Narty biegowe w Krynicy

Data: 2009-02-24 11:36:54
Autor: Pan Łoś
Narty biegowe w Krynicy
Witam,

Wie ktoś czy w Krynicy lub okolicy są jakiekolwiek przygotowane trasy do narciarstwa biegowego?

Pozdrawiam,
Pan Łoś.

Data: 2009-02-24 11:50:34
Autor: bans
Narty biegowe w Krynicy
Pan Łoś pisze:

Wie ktoś czy w Krynicy lub okolicy są jakiekolwiek przygotowane trasy do narciarstwa biegowego?

Oho, zaczyna się ;)
Dziś rano w trójce bez przerwy o biegówkach gadali :)

A bardziej merytorycznie - spraw sobie śladówki i zakładaj własny ślad :)

--
bans

Data: 2009-02-24 12:06:26
Autor: Pan Łoś
Narty biegowe w Krynicy
Wie ktoś czy w Krynicy lub okolicy są jakiekolwiek przygotowane trasy do narciarstwa biegowego?

Oho, zaczyna się ;)
Dziś rano w trójce bez przerwy o biegówkach gadali :)

A tak? nawet nie wiedziałem.

A bardziej merytorycznie - spraw sobie śladówki i zakładaj własny ślad :)

Ale ja mam swoje piękne fińskie biegówki i po prostu chcę na nich w Polsce pojeździć, bo mi się nie chce na Slovensko jechać...

Pan Łoś.

Data: 2009-02-24 12:36:05
Autor: bans
Narty biegowe w Krynicy
Pan Łoś pisze:

Ale ja mam swoje piękne fińskie biegówki i po prostu chcę na nich w Polsce pojeździć, bo mi się nie chce na Slovensko jechać...

A zatem to przypadkowa synchronizacja :)

Niestety, nie znam okolic Krynicy, nie wiem też, na ile trasa musi być przygotowana dla biegówek - wielokrotnie widziałem ludzi na biegówkach choćby w Beskidzie Śląskim i nie potrzebowali żadnych specjalnych tras, ot, byle w miarę równo było.

--
bans

Data: 2009-02-24 12:51:50
Autor: arafat
Narty biegowe w Krynicy

Użytkownik "Pan Łoś" <brak@nospam.pl> napisał w wiadomości news:go0ik7$uno$1news.onet.pl...
Witam,

Wie ktoś czy w Krynicy lub okolicy są jakiekolwiek przygotowane trasy do narciarstwa biegowego?

 nie ma i chyba predko nie bedzie niestety...
sciezek i lesnych drog nie brakuje, zakladasz wlasny slad i masz.. ;)
albo kolejka na jaworzyne i dalej szlakami na bacowke nad wierchomla lub w strone labowskiej hali.

pozdr
arafat

Data: 2009-02-24 13:40:41
Autor: Pan Łoś
Narty biegowe w Krynicy
[...]

Dzięki. Ale czy te szlaki są jakoś przetarte czy razem z tymi nartami zapadnę się głęboko w śniegu?

Pan Łoś.

Data: 2009-02-24 15:43:57
Autor: Jacek Krywult
Narty biegowe w Krynicy
Dzięki. Ale czy te szlaki są jakoś przetarte czy razem z tymi nartami zapadnę się głęboko w śniegu?

Sprawdź najpierw wokół domu, potem za miastem,
na drodze, na ścieżce, na polu,
a potem stopniowo pakuj sie w góry.

Sam zobaczysz co i jak.
W każdym razie serdecznie polecam.

zajrzyj także na forum.biegowki.pl

i także na mojej stronie znajdziesz masę relacji z biegówkowych szaleństw

http://www.foto.pwsk.pl/category/narty-biegowe/

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-02-24 16:58:44
Autor: zelan
Narty biegowe w Krynicy
Pan Łoś pisze:

Dzięki. Ale czy te szlaki są jakoś przetarte czy razem z tymi nartami zapadnę się głęboko w śniegu?

W niedzielę zliczona trasa 35km na Czechach, blisko granicy, Oldrzychovice (koło Trzyńca) przez Javorovy, Slavicz, V.Polom do Mostów (po czesku pisze się trochę inaczej).
Cała trasa przetarta, koryto na głębokość około 50 cm, więc kijki trzeba podnosić i to główny problem. Po drodze sporo biegaczy na nartach. W czeskim Beskidzie Śląsko-Morawskim przetartych sporo tras, piesi chodzą obok "stopy", tak już się nauczyli i jeszcze nie ma skuterów!
pzdr Zela

Data: 2009-02-25 00:33:17
Autor: arafat
Narty biegowe w Krynicy

Użytkownik "Pan Łoś" <brak@nospam.pl> napisał w wiadomości news:go0ps9$n64$1news.onet.pl...
Dzięki. Ale czy te szlaki są jakoś przetarte czy razem z tymi nartami zapadnę się głęboko w śniegu?
te biegnace szczytami sa przetarte. mozesz spokojnie napierac
pozdr
arafat

Data: 2009-02-25 13:48:29
Autor: Michał Wasiak
Narty biegowe w Krynicy
On Tue, 24 Feb 2009 13:40:41 +0100, Pan ?o? wrote:
Wie kto? czy w Krynicy lub okolicy s? jakiekolwiek przygotowane trasy do narciarstwa biegowego?

nie ma i chyba predko nie bedzie niestety...
sciezek i lesnych drog nie brakuje, zakladasz wlasny slad i masz.. ;)
albo kolejka na jaworzyne i dalej szlakami na bacowke nad wierchomla lub w strone labowskiej hali.

Dzi?ki. Ale czy te szlaki s? jako? przetarte czy razem z tymi nartami zapadn? si? g??boko w ?niegu?

Jak pamiętam, to drogi na grzbiecie Jaworzyny są mocno
przejeżdżane skuterami. Pod narty super, ale trochę
krótko, gdyby chciało się pojechać dalej, a nie kręcić po
okolicy.

--
Michał Wasiak

Narty biegowe w Krynicy