Narty do starego stylu

Data: 2011-01-29 12:46:36
Autor: J
Narty do starego stylu
Sprzedam Ci moje DAMARI 200 cm z wiązaniami marker i pokrowcem.
Jakby co wal na 0-602-633-105
--
Jackare
Użytkownik "GK" <grzesiek_ke@o2.pl> napisał w wiadomości news:ihrlfs$4op$1inews.gazeta.pl...
Rozleciały mi się ostatecznie proste nietaliowane narty Elana. Poszedłem do sklepu i zglupiałem. Same krótkie narty do tego wszystkie z wiązaniami. Dotąd jeździłem na deskach o długości 210cm, moja waga 105 kg. Sprzedawca powiedział mi że są w sprzedaży narty nietaliowane ale nikt już ich nie kupuje. Nie wiem teraz jakie narty mam kupić żeby krawędzie mnie trzymały i żebym mógł jeździć tak jak kiedyś, co by narta sama nie skręcała. Czy zostają mi tylko stare deski z giełdy, czy może jest jeszcze współczesny sprzęt do staromodnych śmigów?

Narty do starego stylu