Narodziny nowych Instruktorów

Data: 2010-04-15 09:08:55
Autor:
Narodziny nowych Instruktorów
Leszek N <leszeknowaktdi@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Witam!
Z przyjemnością zawiadamiam że w dniu 2010-04-14 "narodziło się" dwóch nowych instruktorów SDI: Bartosz Mlazga i Domini Sumowski. Przy "porodzie" asystowali Instruktor Trenerzy SDI: Paweł jacek Musiał i Leszek Nowak.
Kilka zdjęć z egzaminu mozna obejrzeć tutaj: http://www.leszeknowak.waw.pl/galeria.php

Jak sam widzisz nowy IT na rynku zintensyfikował Twoje działania, wychodzi to
na dobre, to po co pisałeś donos ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-15 17:26:32
Autor: Leszek N
Narodziny nowych Instruktorów
Jak sam widzisz nowy IT na rynku zintensyfikował Twoje działania, wychodzi
na dobre, to po co pisałeś donos ?
Rysiu, jak zwykle nie masz kompletnie pojęcia o czym piszesz. Daruj sobie. Swoje fantazje zostaw dla siebie.

Data: 2010-04-15 14:31:06
Autor: Pszemol
"Leszek N" <leszeknowaktdi.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hq7i87$4ae$1inews.gazeta.pl...
Rysiu, jak zwykle nie masz kompletnie pojęcia o czym piszesz.

:-)))

Trafne spostrzeżenie.

Data: 2010-04-15 19:00:57
Autor:
Leszek N <leszeknowaktdi.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Rysiu, jak zwykle nie masz kompletnie pojęcia o czym piszesz. Daruj sobie. Swoje fantazje zostaw dla siebie.

Jak zwykle, próbujesz dyskredytacji. Pamiętasz walkę o jedynie słusznego dystrybutora.
Gratuluję metod, masz już tradycję.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-15 20:29:37
Autor: Leszek N
Narodziny nowych Instruktorów
Jak zwykle, próbujesz dyskredytacji.
Nie muszę próbować. Sam się podkładasz.

Podaj fakty jeśli wiesz lepiej ode mnie. Tylko pamiętaj, że wypowiadasz się na forum publicznym. Oszczerstw nie będę tolerował.

Pamiętasz walkę o jedynie słusznego dystrybutora.
Nie pamiętam, bo nigdy nie toczyłem jakiś walk o dystrybutorów.

Gratuluję metod, masz już tradycję.
Do siebie piszesz?

Data: 2010-04-16 07:54:30
Autor:
Narodziny nowych Instruktorów
Leszek N <leszeknowaktdi.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> Jak zwykle, próbujesz dyskredytacji. Nie muszę próbować. Sam się podkładasz.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1105915&pid=1105919&MID=%3Chn9cil%24ehi%241%40inews.gazeta.pl%3E
Tak za 200 zł, z dożywotnią gwarancją.
No cóż chyba nie, bo na mózg przedmówcy nie będzie gwarancji nawet na minutę, a nawet gdyby mi dopłacali to i tak bym nie wziął :D
RS. szkoda czasu na dyskusję z Tobą, żyj we własnym świecie.

Stosujesz dyskredytację bez żenady.

Podaj fakty jeśli wiesz lepiej ode mnie. Tylko pamiętaj, że wypowiadasz się na forum publicznym. Oszczerstw nie będę tolerował.

W mojej wypowiedzi jest dokładnie tyle samo prawdy co w tej:
[...]

Nie przeprosiłeś, z mojej strony składam oficjalne przeprosiny.
Moja wypowiedź jest tak samo prawdziwa jak ta Leszka Nowaka.

O Tobie piszę.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-16 13:42:43
Autor: Leszek N
Narodziny nowych Instruktorów
Nie przeprosiłeś, z mojej strony składam oficjalne przeprosiny.
W takim razie również przepraszam za swoją wypowiedź.

--

Narodziny nowych Instruktorów