Narodowe szczepienia

Data: 2021-04-07 09:50:18
Autor: Runt
Narodowe szczepienia
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,26952993,chaos-w-kolejce-na-szczepienia-na-stadionie-narodowym-doszlo.html#s=BoxWyboLink

"Jestem w szoku. Nie spodziewałem się czegoś takiego. Myślałem, że we flagowym, propagandowym punkcie szczepień będzie to wyglądać inaczej - mówi pan Antoni. Przywiózł ojca na szczepienie o godz. 11.45 na Stadionie Narodowym. Kiedy rozmawialiśmy o godz. 13.30, jego ojciec wciąż stał w kolejce. Nie wiedział, o której zostanie zaszczepiony.

Pan Antoni opisuje, że do bójki wśród stojących doszło na stadionowym parkingu. W tłumie, nawet kilkuset osób, narastały emocje, bo wśród czekających byli też tacy, którym minęła umówiona godzina szczepienia. - Ludzie nie wiedzieli, co robić. Nie było nikogo, kto np. przez nagłośnienie mógłby ich uspokoić, że szczepionki nie przepadną."

https://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,141637,26953636,kilkaset-osob-w-kolejce-zatory-bojki-wyzwiska-to-nie-derby.html#s=BoxLoCpMT

Na wejście do punktu szczepień w szpitalu tymczasowym na Stadionie Narodowym w Warszawie trzeba czekać we wtorek nawet parę godzin. - Ewidentnie nie byli przygotowani na taką kryzysową sytuację. Nagle obsługa otworzyła drugie drzwi. Ludzie rzucili się do nich. Doszło do przepychanek. Emocje były ogromne, ludzie krzyczeli. Tuż przy windzie pobiło się dwóch starszych panów - przekazała "Gazecie Wyborczej" jedna z osób stojąca w kolejce na szczepienie przeciwko COVID-19."

Kolejne kłamstwo GW! W TVP Info pokazano grupę staruszków stojących grzecznie w kolejce. Podawano herbatę i ciasteczka. Wcale ich nie zabrakło, a nawet sporo zostało. Ciasteczek oczywiście. Nic nie przepadło i nie zmarnowało.. ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-07 10:26:38
Autor: _Master_
Znowu warsiawka. ZAKAŁA NARODU. Pewnie jeszcze K LĘLI NA POTĘGĘ

Narodowe szczepienia