcję, "małżeństwa" tej samej płci do
rekrutacji nowych członków. Powstałe w ten sposób organizacje,
zwłaszcza zasilane przez byłych pracowników służb mundurowych, mogą
przerodzić się w grupy terrorystyczne.

 Raport został przygotowany przez Departament Bezpieczeństwa
Wewnętrznego na czele którego stoi Janet Napolitano - była gubernator
stanu Arizona, która wsławiła się przede wszystkim zawetowaniem ustaw
antyaborcyjnych, jak choćby ustawy zakazującej tzw. aborcji przez
częściowe urodzenie, czy też ustawy chroniącej wolność sumienia
aptekarzy.

 Dokument wywołał burzę w środowisku prawicowym. - Nawet jeśli
spodziewaliśmy się, że coś takiego może nastąpić, to jednak muszę
przyznać, że raport okazał się dla nas szokujący - stwierdziła Wendy
Wright, szefowa organizacji Concerned Women of America (CWA). Jej
zdaniem to powtórka raportu VAAPCON z czasów Clintona, który wskazywał
na organizacje i działaczy pro-life jako terrorystów. Inwigilowano
wówczas m.in. takie organizacje jak CWA, Christian Coalition, National
Right to Life Committee, episkopat, a nawet kardynała Nowego Jorku
Johna O'Connora.

Data: 2012-11-11 12:32:09
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 10 Nov 2012 16:39:32 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Mgógł równie dobrze należeć do "sekty smoleńskiej" i modlić się do śp. prezydenta, na co zresztą wskazuje jego stan psychiczny!

Żenua.

rozbawiony

Lecz się.

Data: 2012-11-10 17:41:07
Autor: Grzegorz Z.
Andromeda napisał:

[...]

Nie ważne jakiego wyznania, ważne że pod wpływem religiolu.

Reakcja była ze wszech miar słuszna, z takimi nie należy się certolić:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/2015_4421866638191_440589735_n.jpg

Data: 2012-11-10 10:16:17
Autor: Nemezis
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
On 10 Lis, 17:41, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
Andromeda napisa :

> [...]
> kajdankach. Wed ug nieoficjalnych informacji, cierpi on na zaburzenia
> psychiczne. Nie wiadomo, jakiego by wyznania, ani czy us ysza jakie

Nie wa ne jakiego wyznania, wa ne e pod wp ywem religiolu.

Reakcja by a ze wszech miar s uszna, z takimi nie nale y si certoli :

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/2015_442186663...

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowo ci oznacza prawo do ycia"
Dietrich Bonhoeffer

Dokładnie i tak powinno skończyć się krakowskie przedmieście,
zabezpieczyć teren, skuć katoli i zapakować do psychiatryka. I leczyć
z boziowania.