Narodowy spis powszechny

Data: 2011-04-03 00:32:43
Autor: Tomaszek
Narodowy spis powszechny
W dniu 2011-04-01 11:35, Ajgor pisze:
Wlasnie zaczal sie narodowy spis powszechny. Wszedlem sobie na strone spisu
i przejrzalem demo.
Trezba tam podawac doslownie wszystko. Chyba tylko oprocz dlugosci fiuta :)

Też się tym demem pobawiłem i nie mogę wziąć w tym udziału, bo nie mam możliwości wypełnienia tego zgodnie z prawdą - brakuje ulicy na której mieszkam;) Ręcznej możliwości wpisania nie widzę. Znowu się popisali. Żeby było śmiesznie, to nie jest to jedyna ulica, której tam brakuje, przynajmniej w dzielnicy Warszawa-Ursus, reszty nie sprawdzałem.
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl

Narodowy spis powszechny