Naruszanie strefy - pytanie

Data: 2010-10-16 00:47:57
Autor: Damian Janiszewski
Naruszanie strefy - pytanie
Szanowni,

Na północ od Warszawy jest strefa EPR12 - Kampinoski Park Narodowy.
Od GND do 1150m AMSL jest ograniczenie lotów z napędem.

Niestety w trackie remontów Okęcia samoloty raz za razem schodzą
nad parkiem poniżej 1000 m. Bywa, że sporo niżej.

Czy jest to  robione z naruszeniem strefy?
Pytanie retoryczne. Będę wdzięczy na odpowiedź.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-10-16 14:42:28
Autor: Samotnik
Naruszanie strefy - pytanie
Dnia 16.10.2010 Damian Janiszewski <d.janiszewski.glide@gmail.com> napisał/a:
[...]

Skąd wiesz, że są poniżej?
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-10-17 00:32:14
Autor: Damian Janiszewski
Naruszanie strefy - pytanie

Skąd wiesz, że są poniżej?
--

flightradar24
Nie wiem na ile wiarygodne jest to źródło.

Data: 2010-10-16 16:12:20
Autor: malgosia
Naruszanie strefy - pytanie
Pytanie retoryczne. Będę wdzięczy na odpowiedź.

odpowie retorycznie: sprawdziłem za ostatnie 14 dni. Minimalna odnotowana wys. to 1230m

jk

Data: 2010-10-16 07:28:51
Autor: Damian Janiszewski
Naruszanie strefy - pytanie
On 16 Paź, 16:12, "malgosia" <malgosia_zi...@onet.pl> wrote:
>Pytanie retoryczne. Będę wdzięczy na odpowiedź.

odpowie retorycznie: sprawdziłem za ostatnie 14 dni. Minimalna odnotowana
wys. to 1230m

jk

Ale gdzie, jak, skąd?

Data: 2010-10-16 19:53:21
Autor: Hamster
Naruszanie strefy - pytanie

Użytkownik "Damian Janiszewski" <d.janiszewski.glide@gmail.com> napisał w wiadomości news:bdde5d4e-32b3-4398-8145-eb57e5bcd676d17g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]
>Pytanie retoryczne. Będę wdzięczy na odpowiedź.

odpowie retorycznie: sprawdziłem za ostatnie 14 dni. Minimalna odnotowana

To jest info wyssane z tyłka niejakiego koliny - umieść go łaskawie w KFie i nie odpowiadaj.
Pzdr

Data: 2010-10-16 20:23:53
Autor: malgosia
Naruszanie strefy - pytanie
Ale gdzie, jak, skąd?

każda kontrola strefy zbeira statystyki w celu kontroli. Dane są dostępne dla kontrolerów wg strefy

jk

Data: 2010-10-19 11:53:40
Autor: CeSaR
Naruszanie strefy - pytanie
Pytanie retoryczne. Będę wdzięczy na odpowiedź.

Pytanie retoryczne to takie, na które odpowiedzi się nie oczekuje.

Data: 2010-10-19 12:03:44
Autor: malgosia
Naruszanie strefy - pytanie
>Pytanie retoryczne. Będę wdzięczy na odpowiedź.

popros o słonik na Komunię Świętą

jk

Data: 2010-10-19 20:42:44
Autor: Yacol
Naruszanie strefy - pytanie
Witam
Czy to taki problem odpowiedzieć na pytanie, nawet jak to określił "retoryczne" :D

W dniu 2010-10-16 09:47, Damian Janiszewski pisze:
> [...]
> nad parkiem poniżej 1000 m. Bywa, że sporo niżej.
>
> Czy jest to  robione z naruszeniem strefy?
> Pytanie retoryczne. Będę wdzięczy na odpowiedź.

Nie gdyż ograniczenia nie dotyczą operacji startu i lądowania na lotniskach znajdujących się w pobliżu tych stref.

Pozdrawiam
Yacol

Naruszanie strefy - pytanie