Narodowy spis powszechny

Data: 2011-04-01 13:26:22
Autor: szerszen
Narodowy spis powszechny

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:in46ch$3tc$1@news.dialog.net.pl...

..
Trezba tam podawac doslownie wszystko.

jakie wszystko?
narodowość, język, adres zamieszkania, zameldowania i tak mają, i subiektywną przynależność do grupy społecznej, natomiast nad czym ubolewam, nie ma miejsca na wyznanie czy też jego brak, co mnie dziwi, bo mogliby w internetowym dać, a nie tylko dla 25% wybrańców w spisie bezpośrednim

Data: 2011-04-01 13:29:26
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Narodowy spis powszechny
W dniu 01.04.2011 13:26, szerszen pisze:
bo mogliby w internetowym dać

W internetowym jest.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-04-01 13:34:49
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Narodowy spis powszechny
W internetowym jest.

Tylko oczywiście również w tym reprezentatywnym. Może kwestia na ile
szybko się do niego załapiesz.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-04-01 13:39:10
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Narodowy spis powszechny
W internetowym jest.

Tylko oczywiście również w tym reprezentatywnym. Może kwestia na ile
szybko się do niego załapiesz.

No nie, kolejna autopoprawka, system sam wybiera typ badania.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-04-04 08:52:57
Autor: szerszen
Narodowy spis powszechny

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:in4dgu$4j6$1@news.onet.pl...

No nie, kolejna autopoprawka, system sam wybiera typ badania.

tyle to ja wiem, tylko mnie to dziwie, że skoro ich to w sumie  tak prawie nic nie kosztuje, to nie dali wszystkim możliwości zadeklarowania tej opcji, wtedy bardziej miarodajne wyniki by uzyskali

Data: 2011-04-04 08:13:06
Autor: NKAB -
Narodowy spis powszechny
Nie wiem jak ta ankieta wygląda
ale mnie wkurza co innego.

Większość danych prawdo podobnie jest w bazie PESEL
i innych bazach państwowych (np. ZUS-srus).

Andrzej.

Data: 2011-04-04 10:30:08
Autor: Maddy
Narodowy spis powszechny
W dniu 04-04-2011 10:13, NKAB - pisze:
Nie wiem jak ta ankieta wygląda
ale mnie wkurza co innego.

Większość danych prawdo podobnie jest w bazie PESEL
i innych bazach państwowych (np. ZUS-srus).

KtĂłre to dane?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-04-04 08:41:25
Autor: NKAB -
Narodowy spis powszechny
Maddy <maddy@esi.com.pl> napisał(a):
> [...]
> ale mnie wkurza co innego.
>
> Większość danych prawdo podobnie jest w bazie PESEL
> i innych bazach państwowych (np. ZUS-srus).

Ta wiekszość.

Zasadne w takim spisie jest właśnie zebranie informacji
o długości fiutów bo tego rzeczywiście nigdzie jeszcze
nie mają.

Powiedzmy sobie szczerze, w grę wchodzi ok 900mln,
które ma "DAĆ" unia europejska.

Andrzej.

Data: 2011-04-04 10:51:35
Autor: Maddy
Narodowy spis powszechny
W dniu 04-04-2011 10:41, NKAB - pisze:
Maddy<maddy@esi.com.pl>  napisał(a):

W dniu 04-04-2011 10:13, NKAB - pisze:
Nie wiem jak ta ankieta wygl�da
ale mnie wkurza co innego.

Wi�kszo�� danych prawdo podobnie jest w bazie PESEL
i innych bazach pa�stwowych (np. ZUS-srus).

KtĂłre to dane?

Ta wiekszość.

Tzn? Tak konkretnie?
Wrzuć ze 4-5 przykładów danych, które "już maja".

A moĹźe przeszkadza Ci w tym to:

Data: 2011-04-04 10:59:43
Autor: Liwiusz
Narodowy spis powszechny
W dniu 2011-04-04 10:51, Maddy pisze:

[...]

O jakie dane pytają we spisie?

--
Liwiusz

Data: 2011-04-04 12:15:24
Autor: szerszen
Narodowy spis powszechny

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d998696$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...

Tzn? Tak konkretnie?
Wrzuć ze 4-5 przykładów danych, które "już maja".

ale konkretnie to co ci nie pasuje, pytasz sie bo naprawdę nie wiesz czy się czepiasz, w tym co ja wypełniałem, to jedyne co musiałem uzupełnić, to adres pod jakim faktycznie mieszkam, a nie jestem zameldowany, oraz czy odczuwam przynależność do jakiejś innej grupy społecznej niż polska
reszta byłą wypełniona z automatu, a prawdę powiedziawszy, to wiele więcej poza adresem, językiem, narodowością itd., to nie było, dlatego dziwi mnie brak tak szumnie omawianego wyznania, po prostu nie widzę sensu w ograniczania go tylko do 25% badanych

Data: 2011-04-04 17:55:48
Autor: niusy.pl
Narodowy spis powszechny

UĹźytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl>

[...]

Weź się puknij w głowę. To szkodliwe jest. Państwo nie umie wykorzystać posiadanych danych dla dobra obywateli a nawet jakby umiało to będzie wolało je wykorzystać przeciwko nim.

Data: 2011-04-04 17:54:22
Autor: niusy.pl
Narodowy spis powszechny

Użytkownik "NKAB -" <nkab.SKASUJ@gazeta.pl>

[...]

Taa , jakiś czas temu media donosiły, że jakiś dyrektor w GUS dostał w związku z organizacją spisu dodatkowo 100 tysięcy czy jakąś podobną kwotę a pracownicy też po ileś.

Data: 2011-04-04 18:12:55
Autor: animka
Narodowy spis powszechny
W dniu 2011-04-04 17:54, niusy.pl pisze:

[...]

Gdzieś w internecie czytałam, że podobno wszczęte jest w związku z tym śledztwo.

--
animka

Data: 2011-04-04 23:08:42
Autor: Ajgor
Narodowy spis powszechny
Użytkownik "animka" napisał w wiadomości news:ind472$g6t$1node2.news.atman.pl...

[...]

Taaa.. Jak moja firma kupila przychylna opinie pewnej wysokiej instytucji o planowanych zmianach organizacyjnych (za O WIEEELE wiecej, niz 100tys),
a pozniej sprawa sie rypla, byl wielki szum, sledztwo, dochodzenie, i tak dochodza, dochodza, i dojsc nie moga juz ze 7 lat. Nawet sami chyba zapomnieli, ze mieli do czegos dojsc,
sprawa ucichla, i wszystko sie kreci.

Data: 2011-04-04 11:27:51
Autor: witek
Narodowy spis powszechny
On 4/4/2011 3:13 AM, NKAB - wrote:
Nie wiem jak ta ankieta wygląda
ale mnie wkurza co innego.

Większość danych prawdo podobnie jest w bazie PESEL
i innych bazach państwowych (np. ZUS-srus).

ale nikt nie ma pojecia jak bardzo aktualna lub nie jest ta baza.
I statystyki z niej są g.. warte. Stad od czasu do czasu sie statystyki robi inaczej niz z bazy.

Data: 2011-04-04 11:24:02
Autor: witek
Narodowy spis powszechny
On 4/4/2011 1:52 AM, szerszen wrote:
tak prawie nic nie kosztuje, to nie dali wszystkim możliwości
zadeklarowania tej opcji, wtedy bardziej miarodajne wyniki by uzyskali

mam powazne wątpliwości czy uzyskaliby bardziej miarodajne wyniki

Data: 2011-04-05 08:42:17
Autor: szerszen
Narodowy spis powszechny

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:incrde$bsn$3@inews.gazeta.pl...

mam powazne wątpliwości czy uzyskaliby bardziej miarodajne wyniki

no napewno bardziej miarodajne, niż kiedy zbadają tylko 25% i to z klucza o którym zupełnie nic nie wiadomo

Data: 2011-04-05 07:49:11
Autor: NKAB -
Narodowy spis powszechny
szerszen <szerszen@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> mam powazne wątpliwości czy uzyskaliby bardziej miarodajne wyniki

no napewno bardziej miarodajne, niż kiedy zbadają tylko 25% i to z klucza

Ja wiem, że u nas na uniwerstytecie z ankiet wynikło,
że 70% studentek zarabia na prostytucji.
Dane były potrzebne dla określenia planowanych w budźecie państwa
stypendiów.

Andrzej.

Data: 2011-04-11 14:10:55
Autor: kashmiri
Narodowy spis powszechny
On 05/04/11 09:49, NKAB - wrote:
[...]

A który to uniwersytet, jeśli nie tajemnica?

k.

Data: 2011-04-11 15:02:03
Autor: szerszen
Narodowy spis powszechny

Użytkownik "kashmiri" <kashmiri@nie.ma.nigdzie.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inur4f$igl$1@news.onet.pl...

A który to uniwersytet, jeśli nie tajemnica?

kul ;)

Data: 2011-04-05 08:03:42
Autor: witek
Narodowy spis powszechny
On 4/5/2011 1:42 AM, szerszen wrote:

[...]

o kluczu to nie wiadomo co najwyzej tobie.

wyniki internetowe beda w ogóle niemiarodajne, bo grupa internetowa jest niereprezentatywna.

Data: 2011-04-05 15:29:59
Autor: szerszen
Narodowy spis powszechny

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inf41o$3uv$1@inews.gazeta.pl...

wyniki internetowe beda w ogóle niemiarodajne, bo grupa internetowa jest niereprezentatywna.

a czym się jej w tym wypadku różni ta reprezentatywność od tej grupy nie internetowej, pomijam już całkowicie fakt, że przynajmniej były by dane porównawcze, a im więcej danych tym lepiej

Data: 2011-04-05 16:12:27
Autor: Firankowy potwór
Narodowy spis powszechny
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:inf41o$3uv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież nie będzie żadnego podziału na internautów i reszta. Do tych którzy nie spiszą się przez internet przyjdzie rachmistrz i zbierze te same dane. Przynajmniej tak to rozumiem. Z drugiej strony szkoda, że np nie ma pytania o dostęp do internetu w domach.

Data: 2021-04-03 00:33:25
Autor: Zygmunt Yörgensen
Narodowy spis powszechny
Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
W dniu 01.04.2011 13:26, szerszen pisze:
> bo mogliby w internetowym dać
W internetowym jest.

A to to jeszcze obowiązuje?
Art. 53.
7. Nikt nie może być obowiązany przez organy władzy publicznej do ujawnienia swojego światopoglądu, przekonań religijnych lub wyznania. Wniosek? Pytać mogą, wiedzieć nie muszą.

Data: 2021-04-03 12:24:52
Autor: Animka
Narodowy spis powszechny
W dniu 2021-04-03 o 09:33, Zygmunt Yörgensen pisze:
[...]

A jak zostawi puste pole? To jego spisanie nie przejdzie.

--
animka

Data: 2021-04-04 14:59:59
Autor: Budzik
Narodowy spis powszechny
Użytkownik Animka animka@tonie.ja.wp.pl ...

[...]

A nie ma mozliwości zaznaczyc: odmawiam odpowiedzi.

Z tymi spisami to jakies jaja - przy okazji tego ostatniego mnostwo znajomych mowiło ze nie uczestniczyli i nikt mandatu zadnego nie dostał.
Ile teraz grozi mandatu?

Zreszta Robert mowił ze musi byc umyslnosc zeby wystawic mandat.
To wystarczy mowic ze sie nic o spisie nie wiedziało?

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2021-04-04 21:27:25
Autor: Kviat
Narodowy spis powszechny
W dniu 04.04.2021 o 16:59, Budzik pisze:
[...]

Oczywiście, że jest.
Na część pytań nie ma obowiązku odpowiedzi.

Z tymi spisami to jakies jaja - przy okazji tego ostatniego mnostwo
znajomych mowiło ze nie uczestniczyli i nikt mandatu zadnego nie
dostał.
Ile teraz grozi mandatu?

5000 zł

Zreszta Robert mowił ze musi byc umyslnosc zeby wystawic mandat.
To wystarczy mowic ze sie nic o spisie nie wiedziało?

Jest gorzej niż myślisz. Za podanie nieprawdy też grozi kara.

Gdy dokonujesz spisu na swoim profilu podajesz pozostałe zamieszkałe osoby. I wypełniasz szczegółowy formularz zarówno za siebie, jak również za te pozostałe osoby. Musisz od nich wydobyć pesel, czy mają kochanków, czy nie mają, czy są wierzący, czy nie są (mogą skłamać, albo kazać Ci zaznaczyć, że odmawiają odpowiedzi, bo po chuj mają ci się zwierzać).

I na logikę wychodziłoby, że skoro już dokonałeś spisu i wypełniłeś te szczegółowe formularze za te osoby, to te osoby już nie muszą.
Ale... obowiązek dotyczy każdego. Więc muszą, czy nie?
No i najważniejsze, że przy obecnych rządach nie można ufać logice.

Poczytałem i wychodzi na to, że w "instrukcji" piszą, że dorosła osoba może być upoważniona żeby spisać na swoim profilu pozostałe osoby zamieszkujące, ale z tego nijak nie wynika, że te osoby wtedy są zwolnione z "samospisu". Nigdzie nie ma na ten temat informacji wprost, że nie muszą.
Gdzieś indziej wyczytałem, że te spisane przez kogoś innego osoby, gdy zalogują się na swój profil, to etap wypełniania szczegółowego formularza zostanie pominięty...
Sprawdzam.
Druga osoba wchodzi na swój profil, podaje osoby mieszkające (czyli np. osobę, która już się spisała i... musi drugi raz wypełnić identyczne formularze z identycznymi pytaniami. Za siebie i za tę drugą osobę.
Czyli teraz ona musi wydobyć od tej drugiej osoby pesel itd.

I teraz... co, gdy zaznaczy inną odpowiedź na któreś z pytań niż było zaznaczone przez pierwszego spisującego (na swoim i/lub na formularzu tej drugiej osoby)? Kto będzie ukarany za podanie nieprawdy, skoro są dwie różne odpowiedzi na formularzach dotyczących tej samej osoby?

Olać i nie kończyć spisu, żeby się nie narazić na omyłkowe zaznaczenie innej odpowiedzi? Czasu jest 14 dni od pierwszego zalogowania... Niby jest spisany i wypełniony formularz przez pierwszego spisującego, ale skoro każdy ma obowiązek się spisać (i niejako jest zmuszony drugi raz wypełnić formularz dla siebie i dla drugiej osoby, która przecież już spisała siebie i tego drugiego...), to taki niezakończony spis może zakończyć się karą grzywny 5000 zł.

Gdy mieszka razem powiedzmy 5 osób, to każde z tych pięciu osób będzie miało 5 razy wypełniony identyczny formularz dotyczący jego osoby... i każdy cztery razy musi podać swój pesel i inne informacje pozostałym.

Paranoja jakaś. Ludzie, którzy to oprogramowywali i pisali do tego instrukcje najwyraźniej są równie kompetentne co cały pis. Spis jest robiony co kilka lat i nie jest to lot na Marsa. Nawet takie coś muszą spieprzyć.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-04-04 23:49:50
Autor: Robert Tomasik
Narodowy spis powszechny
W dniu 04.04.2021 o 21:27, Kviat pisze:
I na logikę wychodziłoby, że skoro już dokonałeś spisu i wypełniłeś te
szczegółowe formularze za te osoby, to te osoby już nie muszą.
Ale... obowiązek dotyczy każdego. Więc muszą, czy nie?

Jak wypełnisz za domowników, to wyświetla się komunikat, ze oni już nie
muszą. Ale co będzie, jak powiem żonie, ze wypełniłem za nią, a nie
wypełnię? Ona nie ma tego jak sprawdzić. Testowaliśmy i jedyne co po
moim samośpisie sie u domowników zmienia, to znika konieczność
wypełnienia danych dotyczących budynku.

Jeśli w danym domu / mieszkaniu mieszkają członkowie rodziny, to problem
jest mniejszy. Ale córa studiuje i wynajmują mieszkanie w kilka osób. W
jednym z mieszkań mieszka jakiś Ukrainiec, o którym tyle wiedzą, jak ma
na imię. Nie da się wpisać, ze się nie wie, bo trzeba PESEL wpisać.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-05 09:37:31
Autor: Kviat
Narodowy spis powszechny
[...]

Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.

Po wejściu na drugie konto powinien być komunikat, że osoba została już spisana, a nie konieczność wypełniania drugi raz tego samego formularza, również dla pozostałych domowników, którzy już byli spisani na pierwszym koncie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-05 11:19:05
Autor: Robert Tomasik
Narodowy spis powszechny
W dniu 05.04.2021 o 09:37, Kviat pisze:
Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.

Na 100% był.

[...]

Ewentualnie możliwość skorygowania odpowiadających tego spisywanego
danych. A tak nie jest.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-05 12:19:04
Autor: Kviat
Narodowy spis powszechny
W dniu 05.04.2021 o 09:37, Kviat pisze:
Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.

Na 100% był.

Na 100% nie był. Pytałem też znajomych.

Możesz też poczytać w internecie, że jest sporo pytań dotyczących tej właśnie kwestii. Jedni piszą, że muszą się sami spisać, a inni piszą, że nie muszą.
Wszyscy ślepi i komunikatu nie widzieli? To skąd te pytania?

Ale dopuszczam myśl, że w pewnych okolicznościach komuś się "niechcący" taki komunikat wyświetlił. Taki błąd systemu, że akurat trafiłeś na moment, w którym spis zadziałał prawidłowo i bez awarii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-05 12:26:08
Autor: Robert Tomasik
Narodowy spis powszechny
W dniu 05.04.2021 o 12:19, Kviat pisze:
Ale dopuszczam myśl, że w pewnych okolicznościach komuś się "niechcący"
taki komunikat wyświetlił. Taki błąd systemu, że akurat trafiłeś na
moment, w którym spis zadziałał prawidłowo i bez awarii.

Mnie się wyświetlił. Nie mam, jak drugi raz sprawdzić. Specjalnie to w
domu testowaliśmy, bo chodziło o to, czy wszyscy domownica mają to
przeklikać.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-05 12:44:09
Autor: TomN
Narodowy spis powszechny
Kviat w <news:606ae41a$0$549$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Przed minutą

strona: <https://nsp2021.spis.gov.pl/#/login>

http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge"><meta name="viewport"
content="width=device-width,initial-scale=1"><meta name="google"
content="notranslate"><meta name="robots" content="noindex"><!-- [if
IE]><link rel="icon" href="/favicon.ico"><![endif]-- ><title>NSP
0.9.9</title><link href="/css/chunk-040213d0.2cd9eba4.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-058580e0.fa2be2ad.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-084c2596.d77bfac2.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-08b47afe.bf2cdc76.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-132c616e.d4585a8c.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-139c2fd0.9bd7aa23.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-14dc04aa.76a1109e.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-179d1114.76a1109e.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-181737c2.959cfe3f.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-1c072665.600a3f8e.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-20b8b008.be473bc4.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-26fba902.1b1c24f7.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-3042a054.a45670e9.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-31a8f27c.7e814f58.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-35a094dd.f3ca81a0.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-36692383.828b4e37.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-3bfcefca.f5d0aed4.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-3f4a7439.f31de509.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-47d96888.bf34df5f.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-47ea8882.54f85e43.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-50248908.6fcbe477.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-58330a58.7565b5f4.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-58409182.60f3e35f.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-5e2e4e6a.8c3ee2e9.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-5f4beff8.219daf12.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-600edd2b.86d24db6.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-624d0e36.c0eb8e6c.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-653d949d.ee64c6ad.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-6627ed4e.bb14b2b7.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-6cdd0762.18d325a2.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-73b773bc.de046f84.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-84460fc2.bf2cdc76.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-89faff48.b162fb51.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-93a53cf8.6f68a05d.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-98b4bd08.71de9d93.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-af2dddbc.d77bfac2.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-b2ee6a02.d4967433.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-b62ea2e0.7d4bc8d1.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-bd88fe9c.e92f3654.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-bdbdcd3e.74ca0a02.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-c4a036a6.f3ca81a0.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-c7ea0d88.706993e1.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-d5e07a7e.b7a5854e.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-e8d1461c.4d584e64.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-f7f1fa22.82892cc5.css"
rel="prefetch"><link href="/css/chunk-fcce8ac0.f3ca81a0.css"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-040213d0.fe44ba0e.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-058580e0.4b83c1ad.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-084c2596.17fe2ec0.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-08b47afe.31fa7601.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-132c616e.123c88ee.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-139c2fd0.c9c9df77.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-14dc04aa.59398dc3.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-179d1114.5e1409a6.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-181737c2.26c692f8.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-1c072665.d56d235a.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-20b8b008.9844548f.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-26fba902.dd698d30.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0b28ab.036a7b3e.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0bae6f.2b5acd91.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0be6e9.2a06edfd.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0cf895.1caad380.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0d019c.785c78c2.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0d3b0e.34c3e07f.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0d641e.3c51f6a6.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0d70c3.cfd70af4.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0dd66b.ae9912d7.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0ddfcf.5bd23ed2.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0e2c65.460a1c33.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d0f0e1e.23d46cdd.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d2077f1.a274edc3.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d21024d.056448e4.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d21f0da.e94a9129.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-2d2315e5.cb0125f8.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-3042a054.3d831099.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-31a8f27c.cb3b409c.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-35a094dd.fa59c9e3.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-36692383.3bf0b7d7.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-3bfcefca.31c45b92.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-3f4a7439.63eeab0b.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-47d96888.6812c23c.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-47ea8882.7dbc6be3.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-50248908.436b7552.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-58330a58.f08c82c8.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-58409182.8b09dd24.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-5e2e4e6a.ed160834.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-5f4beff8.327b2772.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-600edd2b.ecd9edf6.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-624d0e36.ae8ba348.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-653d949d.ea6d21ac.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-6627ed4e.bfdbb98f.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-6cdd0762.232ca3fe.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-73b773bc.55122a93.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-84460fc2.dc218019.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-89faff48.246a5858.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-93a53cf8.002625e9.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-98b4bd08.8c5e55a9.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-af2dddbc.02034d7f.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-b2ee6a02.a71bf56e.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-b62ea2e0.bb63d1bf.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-bd88fe9c.48497f7c.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-bdbdcd3e.be671766.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-c4a036a6.f19da2a5.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-c7ea0d88.8f74cc52.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-d5e07a7e.7d51b25d.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-e8d1461c.1375497a.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-f7f1fa22.8897b955.js"
rel="prefetch"><link href="/js/chunk-fcce8ac0.a6ea9203.js"
rel="prefetch"><link href="/css/app.04af4a4c.css" rel="preload"
as="style"><link href="/css/chunk-vendors.c0bd63a7.css" rel="preload"
as="style"><link href="/js/app.233915cc.js" rel="preload" as="script"><link
href="/js/chunk-vendors.c25773c8.js" rel="preload" as="script"><link
href="/css/chunk-vendors.c0bd63a7.css" rel="stylesheet"><link
href="/css/app.04af4a4c.css" rel="stylesheet"><link rel="icon"
type="image/png" sizes="32x32" href="/img/icons/favicon-32x32.png"><link
rel="icon" type="image/png" sizes="16x16"
href="/img/icons/favicon-16x16.png"><link rel="manifest"
href="/manifest.json"><meta name="theme-color" content="#4DBA87"><meta
name="apple-mobile-web-app-capable" content="no"><meta
name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="default"><meta
name="apple-mobile-web-app-title" content="nsp-2021"><link
rel="apple-touch-icon" href="/img/icons/apple-touch-icon-152x152.png"><link
rel="mask-icon" href="/img/icons/safari-pinned-tab.svg"
color="#4DBA87"><meta name="msapplication-TileImage"
content="/img/icons/msapplication-icon-144x144.png"><meta
name="msapplication-TileColor"
doesn't work properly without JavaScript enabled. Please enable it to
src="/js/chunk-vendors.c25773c8.js"></script><script

Mięsko jest tu:

data-v-52644b18="" class="py-1"><span data-v-52644b18=""
class="pr-1">Samospis jest możliwy przez <b>14 dni od pierwszego
zalogowania</b>. Wszystkie osoby dodane na formularzu i prawidłowo spisane
są zwolnione z obowiązku samospisu.</span></div><div data-v-52644b18=""
class="py-1"><span data-v-52644b18="" class="pr-1">Kontakt z infolinią
spisową</span><a data-v-52644b18="" href="tel:222799999"

Powrotu do zdrowia życzę.

Też

--
'Tom N'

Data: 2021-04-05 12:22:04
Autor: Kviat
Narodowy spis powszechny
W dniu 05.04.2021 o 09:37, Kviat pisze:
Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.

Na 100% był.

https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly/8132458,narodowy-spis-powszechny-2021-co-powinienes-wiedziec-pytania-kto-musi-sie-spisac-kary.html

Poczytaj komentarze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-05 13:12:42
Autor: Kviat
Narodowy spis powszechny
W dniu 05.04.2021 o 09:37, Kviat pisze:
Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.

Na 100% był.

Tu następne:
https://niebezpiecznik.pl/post/bezpieczenstwo-spisu-powszechnego/

Jeden z komentarzy:
""Wg osoby z którą rozmawiałem po uzupełnieniu na moim formularzu całej rodziny - nie muszą się już spisywać indywidualnie."
Ja na infolinii dostałem informacje, że osoby ze mną mieszkające również muszą się spisać, mimo, że podałem dane w formularzu. Co tylko udowadnia, że osoby pracujące na infolinii same nie wiedzą o co kaman."

Inny:
"Na infolinii mi powiedzieli, że jeśli ktoś raz wypełni dane mieszkania, to już drugi raz nie będzie o to pytań. (To w ramach pytania co się stanie jak współlokatorzy będą chcieli wypełniać osobno ankietę)"
Odp:
"oczywiście że można wiele razy wypełnić formularz jednej osoby. Współlokator dodaje Cię do listy i tam wypełniasz swoje dane (o ile on za Ciebie nie pokłamie). Potem logujesz się na swoje konto i uwaga uwaga... musisz to wypełnić ponownie (tylko bez części mieszkalnej, osobowa pozostaje pusta), a jak też dodasz współlokatora to nawet Ci nie przepuści zakończenia spisu, jeżeli jego danych nie podasz. 4 współlokatorów i każdy spis po 4 osoby.."

Skoro na 100% był komunikat, to po cholerę ludzie dzwonią na infolinię?
I dlaczego, skoro jest taki komunikat, nawet osoby na infolinii twierdzą, że muszą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-05 13:18:46
Autor: TomN
Narodowy spis powszechny
Kviat w <news:606af0ab$0$537$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Tam nie widać tego co tu:

https://nsp2021.spis.gov.pl/#/login

Skoro na 100% był komunikat,

Na 100% jest komunikat, ale ty jesteś chory, i nie chcesz tego przyjąć do
informacji
Powrotu do zdrowia życzę.

Też, dni upływają, komunikaty się zmieniają...

--
'Tom N'

Data: 2011-04-02 08:14:47
Autor: ML
Narodowy spis powszechny
[...]

Ciekawi mnie, jak to się ma do konstytucji?

Art. 53
7. Nikt nie może być obowiązany przez organy władzy publicznej do ujawnienia
swojego światopoglądu, przekonań religijnych lub wyznania.

Podanie wyznania jest w tym spisie dobrowolne?

Data: 2011-04-02 10:25:09
Autor: spp
Narodowy spis powszechny
W dniu 2011-04-02 10:14, ML pisze:

7. Nikt nie może być obowiązany przez organy władzy publicznej do ujawnienia
swojego światopoglądu, przekonań religijnych lub wyznania.

Podanie wyznania jest w tym spisie dobrowolne?

Tak.

--
spp

Narodowy spis powszechny