Nartostrada z GÄ…sienicowej

Data: 2010-02-18 09:00:30
Autor: Alpin
Nartostrada z GÄ…sienicowej
Witam szanowne grono.
Z opisu na stronach PKL wynika, że nartostrada z Gąsienicowej do Kuźnic jest zamknięta z powodu niewystarczającej ilości śniegu.

Jakie tam są obecnie warunki śniegowe? Czy rzeczywiście nie da się tamtędy zjechać?

Czy grożą mi jakieś mandaty gdy pomimo zamknięcia trasy zjadę/zejdę nią do Kuźnic?

O tym, że w przypadku wypadku sam będę płacił za akcję ratowniczą to wiem.

Pozdrawiam,
Alpin

Data: 2010-02-18 02:54:01
Autor: abc124
Nartostrada z G±sienicowej
On 18 Lut, 09:00, Alpin <alpin4...@gmail.com> wrote:
Witam szanowne grono.
Z opisu na stronach PKL wynika, że nartostrada z G±sienicowej do KuĽnic jest zamknięta z powodu niewystarczaj±cej ilo¶ci ¶niegu.
Jakie tam s± obecnie warunki ¶niegowe? Czy rzeczywi¶cie nie da się tamtędy zjechać?
Pozdrawiam,
Alpin

Zjeżdzałam w niedziele. Faktycznie jednak nie ma zimowych oznakowań
trasy i bywaja kamloty.

Data: 2010-02-19 11:08:22
Autor: 666
Nartostrada z G±sienicowej
A o której konkretnie trasie my¶lisz pisz±c [b]'nartostrada z Gasienicowej do Kuznic'[/b] ???
JaC

-- -- -

Z opisu na stronach PKL wynika, ze nartostrada z Gasienicowej do Kuznic
jest zamknieta z powodu niewystarczajacej ilosci sniegu.

Data: 2010-02-19 12:31:06
Autor: bans
Nartostrada z G±sienicowej
W dniu 2010-02-19 12:08,  666 pisze:

A o której konkretnie trasie my¶lisz pisz±c [b]'nartostrada z Gasienicowej do
Kuznic'[/b] ???

A jest tam więcej nartostrad niż jedna?!

--
bans

Data: 2010-02-19 13:15:10
Autor: ADAM
Nartostrada z G±sienicowej
A o której konkretnie trasie my¶lisz pisz±c [b]'nartostrada z Gasienicowej do
Kuznic'[/b] ???

A jest tam więcej nartostrad niż jedna?!

No jest wiecej :D Przy czym z Gasienicowej to norma, ze jest zamknieta.

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Data: 2010-02-19 14:11:53
Autor: bans
Nartostrada z G±sienicowej
W dniu 2010-02-19 13:15, ADAM pisze:

No jest wiecej :D Przy czym z Gasienicowej to norma, ze jest zamknieta.

No to teraz ja chciałbym wiedzieć, gdzie s± te pozostałe.

--
bans

Data: 2010-02-19 14:27:11
Autor: Fafek
Nartostrada z G±sienicowej
bans pisze:
W dniu 2010-02-19 13:15, ADAM pisze:

No jest wiecej :D Przy czym z Gasienicowej to norma, ze jest zamknieta.

No to teraz ja chciałbym wiedzieć, gdzie s± te pozostałe.

No z Hali G±sienicowej, to faktycznie jest jedna. I bardzo rzadko używana.
Za to od strony Goryczkowej jest jeszcze kilka i zapewne o nich mowa...

Maciek

Data: 2010-02-19 14:36:56
Autor: bans
Nartostrada z G±sienicowej
W dniu 2010-02-19 14:27, Fafek pisze:

No z Hali G±sienicowej, to faktycznie jest jedna.

No wła¶nie.

I bardzo rzadko używana.
Za to od strony Goryczkowej jest jeszcze kilka i zapewne o nich mowa...

Gdzie Rzym, a gdzie Krym?

Ale jest szansa, że co więksi inteligenci na tej grupie po zaledwie trzech dniach analizy wyrażenia "nartostrada z G±sienicowej do KuĽnic" dojd± do wniosku, że chodziło w nim o nartostradę z G±sienicowej do KuĽnic...

Oczekujmy zatem w napięciu ich iluminacji...

--
bans

Data: 2010-02-19 15:06:46
Autor: Fafek
Nartostrada z G±sienicowej
bans pisze:

[...]

Hmm, to nie tak. Tu nikt nie traktuje tej nartostrady z G±sienicowej poważnie
i ci inteligenci mieli raczej zamiar zasugerować nieobeznanemu z realiami
(wnioskuj±c po pierwszym po¶cie), że to nie t± stron± powinien się udać.

Maciek

Data: 2010-02-19 15:46:20
Autor: bans
Nartostrada z G±sienicowej
W dniu 2010-02-19 15:06, Fafek pisze:

i ci inteligenci mieli raczej zamiar zasugerować nieobeznanemu z realiami
(wnioskuj±c po pierwszym po¶cie), że to nie t± stron± powinien się udać.

Poczytaj cały w±tek, zastanów się, kto komu i na co odpisuje... Ja już nie mam siły.

--
bans

Data: 2010-02-19 16:37:25
Autor: Fafek
Nartostrada z G±sienicowej
bans pisze:
[...]

Przeczytaj jeszcze raz pierwszego posta, na którego odpowiadasz. Poł±cz to
z moim poprzednim postem. I nastanie jasno¶ć... :>

Maciek

Data: 2010-02-19 15:46:18
Autor: ADAM
Nartostrada z G±sienicowej
No jest wiecej :D Przy czym z Gasienicowej to norma, ze jest zamknieta.

No to teraz ja chciałbym wiedzieć, gdzie s± te pozostałe.

Dobrze wiesz o czym pisze wiec nie strugaj... :D

--
_____
FB Poland

Data: 2010-02-19 14:31:57
Autor: gajowy
Nartostrada z G±sienicowej
Hej, bardziej chodzi mi o podpięcie się pod temat,
....choć co¶ tam podopowiadam poniżej.

Moje pytanie dotyczy Goryczkowej - nie działa - to wiadomo,
ale nie raz przebijałem się zamknięt± Goryczkow± z K.W.
Jak to jest teraz - czy kto¶ wie ile tego ¶niegu tam jest?
Da się jako¶ "dokulać" do KuĽnic: na normalnych nartach
zjazdowych? Spacerek w niższych partiach mam wkalkulowany :)

Przy okazji - promocja na G±sienicowej :) nowe info z dzi¶:
http://tinyurl.com/ya3sokf

Alpin wrote:

Z opisu na stronach PKL wynika, ĹĽe nartostrada z GÄÖsienicowej do KuĹsnic
jest zamkniÄôta z powodu niewystarczajÄÖcej iloĹoci Ĺoniegu.

Jakie tam sÄÖ obecnie warunki Ĺoniegowe? Czy rzeczywiĹocie nie da siÄô
tamtÄôdy zjechaÄá?

Tam zawsze było tak, że trzeba się było liczyć ze spacerkiem
z nartami na plecach - ale i tak, w kontek¶cie podej¶cia pod
Kopę - spacerki s± tam wkalkulowane :)
Nie jest to w końcu normalna nartostrada, tylko taka raczej
"turystyka" ze ¶lizganiem - za to bardzo malownicza :)

S±dzę, że można tak na to popatrzeć - je¶li w KuĽnicach
jest ¶nieg - to znaczy, że można próbować tamtędy :)
....ale, nie byłem od wielu lat.

Czy groĹĽÄÖ mi jakieĹo mandaty gdy pomimo zamkniÄôcia trasy zjadÄô/zejdÄô niÄÖ
do KuĹsnic?

Nie s±dzę.

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-02-19 15:07:03
Autor: Mirek
Nartostrada z G±sienicowej
gajowy wrote:

Moje pytanie dotyczy Goryczkowej - nie działa - to wiadomo,
ale nie raz przebijałem się zamknięt± Goryczkow± z K.W.

Chwila... czyli można było wyjechać wagonikiem i jeĽdzić na G±sienicowym a póĽniej zjechać kotłem Goryczkowym po nieratrakowanym i nartostrad± do kuĽnic? - też tak chcę.
- Ale nie: Z lewej skała, z prawej przepa¶ć, z góry lawina a z dołu straż parku? ;)
Mirek.

Data: 2010-02-19 15:10:51
Autor: Fafek
Nartostrada z G±sienicowej
Mirek pisze:

[...]

Teraz też pewnie można, kwestia tylko stanu ¶lizgów po zjeĽdzie.

Maciek

Ps. A straż jest na etacie do godz. 15.00 :P Potem jest promocja Last Minute

Data: 2010-02-20 20:12:13
Autor: Grzegorz Lipnicki
Nartostrada z G±sienicowej

Ps. A straż jest na etacie do godz. 15.00 :P Potem jest promocja Last Minute

a swoj± drog± za tydzień maj± przez Goryczkow± pu¶cić
II Zjazd na Krechę Red Bulla; ciekawe, co będzie,
je¶li nie dosypie;

 g.

Data: 2010-02-19 20:38:11
Autor: Grzegorz Lipnicki
Nartostrada z G±sienicowej

a z dołu
straż parku? ;)

DyrNacz zeznawał  w radiu,
że jak łapi±, to  w majestacie prawa i ku chwale przyrody;)
a prasa... prasa, jak wiadomo, kłamie:
http://www.tygodnikpodhalanski.pl/www/index.php?mod=news&strona=2&kat=18&id=&typ=g&id=7594

 g.

Data: 2010-02-19 18:15:28
Autor: Titus Atomicus
Nartostrada z G±sienicowej
In article <4B7E92CA.ACB2D63F@cut_poczta.onet.pl>,
 gajowy <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> wrote:

...ale, nie byłem od wielu lat.

Takie czasy.
A kiedys, jeszcze 20 lat temu byla traktowana jako pelnoprawna alternatywa dla Goryczkowej.
Ile to razy ludzi zostawali 'odcieci' jak krzeselko na Gasienicowej przestalo dzialac. Albo koljeka do niego byla za duza.
Albo rezydenci Murowanca...
A teraz podejscie do Karczmiska traktowane jest w kategorii wyczynu, czt freerajdu.

TA

Data: 2010-02-19 21:04:05
Autor: ADAM
Nartostrada z G±sienicowej
A kiedys, jeszcze 20 lat temu byla traktowana jako pelnoprawna
alternatywa dla Goryczkowej.
A no

Ile to razy ludzi zostawali 'odcieci' jak krzeselko na Gasienicowej
przestalo dzialac. Albo koljeka do niego byla za duza.
Kolejka byla za duza bo i krzeselko bylo inne niz teraz :) Za to na trasie bylo duzo wiecej luzu.

A teraz podejscie do Karczmiska traktowane jest w kategorii wyczynu, czt
freerajdu.
Dokladnie, niedlugo podejscie do krzesla na Goryczkowej tez bedzie tak traktowane :D
Mlodzi lubia komfort i trudno sie im dziwic.

Data: 2010-02-20 00:34:15
Autor: gajowy
Nartostrada z G±sienicowej
ADAM wrote:

> [...]

> przestalo dzialac. Albo koljeka do niego byla za duza.
Kolejka byla za duza bo i krzeselko bylo inne niz teraz :) Za to na trasie

Ale to był jednak koszmar - jaki¶ weekend majowy pamiętam - 4 godz. :/

> A teraz podejscie do Karczmiska traktowane jest w kategorii wyczynu, czt
> freerajdu.
Dokladnie, niedlugo podejscie do krzesla na Goryczkowej tez bedzie tak
traktowane :D

Ale podej¶cie ...z której strony? :)
Spod Murowańca to maleńki drobiazg, a z KuĽnic? ...nie szedłem :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-02-20 00:27:26
Autor: gajowy
Nartostrada z G±sienicowej

> ...ale, nie byłem od wielu lat.

Takie czasy.
A kiedys, jeszcze 20 lat temu byla traktowana jako pelnoprawna
alternatywa dla Goryczkowej.

Troche jestem bardziej wygodnicki, ale i schemat się zmienił.
Kiedy¶ czę¶ciej wchodziłem pod Goryczkow±, tam jeĽdziłem a na
G±sienicow± szedłem po południu - kolejka się zmniejszała itd.

....kiedy¶ tam ;) do pojedynczego były zawsze koszmarne kolejki :/
Nawet jak wjeżdżałem kolejk± to patrzyłem w dół i mówiłem
- nie ma sensu, idę na Goryczkow±, ew. wła¶nie na koniec dnia
powrót - ja wolałem wracać przez G±sienicow± :)

Teraz: wjeżdżam kolejk±, "dyszka" na G±sienicowej i na drug±
stronę - a wracać przez szczyt ...mie sie nie chce ;)

Ile to razy ludzi zostawali 'odcieci' jak krzeselko na Gasienicowej
przestalo dzialac. Albo koljeka do niego byla za duza.

.... i np. zjeżdżało się pod Nosala, tam małe podej¶cie
.... i w ten sposób omijało się kolejkę do krzesełka na Nosalu
.... przynajmniej ten jeden raz ;)

A swoj± drog±, mam wrażenie, że teraz obsługanci s± znacznie
bardziej tolerancyjni na wiatr - kiedy¶ szukali byle pretekstu :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-02-20 05:16:46
Autor: Titus Atomicus
Nartostrada z G±sienicowej
[...]

Ile to razy ludzie zostawali 'odcieci' jak krzeselko na Gasienicowej przestalo dzialac. Albo kolejka do niego byla za duza. i polowa kolejki nie zalapala sie na krzeselko przed jego zamknieciem.
Albo rezydenci Murowanca...
A teraz podejscie do Karczmiska traktowane jest w kategorii wyczynu, czy freerajdu.

TA

Data: 2010-02-20 01:30:34
Autor: MackoS
Nartostrada z G±sienicowej
Czy groż± mi jakie¶ mandaty gdy pomimo zamknięcia trasy zjadę/zejdę ni±
do KuĽnic?

Tak,

O tym, że w przypadku wypadku sam będę płacił za akcję ratownicz± to wiem.

A sk±d taki wniosek?

pozdr
MackoS

Nartostrada z GÄ…sienicowej