Narodowe wypłaszczenie postępuje:

Data: 2020-10-29 03:17:37
Autor: Bruno Brunowski
Narodowe wypłaszczenie postępuje:
"Mamy 20 156 nowych i potwierdzonych przypadków zakażenia #koronawirus z województw: wielkopolskiego (2633), mazowieckiego (2255), śląskiego (1994), małopolskiego (1927), łódzkiego (1794), lubelskiego (1700), kujawsko-pomorskiego (1403), podkarpackiego (1306), pomorskiego (953), podlaskiego (858), dolnośląskiego (857), świętokrzyskiego (599), zachodniopomorskiego (549), warmińsko-mazurskiego (525), opolskiego (482), lubuskiego (321). Z powodu COVID-19 zmarło 46 osób, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarło 255 osób."
https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/1321746889591689226?s=20

--
Bruno

Data: 2020-10-29 11:33:21
Autor: A. Filip
Narodowe wypłaszczenie postępuje [POtrzeba Tuska na drugie Czechy?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Tylko PO może temu zaradzić na miarę dwukrotnego sukcesu gównociągu
Trzaskogrodu/Walcogrogu według (wstępnego) projektu Lecha Kaczyńskiego!

Jest dobrze? Ni wuja.
Należy opierdalać (rząd PiS)? Oczywiście.
Tyle że to *jak bardzo* zależy od tego jak Polska *obecnie* wypada na
tle innych krajów Europy (np. Czech) i od ilości wiary w to że rząd
"innej partii" musiałby być lepszy.  Moja wiara w to jest jeszcze mierna
ale *niestety* powoli i systematycznie rośnie.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-29 04:08:09
Autor: japanizer
On Thursday, October 29, 2020 at 11:34:09 AM UTC+1, A. Filip wrote:
> [...]

Tyle że to *jak bardzo* zależy od tego jak Polska *obecnie* wypada na
tle innych krajów Europy (np. Czech) i od ilości wiary w to że rząd

Za wczoraj, Andrzejku, bo widzę, że czytanie nie jest twoją mocną stroną:

Niemcy (83 miliony mieszkańców, Angela Merkel, lewaki i imigranci): 96 zgonów
Polska (38 milionów mieszkańców, Jarosław Kaczyński, pistargowica i Jezus Chrystus Królem Polski): 236 zgonów

Za dzisiaj Polska reportuje już 301 zgonów.

Jako że w szpitalach miejsc już nie ma, a jesteś w wieku, w którym koronawirus raczej serwuje duszącą śmierć - lepiej nie wychodź z domu, gdzieś do 2022 roku - może wtedy Sasin zacznie załatwiać szczepionki chociaż na grypę. No i uważaj, bo kurierzy i listonosze gremialnie nie noszą maseczek!

Data: 2020-10-29 11:39:20
Autor: u2
W dniu 29.10.2020 o 11:33, A. Filip pisze:
Należy opierdalać (rząd PiS)? Oczywiście.

no i organizować szał macicy na ulicy, oraz sprowadzać bojówki z Niemiec:))))))))))))

Data: 2020-10-29 13:31:27
Autor: Runt
Narodowe wypłaszczenie postępuje [filip Polskę zbaw!]
W dniu 2020-10-29 o 11:33, A. Filip pisze:
[...]

dlaczego tego nie robisz?
Tyle że to *jak bardzo* zależy od tego jak Polska *obecnie* wypada na
tle innych krajów Europy (np. Czech)
co to zmienia "dobry samarytaninie"?
i od ilości wiary w to że rząd
"innej partii" musiałby być lepszy.
jakiej? jakiej? ;-)))
Moja wiara w to jest jeszcze mierna
ale *niestety* powoli i systematycznie rośnie.
z wykresem zakażeń?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-29 16:59:52
Autor: Budzik
Narodowe wypłaszczenie postępuje [POtrzeba Tuska na drugie Czechy?]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Moim zdaniem to błąd ze probujesz relatywizowac sytuacje porównujac nas do Czech... Porównuj do jakiejs Brazylii albo Indii, jak dodatkowo dobrze wyskalujesz wykres to ci wyjdzie ze 1000 zgonów to pestka...

https://www.money.pl/gospodarka/akt-zgonu-za-aktem-zgonu-polakow-
umiera-rekordowo-duzo-6568771565054656a.html

W Poznaniu zaczeli budowac szpital na targach - teoretycznie skoncza budowac go na koniec listopada.
Szczyt zachorowan w tym okresie przewiduje sie na połowe listopada. Zdarza przed zakonczeniem pandemii?

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Narodowe wypłaszczenie postępuje: