Naruszenie nietykalności cielesnej a postawa policjanta

Data: 2010-07-24 01:05:38
Autor: jQ
Naruszenie nietykalności cielesnej a postawa policjanta
Odbywa się nielegalne zgromadzenie (o którym pisałem we wcześniejszym wątku). Zgłaszam fakt na policję. Policja się zjawia, legitymuje mnie, wypytuje o szczegóły. W tym momencie między mnie a policjanta wpycha się jedna z uczestniczek zgromadzenia, naruszając moją nietykalność osobistą, odpychając mnie. Zgłaszam to policjantowi, proszę o interwencję, ten jednak nie reaguje. Czy słusznie?

Data: 2010-07-24 10:27:09
Autor: deal?
Naruszenie nietykalności cielesnej a postawa policjanta
Czy słusznie?

to zalęzy co wykazał oblukcja

jk

Data: 2010-07-24 20:59:40
Autor: Artur M. Piwko
Naruszenie nietykalności cielesnej a postawa policjanta
In the darkest hour on Sat, 24 Jul 2010 10:27:09 +0200,
deal? <marek_rkomska@kolort.pl> screamed:
Czy słusznie?

to zalęzy co wykazał oblukcja

Policjant oblukał poszkodowanego i uznał, że nie warto? ;)

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
[ 20:59:19 user up 12508 days,  8:54,  1 user, load average: 0.05, 0.01, 0.59 ]

                           I just found the last bug.

Naruszenie nietykalności cielesnej a postawa policjanta