Narodowa walka z rakiem germanizacji....

Data: 2009-09-23 07:59:53
Autor: Tzva Adonai
Narodowa walka z rakiem germanizacji....
Szanowna Redakcjo,

Niedawno ukazał się artykuł w "Naszym Dzienniku" o pełzającej
germanizacji na Śląsku. Mieszkam w Sopocie. Gdy ostatnio wracałem
samochodem z pracy do domu, zobaczyłem, że jadący przede mną samochód
miał na pasku (gdzie zwykle dealer podaje swój adres) w dolnej części
tablicy rejestracyjnej napis "freie Stadt Danzig" (Wolne Miasto
Gdańsk) w stylizacji gotyckiej. Kilka kilometrów dalej spotkałem inny
samochód z tym samym napisem i wykonany dokładnie w ten sam sposób, a
więc pochodzący z tego samego źródła. Zapisałem numer tego samochodu.
Jestem oburzony takim postępowaniem, zamierzam zawiadomić o tym organa
ścigania.

Z poważaniem i życzeniami błogosławieństwa Bożego.
stały czytelnik "Naszego Dziennika"

prof. dr hab. inż. Dominik Rutkowski
profesor zwyczajny Politechniki Gdańskiej

http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=cz&dat=20090922&id=main

Narodowa walka z rakiem germanizacji....