Narodziny bestii - kalifat śmierci!

Data: 2014-11-20 20:23:09
Autor: abc
Narodziny bestii - kalifat śmierci!
Kiedy zaszokowany świat ze zgrozą patrzy na bestialskie mordy na ostatnich
chrześcijanach i jazydach w północnym Iraku i Syrii oraz na kilkanaście
tysięcy bezdomnych uciekinierów przed okrutną śmiercią, ciśnie się na usta
pytanie, co doprowadziło do tak dramatycznej sytuacji.

Dlaczego agresywny, bezwzględny odłam islamu zagarnia na Bliskim Wschodzie,
ale też w zachodniej Europie, Kosowie, USA, a nawet Australii coraz większe
zastępy fanatycznych zwolenników?

Oczywiście nie ma jednej przyczyny tego fatalnego stanu rzeczy, ale też
bezsprzecznie poczesne miejsce wśród wielu przyczyn zajmuje polityka
bliskowschodnia prowadzona przez USA i czołowe państwa zachodniej Europy.

Dotyczy to zwłaszcza ostatniego ćwierćwiecza. Nie ulega wątpliwości, że
dopóki istniał Związek Sowiecki, USA i mocarstwa zachodnie prowadziły
ostrożniejszą i w efekcie mądrzejszą politykę wobec państw arabskich. Po
prostu musiały się liczyć z tym wówczas jeszcze światowym mocarstwem, zatem
rywalizowały z nim na obszarze Bliskiego Wschodu dość miękkimi metodami.

Sowieci mizdrzyli się do przywódców państw islamskich, co pośrednio było
powodem szczególnych przywilejów dla wyznawców Mahometa w samych republikach
sowieckich, w których mieli się oni o niebo lepiej niż prześladowani w ZSRR
chrześcijanie.

No i nie dziwota, że pompowany z dwóch stron politycznej barykady świat
islamu zaczął się umacniać również w zachodniej Europie, USA czy czarnej
Afryce.

Dodatkowo, stałe, bez mała bezkrytyczne poparcie przez dyplomację i kompleks
wojskowo-zbrojeniowy USA - Izraela, w jego konfrontacji z Palestyńczykami,
Syrią, Jordanią, Libanem czy Irakiem musiało siłą rzeczy nastawić negatywnie
dużą grupę arabskich wyznawców islamu nie tylko wobec USA, ale również
całego świata zachodniego.

Trzeba też pamiętać, że całkowite lekceważenie (dzięki protekcji USA)
wszelkich rezolucji Rady Bezpieczeństwa ONZ i potępiających agresywne
działania sił zbrojnych Izraela wobec Palestyńczyków
doprowadziło do tego, że wielu dotychczas spokojnych, szukających
międzynarodowej sprawiedliwości islamistów uznało, że tylko siłą mogą
dochodzić swoich praw.

Więcej
http://www.opcjanaprawo.pl/index.php/component/k2/item/4463-narodziny-bestii-kalifat-smierci

Data: 2014-11-20 11:50:14
Autor: Marek
W dniu czwartek, 20 listopada 2014 20:25:29 UTC+1 użytkownik abc napisał:

[...]

Ciekawe, kiedy wyjdzie na jaw (co jest pewne), ze Mossad macza w tym palce.

Data: 2014-11-20 12:01:40
Autor: szklanynocnik
użytkownik Marek napisał:
 Ciekawe, kiedy wyjdzie na jaw (co jest pewne), ze Mossad macza w tym palce.

Konflikt powstal wczesniej niz mossad.

Data: 2014-11-21 12:09:50
Autor: Marek
W dniu czwartek, 20 listopada 2014 21:01:42 UTC+1 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik Marek napisał:
>  > Ciekawe, kiedy wyjdzie na jaw (co jest pewne), ze Mossad macza w tym palce.

Konflikt powstal wczesniej niz mossad.

Mialem na mysli nie konflikt, tylko powstanie panstwa muzulmanskiego.

Narodziny bestii - kalifat śmierci!