Naród nie mo¿e istnieæ bez szlachty

Data: 2013-02-01 20:31:25
Autor: abc
Naród nie mo¿e istnieæ bez szlachty
Wracaj±c tedy do rzeczy zauwa¿amy, ¿e wy¿sz± ni¿ rodzina form± spo³eczno¶ci
jest ród, czyli grupa rodzin wywodz±ca siê od wspólnego przodka. Nawet i
dzisiaj istniej± spo³eczno¶ci funkcjonuj±ce w ustroju rodowym, który ma
wprawdzie pewne wady, ale ma te¿ i zalety.

Wy¿sz± ni¿ ród form± organizacji spo³ecznej jest plemiê, to znaczy -
spo³eczno¶æ zachowuj±ca tradycjê wspólnego pochodzenia. Wiele cech
organizacji plemiennej, cech trybalistycznych, wykazuj± na przyk³ad ¯ydzi -
co wyra¿a siê miêdzy innymi w podej¶ciu do zagadnieñ w³asno¶ciowych.

Form± wy¿sz± od plemienia jest narodowo¶æ - a wiêc spo³eczno¶æ o wspólnym
jêzyku, obyczajach, tradycji i historii - ale która nie zorganizowa³a siê
politycznie, to znaczy - nie wytworzy³a hierarchii.

Dopiero gdy narodowo¶æ wytworzy hierarchiê, to znaczy - zorganizuje siê
politycznie - staje siê narodem.

Wynika z tego, ¿e cech±, która pozwala odró¿niæ naród od narodowo¶ci, jest
istnienie szlachty. To ona tworzy hierarchiê i ona jest warstw±
pañstwotwórcz±.

Dlatego te¿ ¿aden naród nie mo¿e istnieæ bez szlachty. Je¶li przestaje j±
wytwarzaæ, zaczyna uwsteczniaæ siê do poziomu narodowo¶ci i przestaje byæ
narodem.

Wiêcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2732

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2013-02-01 20:38:27
Autor: jr
Naród nie mo¿e istnieæ bez szlachty

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:510c1877$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| wytwarzaæ, zaczyna uwsteczniaæ siê do poziomu narodowo¶ci i przestaje byæ

Powiedz mi przemadry abc, kiedy narodem przestana byc Amerykanie? A moze nim nie sa? (przeciez pochodza z ze wszedad).

Data: 2013-02-01 20:41:33
Autor: andal
On Fri, 01 Feb 2013 20:38:27 +0100, jr wrote:

> [...]

Powiedz mi przemadry abc, kiedy narodem przestana byc Amerykanie? A moze
nim nie sa? (przeciez pochodza z ze wszedad).

w ameryce szlachectwo nazywa sie kasa

Data: 2013-02-01 21:44:40
Autor: Grzegorz Z.
andal napisał:

> [...]

Powiedz mi przemadry abc, kiedy narodem przestana byc Amerykanie? A moze
nim nie sa? (przeciez pochodza z ze wszedad).

Ameryka z dużej.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-01 22:41:48
Autor: andal
On Fri, 01 Feb 2013 21:44:40 +0100, Grzegorz Z. wrote:

andal napisał:

> [...]

Powiedz mi przemadry abc, kiedy narodem przestana byc Amerykanie? A
moze nim nie sa? (przeciez pochodza z ze wszedad).

dziekuje grzesiu

Data: 2013-02-02 10:51:06
Autor: mkarwan
Naród nie mo¿e istnieæ bez szlachty
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keh9fn$dbq$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespół w zespół z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-02-01 20:50:08
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-01 20:31, abc pisze:
Dlatego te¿ ¿aden naród nie mo¿e istnieæ bez szlachty. Je¶li przestaje j±
wytwarzaæ, zaczyna uwsteczniaæ siê do poziomu narodowo¶ci i przestaje byæ
narodem.

czyli edukacja jest antynarodowa, bo jej powszechnosc podwazyla praktyczny sens istnienia arystokracji?

--
the_foe

Data: 2013-02-01 21:11:29
Autor: Marek Czaplicki
Naród nie może istnieć bez szlachty

Na całe szczęście wpływ tego pana na zjawiska w społeczności jest.... 0. :)

Data: 2013-02-01 20:40:25
Autor: andal
On Fri, 01 Feb 2013 21:11:29 +0100, Marek Czaplicki wrote:

abc pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek 01 luty 2013 20:31:

Na całe szczęście wpływ tego pana na zjawiska w społeczności jest.... 0.
:)

na motloch wplyw ma jedynie gw ?

Data: 2013-02-01 23:51:53
Autor: Lorn
W dniu 2013-02-01 21:40, andal pisze:
[...]

Motłochem należy nazwać zwolenników, zerowego wpływu Michalkiewicza :> Tudzież Pietrzaka i innych zidiociałych... Wierzących w chore wyobraźnie liliputów demokracji, którym wydaje się, że nadal żyją w komunie, ale mają tez swoich zwolenników... Czyli takich, którym się nie powiodło i czuja się oszukani. heh Mają to o co walczyli... ŚP profesor mawiał: "Pamiętajcie, nie ważne czy zdacie egzamin, czy nie. Do łopaty też są potrzebni." Solidarnie za łopatę chwycili. :>

Data: 2013-02-02 00:03:49
Autor: No pasaran
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:kehgtr$aqb$1dont-email.me...
[...]

A kiedy to ta komuna upadła i w jaki sposób? Czym się różni motłoch od PO, od motłochu od PiS?

Jak bandziory z mafii okradli przy okrągłym stole Polskę i Polaków, to już znaczy, że im się powodło? Jak bandzior z jednej kancelarii wraz z bandziorem z drugiej kancelarii okradli Polaków z emerytury, to znaczy, że im się powiodło?

Data: 2013-02-02 00:24:09
Autor: andal
On Sat, 02 Feb 2013 00:03:49 +0100, No pasaran wrote:

[...]

mentalnosc parchatych jest niezmienna, pierwsza rzecz to geszeft,
mozna go robic z kazdym nawet obdzierajac ze skory wlasnego ojca
ktory to dal synalkowi kase na start, takim zawsze sie powiedzie,
takich osobnikow jest pelno dookola, niestety narod zzydzial na potege,
czlowiek uczciwy dla nich jest pasozytem bo nie da sie wykorzystac

Data: 2013-02-02 01:30:21
Autor: Lorn
W dniu 2013-02-02 01:24, andal pisze:
mentalnosc parchatych jest niezmienna, pierwsza rzecz to geszeft,

Zawsze myślałem, że to mentalność skrajnej prawicy.. Patrz czym was karmi Rydzyk :> Pewnie nie wiesz... Jak każdy idiota popierający slogany :P

Data: 2013-02-02 00:43:09
Autor: Lorn
W dniu 2013-02-02 00:03, No pasaran pisze:
A kiedy to ta komuna upadła i w jaki sposób?

Kiedy boczek zostałeś bezrobotnym pasożytem.

Data: 2013-02-02 01:26:22
Autor: jr
Naród nie mo¿e istnieæ bez szlachty

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:kehgtr$aqb$1dont-email.me...

| Mot³ochem nale¿y nazwaæ zwolenników, zerowego wp³ywu Michalkiewicza :>
| Tudzie¿ Pietrzaka i innych zidiocia³ych... Wierz±cych w chore wyobra¼nie
| liliputów demokracji, którym wydaje siê, ¿e nadal ¿yj± w komunie, ale
| maj± tez swoich zwolenników... Czyli takich, którym siê nie powiod³o i
| czuja siê oszukani. heh Maj± to o co walczyli...

A o co oni walczyli?

 ¦P profesor mawia³:

Data: 2013-02-02 01:31:24
Autor: Lorn
Nar�d nie mo�e istnie� bez szlac hty
W dniu 2013-02-02 01:26, jr pisze:
A o co oni walczyli?

O to co dostali...

Data: 2013-02-02 01:40:10
Autor: Lorn
W dniu 2013-02-02 01:31, Lorn pisze:
W dniu 2013-02-02 01:26, jr pisze:
A o co oni walczyli?

O to co dostali...

ps i uporaj się z tym kodowaniem bo mój czytnik wariuje... Nie zamierzam na sztywno ustawiać, by na twoje posty odpowiadać... o Kur.. nawet się zrymowało. :>

Data: 2013-02-02 01:59:47
Autor: jr
Nar?d nie mo?e istnie? bez szlachty

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:kehn8r$fda$1dont-email.me...

| ps i uporaj siê z tym kodowaniem bo mój czytnik wariuje... Nie zamierzam
| na sztywno ustawiaæ, by na twoje posty odpowiadaæ... o Kur.. nawet siê
| zrymowa³o. :>

too kur.. bedzie do rymu..:>

Data: 2013-02-02 02:01:16
Autor: Lorn
W dniu 2013-02-02 01:59, jr pisze:
U�ytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisa� w wiadomo�ci

| ps i uporaj si� z tym kodowaniem bo m�j czytnik wariuje... Nie zamierzam
| na sztywno ustawia�, by na twoje posty odpowiada�... o Kur.. nawet si�
| zrymowa�o. :>

too kur.. bedzie do rymu..:>

No cóż... Wycinaj sygnaturki.

Data: 2013-02-02 02:07:31
Autor: jr
Nar?d nie mo?e istnie? bez szlachty

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:kehogj$m7b$2dont-email.me...

| > |
| > |

| No có¿... Wycinaj sygnaturki.

a ogonki.. przeszkadzaja?

Data: 2013-02-02 02:14:58
Autor: Lorn
W dniu 2013-02-02 02:07, jr pisze:
U�ytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisa� w wiadomo�ci
|>  |
|>  |

| No c�... Wycinaj sygnaturki.

a ogonki.. przeszkadzaja?

Krzaczysz kolego... :>

Data: 2013-02-02 01:53:08
Autor: jr
Nar?d nie mo?e istnie? bez szlachty

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:kehmod$c3i$2dont-email.me...

| O to co dostali...

Troche to plaskie
Ja Pietrzaka lubie, Michalkiewicz mnie nudzi. Kazdy o cos walczy i roznie dostaje/ nie dostaje. Moze nie walczyles nigdy o nic, moze walczyles - nie obchodzi mnie.

Data: 2013-02-02 02:00:44
Autor: Lorn
W dniu 2013-02-02 01:53, jr pisze:
> [...]

dostaje/ nie dostaje. Moze nie walczyles nigdy o nic, moze walczyles - nie

No i?

Data: 2013-02-02 02:08:34
Autor: jr
Nar?d nie mo?e istnie? bez szlachty

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:kehofd$m7b$1dont-email.me...
| > |
| > |

| No i?

co jeszcze?

Data: 2013-02-02 02:16:02
Autor: Lorn
W dniu 2013-02-02 02:08, jr pisze:
U�ytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisa� w wiadomo�ci
|>  |
|>  |

| No i?

co jeszcze?

Ciągle to samo... Czy to, na co jesteś ślepy.

Data: 2013-02-02 02:38:57
Autor: jr
Nar?d nie mo?e istnie? bez szlachty

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:kehpc3$qp0$3dont-email.me...
| > |>  |
| > |>  |

| > |
| > |

| Ci±gle to samo... Czy to, na co jeste¶ ¶lepy.

Co widzisz przyjacielu?

Data: 2013-02-02 03:05:37
Autor: Lorn
W dniu 2013-02-02 02:38, jr pisze:
U�ytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisa� w wiadomo�ci
|>  |
|>  |

| Ci�gle to samo... Czy to, na co jeste� �lepy.

Co widzisz przyjacielu?

| --
| Immortal silence gathers illusions inside...

Widzę, że nie wycinasz sygnaturek! Czy to jest takie trudne? Uhm.

Naród nie mo¿e istnieæ bez szlachty