Narozniki na kafelki

Data: 2009-11-18 08:24:32
Autor: majer
Narozniki na kafelki
Witam
Nie podoba mi sie w lazience narożnik okna obrobionego kafelkami. Tak
sobie mysle czy nie zastosowac czegos w stylu wykonczen do boazerii -
drewniane korytka, ktore przykrywaja kazdy wypukly naroznik. Lepsze by
bylo cos plastikowego ale w Castoramie nic w oko mi nie wpadlo. Znajde
moze w innych sklepach cos takiego?

Data: 2009-11-18 10:48:06
Autor: ąćęłńóśżź
Narozniki na kafelki
Tak, tylko koniecznie znajdź te z falbankami.
Posiadam w domu sztukaterie ze styropianu, panele drewnopodobne, konglomerat marmuropodobny, laminat typu "wenge" oraz MDF zupełnie
jak sosna i wszyscy zazdroszczą, a jutro montuję niebieskie diodki w schodach.

-- -- -

Data: 2009-11-18 04:56:02
Autor: lolka
Narozniki na kafelki
On 18 Lis, 10:48, ąćęłńóśżź <usun...@wp.eu> wrote:
[...]

Jeszcze koniecznie tryptyk z Allegro na sciane, a w okna "makarony'.

Data: 2009-11-18 21:37:41
Autor: XL
Narozniki na kafelki
Dnia Wed, 18 Nov 2009 04:56:02 -0800 (PST), lolka napisał(a):

[...]

Czy "makarony" to te przecudne frędzelkowe firanki?
:-D

--

Ikselka.

Data: 2009-11-18 13:56:09
Autor: lolka
Narozniki na kafelki
On 18 Lis, 21:37, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

> Jeszcze koniecznie tryptyk z Allegro na sciane, a w okna "makarony'.

Czy "makarony" to te przecudne frędzelkowe firanki?
:-D

Tak. W wersji hard wystepuja z piorkami.

Data: 2009-11-19 17:13:18
Autor: GB
Narozniki na kafelki
Tak. W wersji hard wystepuja z piorkami.

O żesz...

Suuuper!!! :p

GB

Data: 2009-11-19 17:16:36
Autor: XL
Narozniki na kafelki
Dnia Thu, 19 Nov 2009 17:13:18 +0100, GB napisał(a):

Tak. W wersji hard wystepuja z piorkami.

O żesz...

Suuuper!!! :p

GB

A z perełkam, dżetami i złotą nitką?
--

Ikselka.

Data: 2009-11-19 18:13:19
Autor: GB
Narozniki na kafelki
A z perełkam, dżetami i złotą nitką?

Cyba nie jestem trendy. Jakoś nawet sobie nie mogę tego wyobrazić. Złota nitka.... wypas! A motylki można do tego zawiesić?

GB

Data: 2009-11-19 12:21:56
Autor: lolka
Narozniki na kafelki
On 19 Lis, 18:13, "GB" <anth...@tlen.pl> wrote:
> A z perełkam, dżetami i złotą nitką?

Z plastikowymi paciorkami sa.

Cyba nie jestem trendy. Jakoś nawet sobie nie mogę tego wyobrazić. Złota
nitka.... wypas! A motylki można do tego zawiesić?

Mowisz i masz:

http://allegro.pl/listing/search.php?string=motyl*+firank*+ozdo*&from_showcat=1&category=0

Data: 2009-11-20 00:35:21
Autor: GB
Narozniki na kafelki
Mowisz i masz:

http://allegro.pl/listing/search.php?string=motyl*+firank*+ozdo*&from_showcat=1&category=0

Widzialem motylki, ale takiego folkloru to się nie spodziewalem :)

GB

Data: 2009-11-20 00:40:29
Autor: XL
Narozniki na kafelki
Dnia Fri, 20 Nov 2009 00:35:21 +0100, GB napisał(a):

[...]

Mię się do teraz w oczach mieni...
:-D
--

Ikselka.

Data: 2009-11-20 01:13:45
Autor: GB
Narozniki na kafelki
Mię się do teraz w oczach mieni...

niebieskie, są takie... ach

GB

Data: 2009-11-19 18:16:10
Autor: XL
Narozniki na kafelki
Dnia Thu, 19 Nov 2009 18:13:19 +0100, GB napisał(a):

A z perełkam, dżetami i złotą nitką?

Cyba nie jestem trendy. Jakoś nawet sobie nie mogę tego wyobrazić. Złota nitka.... wypas! A motylki można do tego zawiesić?

GB

I zapleść warkoczyki co 10 rząd... Mniam :-)
--

Ikselka.

Data: 2009-11-18 12:30:22
Autor: XL
Narozniki na kafelki
Dnia Wed, 18 Nov 2009 10:48:06 +0100, ąćęłńóśżź napisał(a):

[...]

I zasmażka! I zasmażka!
;-PPP

--

Ikselka.

Data: 2009-11-19 19:47:36
Autor: Kris
Narozniki na kafelki

Użytkownik "ąćęłńóśżź" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:he0g14$ppc$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Kilkakrotnie już pisałes podobne "ironiczne" teksty. Pochwal sie wiec i pokaż/napisz jak Ty mieszkasz.

Kris

Data: 2009-11-20 08:02:19
Autor: Bbjk
Narozniki na kafelki
Kris pisze:

Kilkakrotnie już pisałes podobne "ironiczne" teksty. Pochwal sie wiec i pokaż/napisz jak Ty mieszkasz.

To nie ma znaczenia. Bardziej już to, że wyśmiewanie czyjegoś gustu nie jest przejawem ani najlepszego gustu, ani wychowania.
--
Basia

Data: 2009-11-20 13:32:43
Autor: s_13
Narozniki na kafelki
On 20 Lis, 08:02, Bbjk <baja...@qgazeta.pl> wrote:
Kris pisze:

> [...]

To nie ma znaczenia. Bardziej już to, że wyśmiewanie czyjegoś gustu nie
jest przejawem ani najlepszego gustu, ani wychowania.

zaraz cię trolle (wielo)grupowe zjedzą, najlepiej ignorować ich posty

pozdrawiam
s_13

Data: 2009-11-21 19:22:33
Autor: Bbjk
Narozniki na kafelki
s_13 pisze:

zaraz cię trolle (wielo)grupowe zjedzą, najlepiej ignorować ich posty

Udławiłyby się. Najczęściej ignoruję, ale nie cierpię wyśmiewania innych, bo inni i wywyższania się.
--
Basia

Data: 2009-11-21 19:27:48
Autor: XL
Narozniki na kafelki
Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:22:33 +0100, Bbjk napisał(a):

s_13 pisze:

zaraz cię trolle (wielo)grupowe zjedzą, najlepiej ignorować ich posty

Udławiłyby się. Najczęściej ignoruję, ale nie cierpię wyśmiewania innych, bo inni i wywyższania się.

O dławieniu się - to takie spolegliwe i takie równe :-)
--

Ikselka.

Data: 2009-11-21 19:38:37
Autor: Bbjk
Narozniki na kafelki
XL pisze:

O dławieniu się - to takie spolegliwe i takie równe :-)

A co ma spolegliwość do rzeczy?
Owszem, można na mnie polegać.
A jeśli wiesz jedynie o znaczeniu potocznym tego słowa, że spolegliwy znaczy uległy, to nie jestem uległa.
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2523084

Udławią się ci, którzy się wywyższają i wyśmiewają słabszych. Inni nie.

--
B.

Data: 2009-11-21 19:56:16
Autor: XL
Narozniki na kafelki
Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:38:37 +0100, Bbjk napisał(a):

XL pisze:

[...]

To chyba Ty wiesz "jedynie o potocznym".

Ja znam tylko jedno prawidłowe znaczenie, pierwotne żtp, wprost od
Kotarbińskiego: życzliwie nastawiony, wrażliwy na innych, pomocny.

--

Ikselka.

Data: 2009-11-18 10:58:36
Autor: P.
Narozniki na kafelki
No, szukaj po prostu listew wykończeniowych do glazury, są plastikowe, metalowe, aluminiowe, z tym, że raczej montuje się je podczas kładzenia płytek, jeżeli już po fakcie to może po prostu jakiś kątowniczek aluminiowy.

pozdr.
P.

Data: 2009-11-19 03:07:49
Autor: wolim
Narozniki na kafelki
On 18 Lis, 08:24, majer <adr...@nie.ma> wrote:
[...]

Nie wiem w jakim kolorze masz okno, ale ja swoje okno tarasowe (ciemny
dąb) wykończyłem przy podłodze listwą przyblatową kuchenną - dobrałem
idealnie do koloru okna. Wykończenie w tym miejscu było kłopotliwe -
zwykła listwa przyścienna była za wysoka, ćwierćwałki drewniane
ordynarne.

Może to ci podpasuje. Kupiłem w Castoramie właśnie.

Pzdry,
MW

Narozniki na kafelki