Narozrabiał i spierdala

Data: 2013-08-20 23:23:03
Autor: boukun
Narozrabiał i spierdala
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Minister-finansow-Jacek-Rostowski-podal-sie-do-dymisji,wid,15912061,wiadomosc.html?ticaid=111297

Ale musi być rozpierdol w finansach... A tak się wymądrzał, a taki był geniusz niezastąpiony i nieomylny. Tylko on był w stanie kontrolować finanse państwa.., I co teraz, rozpiździaj na całego... I nikt nie będzie wisiał?

boukun

Data: 2013-08-20 23:42:46
Autor: Jacek Biały
Narozrabiał i spierdala

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kv0ndc$8lr$1mx1.internetia.pl...
> [...]
| niezastąpiony i nieomylny. Tylko on był w stanie kontrolować finanse państwa..,
| I co teraz, rozpiździaj na całego... I nikt nie będzie wisiał?

A jakżeś ty przelazł przez mój filter?
jb

Data: 2013-08-21 14:20:02
Autor: Trybun
Narozrabiał i spierdala
W dniu 2013-08-20 23:42, Jacek Biały pisze:

> [...]
państwa..,
| I co teraz, rozpiździaj na całego... I nikt nie będzie wisiał?

Brata w sympatiach trzymasz w filtrze? Tak samo walczył z poprzednim systemem jak ty. Przyświecają mu takie same hasła jak tobie - "precz z komuną", 'my chcemy kapitalizmu" "gestapo" gdy milicja nie pozwala na demolki w mieście...

Data: 2013-08-21 15:06:38
Autor: Jacek Biały
Narozrabiał i spierdala

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
> [...]
| > |

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Minister-finansow-Jacek-Rostowski-podal-sie-do-dymisji,wid,15912061,wiadomosc.html?ticaid=111297
| > |
| > |
| > |

| Brata w sympatiach trzymasz w filtrze? Tak samo walczył z poprzednim
| systemem jak ty.

On walczył o Gomółkę i Gierka. Komuszek jak ty (może z innej frakcji).

 Przyświecają mu takie same hasła jak tobie - "precz z
| komuną", 'my chcemy kapitalizmu"

I co ty na to boukun? Chciałeś kapitalizmu Gierkowskiego, czy bliżej ci do
towarzysza Wiesława?
jb

Data: 2013-08-21 15:14:50
Autor: Jacek Biały
Narozrabiał i spierdala
 "gestapo" gdy milicja nie pozwala na
| demolki w mieście...

Miasto demolowały pojazdy zomo (rozlewali farbę po ulicach, śmiecili petardami, trzelali tym ludziom do okien itd).  Niszczenie tych gówien nazywasz wandalizmem?
jb

Narozrabiał i spierdala