Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Narodowy program bezpieczenstwa

Narodowy program bezpieczenstwa

Data: 2013-02-03 20:52:17
Autor: J.F.
Narodowy program bezpieczenstwa

https://www.ocenprogrambrd.pl/

Przeczytac, ocenic, wyslac opinie.

Tylko nie op* sie, bo wprowadza Vision Zero i powiedza ze spoleczenstwo tak
chce :-P

P.S. Tak na szybko ... tam wspominaja o programie Gambit z 2005r .. ktos
slyszal, zna ? J.

Data: 2013-02-03 21:19:23
Autor: Tom N
Narodowy program bezpieczenstwa
J.F. w <news:5sbd7xi0bti4.ktwqyzt27zkc.dlg40tude.net>:

https://www.ocenprogrambrd.pl/

Przeczytac, ocenic, wyslac opinie.

Tylko nie op* sie, bo wprowadza Vision Zero i powiedza ze spoleczenstwo tak
chce :-P

P.S. Tak na szybko ... tam wspominaja o programie Gambit z 2005r .. ktos
slyszal, zna ?

Nawet gdyby nie słyszał i nie znał, to mógłby w załączonym przez Ciebie "do
przeczytania, ocenienia..." wyczytać:

"W okresie obowiązywania Programu GAMBIT 2005 na poziomie krajowym
podejmowane były liczne działania edukacyjne, prewencyjne i
infrastrukturalne wpisujące się w kierunki działań programowych. Niestety,
podjęto tylko 84 ze 144 zadań (58%) przewidzianych do realizacji.
Jednocześnie w wielu przypadkach decyzje polityczne i administracyjne były
niezgodne z programem GAMBIT 2005."

I znowu wyszło, że trolujesz ;P

PS
Tak cfanie pedeefa skroili, że nie da się copy&paste normalnie zrobić...

Więc podsumowanie: "33% zabitych jest w związku z pieszymi na jezdni"
"15-20%" to czołówki, "w związku z brakiem rozdzielenia jezdni"
"do równie niebezpiecznych" (tak jak na skrzyżowaniach) "należą te związane
z najechaniem na przeszkodę (drzewo lub słup) zlokalizowaną zbyt blisko
krawędzi jezdni"

Wynika, że ponad 80% wypadków śmiertelnych jest z powodu infrastruktury
drogowej... --
'Tom N'

Data: 2013-02-03 22:54:17
Autor: J.F.
Narodowy program bezpieczenstwa
Dnia Sun, 3 Feb 2013 21:19:23 +0100, Tom N napisał(a):
J.F. w
https://www.ocenprogrambrd.pl/
P.S. Tak na szybko ... tam wspominaja o programie Gambit z 2005r .. ktos
slyszal, zna ?

Nawet gdyby nie słyszał i nie znał, to mógłby w załączonym przez Ciebie "do
przeczytania, ocenienia..." wyczytać:

"W okresie obowiązywania Programu GAMBIT 2005 na poziomie krajowym
podejmowane były liczne działania edukacyjne, prewencyjne i
infrastrukturalne wpisujące się w kierunki działań programowych.

Ja wiem ze moglbys, sam wyczytalem. Ja sie pytam czy od 2005 cos slyszales
o tym programie ? Tajny i poufny czy co ?

Tak cfanie pedeefa skroili, że nie da się copy&paste normalnie zrobić...
Więc podsumowanie: "33% zabitych jest w związku z pieszymi na jezdni"
"15-20%" to czołówki, "w związku z brakiem rozdzielenia jezdni"
"do równie niebezpiecznych" (tak jak na skrzyżowaniach) "należą te związane
z najechaniem na przeszkodę (drzewo lub słup) zlokalizowaną zbyt blisko
krawędzi jezdni"

Wynika, że ponad 80% wypadków śmiertelnych jest z powodu infrastruktury
drogowej...

No wiesz, to akurat gdzies po szwedzku mozna wyczytac.
Oni kiedys pomysleli "skad sie biora wypadki", i doszli do ciekawych
wnioskow: 33% to piesi ... usunac pieszych z jezdni. A moze to
nieekologicznie, to usunac samochody z przejsc.
30% na skrzyzowaniach ... zlikwidowac skrzyzowania. Zbudowac ronda
20% czolowki ? rozdzielic pasy. Pieprzyc ze sa tylko dwa, bedzie barierka
na srodku nie bedzie wypadkow.

I wlasciwie bym przyznal racje, gdyby nie to ostatnie. Bo oczywiscie tak
bedzie, dobre rozwiazania za drogie.
I przedostatnie tez ... znow przejechalem nowa obwodnice Tynca na 35 ...
niby wazna droga, dwie jezdnie, 4 pasy ... tylko 5 rond na odcinku 5 km ...
bezpiecznie pewnie bedzie ... dopoki sie ktos nie wk* i na rondzie nie
zwolni ..

J.

Narodowy program bezpieczenstwa

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona