Nareszcie złodziejskiemu sekciarzowi skończy się samowola!

Data: 2009-05-22 09:25:06
Autor: sofu
Nareszcie złodziejskiemu sekciarzowi skończy się samowola!

Użytkownik "aRzor" <adres@email.pl> napisał w wiadomości
Być może już latem Piotr Farfał przestanie rządzić telewizją publiczną, a
trzęsąca mediami publicznymi koalicja braci Kaczyńskich, Romana Giertycha
Andrzeja Leppera przejdzie do historii.
========

http://wyborcza.pl/1,75478,6636453,Poczatek_konca_Farfala_w_TVP.html

"ł"

-- Brońmy Polskę i Polaków przed picowcami!
To antypolska hołota!

======

Brońmy! Brońmy!

Jak TVP wpadnie w łapy PO to dopiero bedzie miodzio!!!
Człowiek od ekranu nie bedzie chciał odchodzić. Będzie żarł, srał i spał
przed właczonym i nastawionym na TVP telewizorem o pierdoleniu połowic nie
mówiąc.  Takie tam będa "kultury" pokazywac i prawdy dużo o cudach Plewy!
A wiec do dzieła: szturmować bramy na Woronicza! I pokazywać jak pod rzadami
PO nam sie dobrze żyje.

sofu

Data: 2009-05-22 09:51:36
Autor: aRzor
Nareszcie złodziejskiemu sekciarzowi skończy się samowola!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

[...]

Możesz żryc, srac, spac, pierdolic połowicę, oglądając "Trwam". W czym problem?  Zobaczysz tam kulturę, opowieści o miłości do bliźniego, sprawiedliwości społecznej itp. A niezależne media będą mówic o dzieciach gwałconych przez księży, o rozkradaniu majątku narodowego przez kościół itp. Szturmuj bramy "prawdomównej telewizji w Toruniu, tam będą pokazywac dobrobyt pod rządami pisuarów podwieszonych pod pseudokatolicką sekte! Twój wybór co będziesz oglądał....

"ł"

Data: 2009-05-22 12:03:45
Autor: sofu

> [...]

Szturmuj bramy "prawdomównej telewizji w Toruniu, tam będą pokazywac
dobrobyt pod rządami pisuarów podwieszonych pod pseudokatolicką sekte!

Niestety jestem zadeklarowanym ateistą i taka stację jak TRWAM omijam
szerokim łukiem.
Ale coś dobrze jestes zorientowany w tym co tam pokazują......

Mnie raczej chodzi o to, ze niezaleznie od tego kto bedzie rzadził TVP to i
tak bedzie tam pokazywana badziew i nastawionie na popularyzacje określonej
partii politycznej. Jej profil ideowy zalezy od tego, ktora partia tam
usadowi swojego człowieka. Za PRL mimo wszystko TVP byla na wyzszym
poziomie, ale wtedy nie musiala zarabiac forsy jak dzisiaj i konkurowac
ch.... wie po co ze stacjami komercyjnymi, których zreszta nie bylo wtedy?!

sofu

Data: 2009-05-22 14:18:32
Autor: aRzor
[...]

Konkurencja i zarabianie pieniędzy jest czymś złym, towarzyszu?

"ł"

Data: 2009-05-22 22:51:06
Autor: sofu

> [...]

> wtedy?!

Konkurencja i zarabianie pieniędzy jest czymś złym, towarzyszu?

No, no!  Ja tam do partii nie nalezałem w przeciwienstwie pewnie do ciebie?!
Wiec sobie wypraszam tego "towarzysza". a co do zarabiania pieniedzy to
owszem tylko nie zawsze, nie kazdemu wypada i nie za wszelką cene.

sofu

Nareszcie złodziejskiemu sekciarzowi skończy się samowola!