Narty w C152

Data: 2009-12-22 14:40:51
Autor: Zulus
Narty w C152
Cześć,

Mam dość nietypowe pytanie. Wybieram się w najbliższym czasie na Słowację, czy ktoś z Was orientuje się, czy do Ceśki 152 da się w jakikolwiek sposób nie zagrażający bezpieczeństwu upchnąć...  narty (a konkretnie dwie pary dorosłych nart ok. 170 cm)?
Wiem że najłatwiej sprawdzić, ale najbliższą Ceśkę mam jakąś godzinę drogi od mioejsca pobuty, a muszę to wiedzieć dość pilnie...

Z góry dzięki,
Zulus

Data: 2009-12-22 16:08:57
Autor: --=JJay=--
Narty w C152
W dniu 22/12/2009 14:40, Zulus pisze:
[...]

Hej,
Jak chcesz wepchnąć narty do środka to może jakieś carvingi lepiej ;)
170 cm to zmieścisz raczej tylko na dachu ;) A tak na poważnie to w środku może by weszły wzdłuż pomiędzy fotelami ale pewnie oparły by się o tablicę przyrządów a to nie brzmi raczej zbyt bezpiecznie. Według instrukcji długość kabiny od tylnej ścianki do tylnej krawędzi drzwi to 38 cali, od tylnej krawędzi drzwi do przedniej ściany ogniowej 56 cali, ale tablica ogranicza te wymiary do circa 70 cali. Teoretycznie narty wejdą ale czy nie będą blokować dostępu do manetek, radia itd? Nie wspominając już o tym, że ceśka jest wąska  już bez dodatkowych klamotów ciasna.
Jeśli nikt tego jeszcze nie ćwiczył to najlepiej będzie jednak pojechać i przymierzyć czy się zmieszczą i czy w ogóle wejdą przez drzwi, które nie otwierają się w stronę ułatwiającą takie manewry.

-- =JJay=--
www.aeroklub.deblin.pl, moje zdjęcia na airliners.net - http://tiny.pl/rcwl i na airfoto.pl - http://tiny.pl/n3mk
Nie dyskutuj z debilem bo najpierw ściągnie cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem

Data: 2009-12-22 16:58:23
Autor: Napletec
Narty w C152
i przymierzyć czy się zmieszczą i czy w ogóle wejdą przez drzwi, które

A nie można przytroczyć do relingów?

jk

Data: 2009-12-22 19:39:07
Autor: Inead
Narty w C152

"Zulus" <m.zazula@pilotclub.pl> wrote in message news:hgqian$ppu$1skipper.rmf.pl...
[...]

pokombinuj z boksem dachowym

Data: 2009-12-23 00:52:15
Autor: SP-MARIO
Narty w C152
On 22 Gru, 19:39, "Inead" <a.fr...@gazeta.pl> wrote:
"Zulus" <m.zaz...@pilotclub.pl> wrote in message

pokombinuj z boksem dachowym

jedną parę przyczepiasz po bokach kółka przedniego i pojednej pod
kołami głównymi, kijami możesz hamować na dobiegu ;) (patrz też IUWL)

Data: 2009-12-23 10:39:12
Autor: szauek
Narty w C152
Użytkownik "SP-MARIO" <m.borowski@eranet.pl> napisał w wiadomości news:b4ad8bd2-

jedną parę przyczepiasz po bokach kółka przedniego i pojednej pod
kołami głównymi, kijami możesz hamować na dobiegu ;) (patrz też IUWL)

Na dobiegu musisz koniecznie pamiętać o telemarku! ;)

szauek

Narty w C152