Narty do starego stylu

Data: 2011-01-27 23:18:31
Autor:
Narty do starego stylu
sklepu i zglupiałem. Same krótkie narty do tego wszystkie z wiązaniami. Dotąd jeździłem na deskach o długości 210cm, moja waga 105 kg. Sprzedawca powiedział mi że są w sprzedaży narty nietaliowane ale nikt już ich nie kupuje.

Jeśli sobie życzysz, sprzedam Ci narty na licencji Atomica proste 200cm z hakiem za nieduże pieniądze. Jeśli dobrze zagadasz, oddam za darmo :-D. Poważnie - pojedź na stok, gdzie jest wypożyczalnia z różnego typu nartami. Pojeździj na nartach o różnych właściwościach - jeśli wytłumaczysz właścicielowi lub pracownikowi wypożyczalni, o co Ci chodzi, zgodzi się raczej bez problemu na zmianę nart co 14 minut - i wtedy zobaczysz różnicę między krótkimi nartami tzw.carvi lub swoimi, na których jeździłeś do tej pory. Reszta szczegółow na priv, pomin antyspamowo, bo nie chcę zdradzać szczegółów swojej wagi ;-D

D.

Narty do starego stylu