Narty backcountry- technika zjadu

Data: 2009-10-22 20:50:55
Autor: Smok Eustachy
Narty backcountry- technika zjadu
Dnia Thu, 22 Oct 2009 22:37:51 +0200, piter bolszoj napisał(a):
/.../
Witam,
Mam więc pytanie do użytkowników tego rodzaju sprzętu (mam nadzieję, że
są tu i tacy)- jakie techniki skrętu w zjeździe są możliwe? Na
śladówkach w zależności od kąta nachylenia i podłoża stosowałem pług
albo jazdę "przekładanką". Czy na nartach taliowanych typu backcountry
można stosować technikę telemarkową? Czy stosunkowo mięki but i wiązania
typu NNN dają możliwość panowania nad nartą przy zjeździe?

Proszę o uwagi

Coś tam dają, ale ja stosowałem technikę walnij się na zad zanim się rozpędzisz. --
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Narty backcountry- technika zjadu