Narkotyki staniej±?

Data: 2011-06-09 18:00:35
Autor: cirrus
Narkotyki staniej±?
# Marek Suski, poseł PiS-u z Radomskiego, został w ¶rodę ukarany nagan± przez komisję etyki poselskiej - dowiedziała się PAP ze Ľródeł zbliżonych do komisji. Kara ma zwi±zek z wypowiedzi± posła PiS-u podczas sejmowej debaty nad nowelizacj± ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii
 W kwietniu, podczas dyskusji nad zmianami w ustawie o przeciwdziałaniu narkomanii, Suski mówił m.in., że na posiedzeniu sejmowej komisji administracji i spraw wewnętrznych rozpatrywano raport na temat przestępczo¶ci. Według niego z raportu wynikało, "że raptowny wzrost przestępczo¶ci narkotykowej o kilkadziesi±t procent, szczególnie w¶ród młodzieży, nast±pił wtedy, kiedy PO objęła rz±dy, kiedy premierem został człowiek, który chwalił się, że palił marihuanę".

 Suski zarzucał też PO, że zgodnie z ustaw± będzie można posiadać narkotyki. "I to jest clou tej ustawy" - dodał. "Panie ministrze, czy przewiduje pan, że po wprowadzeniu tej ustawy spadn± ceny narkotyków, bo będzie mniejsze ryzyko? Za tego rz±du zdrożał cukier, benzyna, zdrożał chleb, ale przynajmniej narkotyki staniej±. I czy jest tak Ľle z Platform±, że proponuje młodzieży narkotyki? Bo chyba tylko na haju można głosować na Platformę" - powiedział z trybuny sejmowej Suski. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf1q1

--
stevep

Data: 2011-06-09 18:21:19
Autor: WW
Narkotyki staniej±?
W dniu 2011-06-09 18:00, cirrus pisze:

Suski zarzucał też PO, że zgodnie z ustaw± będzie można posiadać
narkotyki. "I to jest clou tej ustawy" - dodał. "P

Problem jest w całkowitym niezrozumieniu tematu.
Prohibicja w USA udowodniła, że żadne zakazy posiadania i spożycia nigdy nie s± skuteczne. Kto chce i tak kupi. Wszelkie prohibicje s± natomiast doskonałym Ľródłem finansowania dla przestępczo¶ci zorganizowanej.

Dlaczego więc teraz kto¶ uważa, że prohibicja akurat na narkotyki się sprawdzi ?.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-06-09 20:18:23
Autor:
Narkotyki staniej±?
On Thu, 09 Jun 2011 18:21:19 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Dlaczego więc teraz kto¶ uważa, że prohibicja akurat na narkotyki się sprawdzi ?.

 jestem przeciwnikiem legalizacji tych smieci chociaz doswiadczenia
 holandii mowia, ze cpaniem zajmuja sie glownie obcokrajowcy.
 mam tam znajomych i na wspomnienie o narkotykach pokazuja koleczko.
 za alkoholem (mocniejszym) tez nie przepadaja. u nas uwolnienie  trawki to tak jakby pozwolnie kibolom na walenie pilkarzy z liscia.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-10 10:14:01
Autor: WW
Narkotyki staniejÄ…?
W dniu 2011-06-09 20:18, "<he®sk>" pisze:
u nas uwolnienie
  trawki to tak jakby pozwolnie kibolom na walenie pilkarzy z liscia.

Niby dlaczego ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-06-10 12:20:31
Autor: jadrys
Narkotyki staniejÄ…?
W dniu 2011-06-09 20:18, "<he®sk>" pisze:

Dlaczego więc teraz ktoś uważa, że prohibicja akurat na narkotyki się
sprawdzi ?.
  jestem przeciwnikiem legalizacji tych smieci

ZwykĹ‚y dyktator przez ciebie przemawia.  Jak nie chcesz to nie uĹĽywaj, ale innym daj wolnÄ… wolÄ™.

Data: 2011-06-10 12:18:13
Autor: jadrys
Narkotyki staniejÄ…?
W dniu 2011-06-09 18:00, cirrus pisze: