Narodowy socjalizm i polski TK

Data: 2016-06-14 01:39:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Narodowy socjalizm i polski TK
Potomkowie narodowych socjalistów (nazistów -- autorów uśmiercania
niewygodnych ludzi w komorach gazowych i palenia zwłok tychże
pomordowanych ludzi w krematoriach) obdarowali ARzeplińskiego
honorowym doktoratem.

To tak, jakby na przełomie lat 40 i 50 ubw. jakiegoś polskiego
sędziego (zbrodniarza stalinowskiego) uhonorowano w Moskwie.

   http://wiadomosci.onet.pl/swiat/prof-andrzej-rzeplinski-otrzyma-tytul-doktora-honoris-causa-uniwersytetu-osnabrueck/ylcser

   Prof. Andrzej Rzepliński otrzyma tytuł doktora honoris causa Uniwersytetu Osnabrück
   Decyzję o nadaniu honorowego tytułu podjęła rada wydziału prawa niemieckiej uczelni.
   O fakcie poinformował na Twitterze reporter Radia Zet Przemysław Taranek.

   http://niezalezna.pl/81701-kto-pracuje-na-niemieckiej-uczelni-ktora-nagrodzila-rzeplinskiego-syn-prof-zolla

   Kto pracuje na niemieckiej uczelni, która nagrodziła Rzeplińskiego? Syn prof. Zolla

   Na niemieckiej uczelni, która uhonorowała dziś prezesa Trybunału Konstytucyjnego Andrzeja
   Rzeplińskiego, zatrudniony jest... syn prof. Andrzeja Zolla, prezesa TK w latach 1993-1997.
   W sporze o Trybunał Konstytucyjny prof. Zoll wyraźnie stanął właśnie po stronie Rzeplińskiego.

[wg mnie ten doktorat można postrzegać jak wbicie noża między żebra AR]

--

 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2016-06-14 12:37:05
Autor: Olin
Dnia Tue, 14 Jun 2016 01:39:46 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

[...]

Zapomniałeś wspomnieć o odwetowcach z Bonn. Pewnie coraz mniej płacą za wylewanie gnoju, bo tym razem Twój post jest
wyjątkowo krótki, ale wierzę, że szybko powrócisz do formy i zadziwisz
wszystkich umiejętnością kopiowania i wklejania.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-06-14 17:31:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Narodowy socjalizm i polski TK

"Olin" 5ssj4xeanpk7$.1b81ud1audx7i.dlg@40tude.net

[...]

Słyszysz, że dzwonią, ale nie wiesz, w którym uchu -- wewnętrznym czy środkowym. ;)
Zapomniałem dodać, że ARzepliński dostał ów honorowy doktorat za  niezłomne ;)
łamanie Konstytucji RP, a dokładniej -- za łamanie 197 artykułu tejże Konstytucji:

     Organizację Trybunału Konstytucyjnego oraz tryb postępowania przed Trybunałem określa ustawa.

IMO należy zmienić konstytucję tak, by sędziowie w RP nie stali ponad prawem.
Można by było wówczas postawić ARzeplińskiego przed TS, osądzić i ukarać?
Nie... Gdyby można było sądzić polskich sędziów w RP -- ARzepliński nie
łamałby polskiej konstytucji aż tak bezczelnie.

Pewnie coraz mniej płacą za wylewanie gnoju,

Stale tyle samo -- przynajmniej dla mnie.
Jeśli można prosić -- powiedz im, żeby płacili mi więcej. :)

bo tym razem Twój post jest
wyjątkowo krótki, ale wierzę, że szybko powrócisz do formy i zadziwisz
wszystkich umiejętnością kopiowania i wklejania.

uzdrawiam

Ze wszystkiego, czy masz jakąś specjalizację?

Grzesiek

"Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie."

Ubogi to ten, kto złożył nadzieję w Bogu, nie zaś biedny.

--

 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2016-06-15 10:58:06
Autor: Olin
Narodowy socjalizm i polski TK
Dnia Tue, 14 Jun 2016 17:31:14 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Zapomniałem dodać

Zapomniałeś również o wizycie Najjaśniejszego Prezydenta Polski Andrzeja
Dudy w Berlinie, gdzie spotkał się z prezydentem "potomków narodowych
socjalistów (nazistów - autorów uśmiercania niewygodnych ludzi w komorach
gazowych i palenia zwłok tychże pomordowanych ludzi w krematoriach)".

Przy okazji mazgaił się, że "Polska nie jest dziś krajem, o którym można by
powiedzieć, że jest państwem sprawiedliwym,  dla swoich obywateli, że jest
państwem, w którym obywatele traktowani są równo. Jest bardzo wielu ludzi,
którzy tego powiewu wolności, nowoczesności, zasobności i poprawy jakości
życia tak oczekiwanej nie odczuli w takim stopniu, jak się spodziewali, czy
w takim stopniu, jak udało się to innym, niestety nielicznym", co jest
stałym zwyczajem targowiczan, którzy w obronie swoich partyjnych interesów
i przywilejów chcą utrzymania niekorzystnego dla rozwoju kraju, ale
korzystnego dla nich status quo. Aby to uzyskać szukają pomocy u swych
niemieckich protektorów, tak jak targowiczanie poszli na kolaborację z
Rosją.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."

Data: 2016-06-15 20:12:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Narodowy socjalizm i polski TK

"Olin" 11cm4x9sgcswd$.kbvc1vaum6zs$.dlg@40tude.net

Zapomniałeś również o wizycie Najjaśniejszego Prezydenta Polski Andrzeja Dudy

Póki wg polskiego państwa 'wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa'
to 'skolioza kręgosłupa' -- prezydentem RP jest wg mnie bank Sygma.

[...]

To przykładowo ja -- za sprawą białostockiego metropolity Ozorowskiego
i jego podopiecznego, tFUrcy prawa, Jerzego Kopani, prof. uniwersytetu
drżącego ze strachu przed zsyłką do ,,domu'', czyli na wieś. O swych
lękach Kopania opowiedział prywatnie mojej siostrze w mojej obecności,
gdy moja siostra (dawniej uczennica Kopani) stawiła się u Kopani jako
dziennikarka a ja czekałem spokojnie niedaleko jako Kopani podwładny.

[...]

Polacy to zlepek narodów -- nic dziwnego, że szukali poparcia u sąsiadów.
Znam Polaków wychwalających Niemców pod niebiosa i (; wiem, ;) co uczynić,
aby obecna RP rozpadła się za sprawą kolejnych rozbiorów. :)

-=-

Innymi słowy -- nie zapomniałem o wyprawach Dudy. Nie śledzę tych wypraw.

--

 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2016-06-16 12:49:49
Autor: Olin
Dnia Wed, 15 Jun 2016 20:12:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

nie zapomniałem o wyprawach Dudy. Nie śledzę tych wypraw.

Wiele tracisz, gdyż ten Najwspanialszy (po Kaczyńskim) z Prezydentów już w
czasie swej pierwszej wizyty zagranicznej w Estonii nie wyrażał się
najlepiej o swej ojczyźnie. To charakterystyczne, że czynił to w kraju,
który wystawił Estnisches SS-Freiwilligen Panzergrenadier Bataillon
,,Narva", żeby narodowy socjalizm mógł zataczać szersze kręgi.

Zanim jednak zaczął pełnić ten zaszczytny urząd, jako poseł wielokrotnie
podróżował za chlebem do Nowego Tomyśla, naturalnie na koszt podatników, bo
tylko frajer płaciłby za noclegi i jazdy z własnej kieszeni, skoro jest
okazja wykiwać Sejm. Jako wykładowca wielce renomowanej Wyższej Szkoły
Pedagogiki i Administracji zarobił marne 280 tys. i do dziś nie wiadomo,
czy wystarczyło mu na waciki.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-06-16 13:05:58
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości
[...]

Wez pod uwage rys historyczny.
Narod przez dlugi czas byl pod jarzmem cara, jak mu sie w koncu udalo "wybic na niepodleglosc", to wkrotce przyszli bolszewicy.
I co sie dziwic, ze wyzwolicieli witali z kwiatami i pomagali bolszewika bic.

Finowie byli w podobnej sytuacji - tym nawet Stalin wybaczyl.

J.

Data: 2016-06-16 13:33:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Narodowy socjalizm i polski TK

"J.F." 57628819$0$647$65785112@news.neostrada.pl

[...]

RyŚ histeryczny? ;) Bolszewicy byli wrogami cara finansowani
początkowo przez Niemców.

Finowie byli w podobnej sytuacji - tym nawet Stalin wybaczyl.

Węgrom -- także. Węgrzy, jako sojusznicy Hitlera, informowali
Polaków o wszelkich zamiarach i posunięciach III Rzeszy, które
znali wprost ze źródła. Co więcej -- chętnie przyjęli polskie
wojska opuszczające Polskę w czasie kampanii wrześniowej.

-=-

Natomiast Estończycy podstępnie i haniebnie internowali ORP Orła,
który jednak uciekł (po częściowym rozbrojeniu i pozbawiony map)
na zachód, aby dać się zatopić alianckiej marynarce wojennej.

Nie był jedynym ORP zatopionym przez sojuszników.

Norwegia była też blisko ZSRR i Rosji (IR i RS) ale nie stanęła
po stronie Hitlera. Broniąc Norwegii, czy raczej atakując Niemców
na terytorium Norwegii, poszedł na dno jeden z najlepszych polskich
niszczycieli -- ORP Grom, bliźniak ORP Błyskawicy. Okręty zakupiono
kosztem sporego poświęcenia społeczeństwa polskiego i odesłano na
zachód 30 sierpnia 1939 roku, by uniknęły losu innych polskich
okrętów i statków...

--

 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2016-06-16 14:00:42
Autor: Olin
Dnia Thu, 16 Jun 2016 13:05:58 +0200, J.F. napisał(a):

Wez pod uwage rys historyczny.
Narod przez dlugi czas byl pod jarzmem cara, jak mu sie w koncu udalo "wybic na niepodleglosc", to wkrotce przyszli bolszewicy.

Ja to akurat ogarniam i niezawodnie nawet Eneuel Leszek, który mimo to
uznał za stosowne 71 lat po wojnie przylutować Rzeplińskiemu doktoratem
honoris causa od narodowych socjalistów z Osnabrück, bo na Nowogrodzkiej
uznali, że ciemny lud kupi tę opowieść. Na wojnie z dobrą zmianą nie da się brać jeńców i trzeba zapomnieć o
używaniu rozumu.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
św. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-06-17 03:26:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Narodowy socjalizm i polski TK

"Olin" 1kgav05wcus2f.egrazyyy5n6b.dlg@40tude.net

Ja to akurat ogarniam i niezawodnie nawet Eneuel Leszek, który mimo to
uznał za stosowne 71 lat po wojnie przylutować Rzeplińskiemu doktoratem
honoris causa od narodowych socjalistów z Osnabrück,

Kłamiesz jak SSO Marzanna Rogowska? :)
Zajrzyjmy do źródełek:

   "Eneuel Leszek Ciszewski" njng85$r44$1@node2.news.atman.pl

   > Potomkowie narodowych socjalistów (nazistów -- autorów uśmiercania

Czyli kłamiesz... >>Potomkowie<<

bo na Nowogrodzkiej uznali, że ciemny lud kupi tę opowieść.

Z tym uzasadnieniem pojechałeś za daleko. :)
Ja coś uczyniłem, bo na Nowogrodzkiej coś uznali?
[nawet nie wiem, co na tej Nowogrodzkiej jest; zapewne
to ulica Nowogrodzka, ale co tam ma być?... nie będę
przyznawał się -- bo mnie wyśmieją z uwagi na mą ignorancję!]

Wg Ciebie jestem instruowany czy dyrygowany przez Nowogrodzką?

Jestem aktualnie po dwóch pismach procesowych -- Apelacji i Zażaleniu.
Zacząłem zarabiać pisaniem... Chlip, chlip... ;) Zażalenie nie w moim
imieniu. :) Ot po prostu -- masz pisane, więc pisz...

Oczy mi wyłażą z orbit... :)
Ale jakiś przerywnik musi być. :)
SSO Marzanna Rogowska kłamie, mataczy, odrzuca dowody
w ciemno i nie może zdecydować się co do tego:

  - czy SO jest okulistą
  - czy SO nie jest okulistą

Mówi, że Sąd nie jest okulistą, lecz pisze, że okulistę
Sąd powołał, gdyż ja domagałem się tego powołania...

Na wojnie z dobrą zmianą nie da się brać jeńców i trzeba zapomnieć o używaniu rozumu.
[brak jeńców ==> przegrana; nieużywanie rozumu ==> przegrana]

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
św. Tomasz z Akwinu

Co z mężatkami?
Wiadomo co... Zbawione będą dzięki rodzeniu dzieci. :)
[ta, która nie urodzi, AMerkel chociażby, nie zazna rozkoszy niebieskich]

--

 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2016-06-17 03:53:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]

   "Eneuel Leszek Ciszewski" njng85$r44$1@node2.news.atman.pl

   > Potomkowie narodowych socjalistów (nazistów -- autorów uśmiercania

[jasne? -- olin jest prawnikiem, bo kłamie jak sędzia?!]

-=-

Neonaziści są rzeczywistością. :)

-=-

Nie wiem, czy AMerkel poczęta została ze spermy AHitlera, ale
wiem, że postępowanie tej pani przypomina postępowanie Hitlera:

 - najpierw obiecuje dobrobyt zyskany przymusową pracą imigrantów
 - po czym demoluje Europę tymiż imigrantami

 - przy okazji wyposaża imigrantów w szmal i wysyła tychże imigrantów
   do ich ,,domu'', aby zakładali własne interesy, czyli... bili żyda!

Baszar dogada się z Binjaminem i wspólnie zbudują koalę:

    FR, USA, Izrael, Syria, Iran...

aby dać odpór Niemcom, którymi (diabli wiedzą, dlaczego) dowodzi AMerkel...

Co Ty na to? :)
Donbas ustąpi i... wpuści wojska FR, aby stać się częścią FR, która
z czasem (o ile Striełkov ucywilizuje się?) uniezależni się od FR
i przekształci się w dwa państwa, początkowo zależne od FR. :)

[...]

Najpierw SO uznaje, że zbada mój wzrok bez udziału
okulisty, a po roku nie chce zapoznawać się z dowodami,
co tłumaczy tym, że sąd nie jest okulistą!

SSO Marzanna Rogowska popełniła uzasadnienie niemal uniwersalne.
Niemal -- bo uniwersalne, jeśli nie liczyć zawiłości okulistycznego
powołania wymuszonego moim domaganiem się...

Wzięła gotowca i podstawiła moje dane. :)

Data: 2016-06-17 11:41:19
Autor: Olin
Dnia Fri, 17 Jun 2016 03:53:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Nie wiem, czy AMerkel poczęta została ze spermy AHitlera, ale
wiem, że postępowanie tej pani przypomina postępowanie Hitlera:

Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski został poczęty ze spermy tow.
Wiesława, ale wiem, że działalność tego pana przypomina postępowanie
Władysława Gomułki - i jego nieodrodnego mentalnego syna, jakim jest
Jarosław Kaczyński - bo posługuje się antyniemieckimi obsesjami i je
podsyca, zestawiając profesorów z Osnabrück i Merkel z narodowymi
socjalistami i Hitlerem.

Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski chadza na zebrania ONR, ani czy
rzeczywiście nie wie, co to Nowogrodzka (jak deklaruje, zupełnie nie
interesuje się polityką), ale jego postępowanie przypomina mi działalność
płatnych pisowskich trolli, ponieważ jego troski i zmartwienia wyrażane na
grupie zadziwiająco pokrywają się z propagandą reżimowych mediów, którą
można do woli delektować się na falach eteru.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-06-17 14:45:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Narodowy socjalizm i polski TK

"Olin" j4s8hmm5a2zl.xfls15qosgr3$.dlg@40tude.net

Nie wiem, czy AMerkel poczęta została ze spermy AHitlera, ale
wiem, że postępowanie tej pani przypomina postępowanie Hitlera:

Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski został poczęty ze spermy tow. Wiesława,

Też nie wiem.

ale wiem, że działalność tego pana przypomina postępowanie
Władysława Gomułki - i jego nieodrodnego mentalnego syna, jakim jest
Jarosław Kaczyński - bo posługuje się antyniemieckimi obsesjami i je

Nie mam takowych obsesji.

podsyca, zestawiając profesorów z Osnabrück i Merkel z narodowymi
socjalistami i Hitlerem.

Obecnie żyjący Niemcy są potomkami nazistów -- to fakt, którego
kwestionować nie można. Sama AMerkel to przypomina od czasu do
czasu. Kto zaprzecza istnieniu nazizmu -- ten zmusza świat do
powtórki makabrycznej historii.

Nie tylko świeccy politycy, ale także/nawet papież (problem
lefebrystów) nie ośmielił się na zakwestionowanie istnienia
niemieckich obozów zagłady.

Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski chadza na zebrania ONR,

Obecnie chadzam na rehabilitację, ale nie wiem, czy to ONR. ;)

ani czy
rzeczywiście nie wie, co to Nowogrodzka (jak deklaruje, zupełnie nie
interesuje się polityką), ale jego postępowanie przypomina mi działalność
płatnych pisowskich trolli,

PiS mi nie płaci bezpośrednio. Płaci inaczej, ale o tym za jakiś czas.
PiS ma swoje cele [niekoniecznie więzienne] i ja mam swoje cele.
Bywa, że te cele pokrywają się. [moim celem jest moje życie]

ponieważ jego troski i zmartwienia wyrażane na
grupie zadziwiająco pokrywają się z propagandą reżimowych mediów, którą
można do woli delektować się na falach eteru.

Nie mam telewizora i rzadko słucham radia.

--

 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2016-06-17 15:14:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Narodowy socjalizm i polski TK

"Eneuel Leszek Ciszewski" nk0req$vp$1@node2.news.atman.pl

Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski został poczęty ze spermy tow. Wiesława,

Też nie wiem.

Ale wiem, że Eneuel jest duchem drwiącym z materii.
Jednak przyznaję, że w moich opowiadaniach brak stalowej ;)
konsekwencji i bywa często tak, że Eneuelem nazywana jest
otoczka białkowa ducha, któremu na imię -- Eneuel.

Otoczka ta zrodzona została w Kapodocji, jako zniewolona,
lecz z racji łaski (nie z racji jakichkolwiek zasług!)
otoczce tej dano wolność.

     http://www.leszekc.w.tkb.pl/krolewna/postanowienie.htm
 -- Ty jesteś Eneuel -- Królewski Elf,
    zrodzony jako niewolnik, w Kapodocji
    granicach; należysz prawnie do Arkedocji,
    lecz Korteriusze (z powodu Twego chamskiego
    urodzenia oraz z powodu pieniędzy) starają
    się Ciebie uczynić parobkiem, lekceważąc
    tym samym postanowienie Króla. :)Korteriusze (jak Ty?) noszą czarne togi, które nazywają sutannami... ;)
Rozpętali piekło nad moją głową, lecz szanuję ich, gdyż czynili to
starannie, profesjonalnie...

--

 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2016-06-16 13:55:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Narodowy socjalizm i polski TK

"Olin" u9j6aoj13m7z.co846gueekt0$.dlg@40tude.net

Wiele tracisz,

Wolałbym podróżować -- niż śledzić.

[...]

Internowali też ORP Orła -- podwodny okręt RP.

Ukraińcy też wystawili swoich essesmanów (ponoć niemieccy byli
aniołami przy ukraińskich -- znam to tylko z filmów i opowiadań)
i swoje wojska w ogóle.

Stepan Bandera jest dziś postrzegany jako święty a przecież obecna RP
(nie wiem, która -- bo jestem słaby w arytmetyce) broni Ukraińców przed
Putinem i Striełkovem zawzięcie.

Ogólnie jestem przeciwnikiem narodowych ugrupowań zwanych państwami.
Nie ja jeden? ;)

   https://www.youtube.com/watch?v=tAyS162QpZY

[...]

Pracownicy uczelni tak żyją. Wiem, bo byłem pracownikiem uczelni.

okazja wykiwać Sejm. Jako wykładowca wielce renomowanej Wyższej Szkoły
Pedagogiki i Administracji zarobił marne 280 tys. i do dziś nie wiadomo,
czy wystarczyło mu na waciki.

MZ wystarczało.  :)

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

Ten też był klientem/obserwatorem_osobliwości Biz banku?...

[...]

Postscriptum: W poście będącym odpowiedzią na post JF -- zapomniałem o napisaniu,
              że ORP Błyskawica i ORP Burza wróciły do Polski, ale już do PRL. ORP
Burza dał przerobić się na żyletki, zaś ORP Błyskawica stanął w Gdyni jako muzeum.
Pod tym względem (sentymentalnym) Ruscy nie byli źli. Na czas II wojny świętej
alianci wypożyczyli Polakom niszczyciel, któremu Polacy nadali imię ORP Piorun.
Okręt ten wsławił się polowaniem na Bismarcka, którego trzymał przez godzinę, czym
przyczynił się do zatopienia korsarza. Dziś niestety trudno znaleźć choćby wzmiankę
o poświęceniu Polaków, którzy na ,,oparach'' paliwa wracali do portu po walce,
której nawet nie można przyrównać do walki Goliata z Dawidem... Szczęściem dla
Polaków było uszkodzenie sterów pancernika.

Data: 2016-06-16 14:11:45
Autor: Olin
Dnia Thu, 16 Jun 2016 13:55:59 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Pracownicy uczelni tak żyją. Wiem, bo byłem pracownikiem uczelni.

Mandat poselski pozwoliłby Ci zminimalizować koszty uzyskania przychodu.
Niestety pula szczęśliwców jest ograniczona.

Bertrand Russell
Ten też był klientem/obserwatorem_osobliwości Biz banku?...

Mówią, że ulokował całą kasę w SKOK Wołomin i dlatego nie dożył powstania
Twego ulubionego banku.

Data: 2016-06-17 03:30:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Narodowy socjalizm i polski TK

"Olin" 1ex04v1gkcyop$.16vu95nu4f5pr$.dlg@40tude.net

Pracownicy uczelni tak żyją. Wiem, bo byłem pracownikiem uczelni.

Mandat poselski pozwoliłby Ci zminimalizować koszty uzyskania przychodu.

Co mi po tej minimalizacji? :)
Ogólnie (co do zasady? -- gadka prawnicza ze mnie
spływa) im niższe te koszty -- tym wyższy podatek.

Niestety pula szczęśliwców jest ograniczona.

USA pod tym względem są ograniczone mocniej niż RP. ;)
IMO polski parlament należy okroić tak, by liczba
parlamentarzystów spadła dziesięciokrotnie. :)

--

Narodowy socjalizm i polski TK